ABS–ը լավ բան է, բայց հույսներդ միայն դրա վրա չդնեք

Մենք գիտենք, որ...

Եթե ավտոմեքենան ունի հակաշրջափակիչ արգելակային համակարգ (ABS համակարգ) ապա արգելակման ուղին կրճատվում է, այսինքն՝ ավտոմեքենան ավելի շուտ է կանգ առնում:

Իրականում այդպես չէ:

Հակաշրջափակիչ արգելակային համակարգով կամ արգելակային հակաբլոկավորման համակարգով (Anti–lock braking system կամ ABS) օժտված ավտոմեքենաների արգելակման ուղին նույնիսկ մեծանում է: Արգելակման համակարգը ավտոմեքենայի արագության փոփոխությունն է, որը օգտագործում է ճանապարհի և անվադողի միջև եղած արգելակման ուժը: Արգելակման ուժը կարող է առաջանալ առջևի արգելակման մեխանիզմի կամ ավտոմեքենայի շարժիչի աշխատանքի շնորհիվ: ABS–ը արգելակման ժամանակ տրանսպորտային միջոցի անիվների բլոկավորումը կանխարգելող համակարգ է, որի հիմնական իմաստն այն է, որ կանխարգելի կտրուկ արգելակման դեպքում մեքենայի անկառավարելիությունը և սահքը։ Ներկայումս հակաբլոկավորման համակարգը հանդիսանում է բավականին բարդ արգելակման էլեկտրոնային համակարգի մաս, որն իր մեջ ներառում է հակատեղապտույտային համակարգ, կայունության էլեկտրոնային հսկման համակարգ, ինչպես նաև արագ արգելակման դեպքում՝ օգնության համակարգ։ 2008 թվականի տվյալներով, այս համակարգն ունի աշխարհում արտադրվող ավտոմեքենաների 75 տոկոսը: Ավելի պարզ ասած՝ ABS համակարգը թույլ է տալիս վարորդին պահպանել ավտոմեքենայի նկատմամբ հսկողությունը կտրուկ արգելակման ժամանակ, այսինքն՝ անգամ արգելակված ժամանակ հնարավոր է մանևր կատարել: Վարպետ վարորդը կարող է այդ ամենը անել նաև առանց այդ համակարգի, հարցն այն է, որ որոշ դեպքերում կտրուկ արգելակելը, կամ էլ արգելակելուց հետո արգելակը բաց չթողնելը սխալ է: Ոչ փորձառու վարորդի համար այս համակարգը շատ արդյունավետ է, քանի որ նա վտանգավոր իրադրությունում բնազդորեն մինչև վերջ սեղմում և պահում է արգելակի ոտնակը: Որոշ դեպքերում ABS համակարգը երկարեցնում է արգելակման ուղին: Օրինակ, եթե անվադողերի շփման էֆեկտիվությունը ծածկույթի հետ ցածր է (օրինակ, ձմռանը ամառային անվադողեր օգտագործելիս), կամ էլ փխրուն մակերևույթների (ձյուն, ավազ, հող) առկայության դեպքում: Այդ իսկ պատճառով որոշ ավտոմեքենաների վրա ABS համակարգը կարելի է անջատել հատուկ անջատիչով, առավել ժամանակակից մոդելներում այդ ամենը կատարում է համակարգիչը:

Այս ամենը, իհարկե, ճիշտ է, բայց կարևոր է հիշել մեկ այլ կարևոր հանգամանք: Հնարավոր վթարից խուսափելու համար կարևոր է, որ մեքենան ունենա նորմալ արգելակման համակարգեր, ABS համակարգ, նոր անվադողեր, վարպետ վարորդ և այլն, բայց արգելակման ուղին կարճացնելու ամենակարևոր և որոշիչ գործոնն, անշուշտ, միշտ էլ արագությունն է: Ես արագաչափ չեմ, որ պարտադրեմ վարորդին չգերազանցել արագությունը, բայց կարող եմ խորհուրդ տալ երբեք դա չանել՝ անգամ, եթե մոտակայքում արագաչափ չկա: Հա, մեկ էլ, ինչքան էլ «տոներն են մոտենում, տոներն են մոտենում», երբեք խմած մեքենա մի վարեք, տանը ձեզ սպասում են:

Բարի ու անփորձանք երթևեկություն:

դիտվել է 0 անգամ
loading...
Լրահոս
Ապատեղեկատվության պայքարի դեմ օրենքները կարող են դառնալ գործիքները լրագրողներին բանտեր ուղարկելու համար. Ա.ՀովհաննիսյանՀենրիխ Մխիթարյանը բաց կթողնի «Մանչեսթեր Յունայթեդի» դեմ խաղըԿառավարությունը զորակոչից տարկետման իրավունք տրամադրեց 27 քաղաքացուՀույսը միայն Սփյուռքը չպետք է լինի. պետք է օգտագործել բոլոր լծակները ՀՀ-ԵՄ համաձայնագրի վավերացման համար, նաև կատարել «տնային աշխատանքը»Արթուր Վանեցյանը Վրաստանի Պետական անվտանգության ծառայության տնօրենի հետ քննարկել է համագործակցության և փորձի փոխանակմանն առնչվող հարցերՇոուն պահանջում է Հովիկ Աբրահամյանի անունը «Պատրաստվում ենք հայաստանյան բիզնես հարթակում ձևավորել նոր ուղղություն՝ միկրոբիզնես. Այն կազատվի բոլոր տեսակի հարկերից». Նիկոլ Փաշինյան«Ժամանակ». «Այս վիճակում միայն հրաշքը կարող է մեզ փրկել». Սերժ Սարգսյանը հանդիպել է ՀՀԿ վերնախավինԳ. Ծառուկյանի աջակցությամբ՝ «Մուլտի Արմյանե» թիմը կմասնակցի «Լիգա սմեխա» հումորային փառատոնին Ռոբերտ Քոչարյանի խափանման միջոցի վերաբերյալ նյութերը դեռևս չեն ուղարկվել Վերաքննիչ դատարան. պաշտպանական խումբ
Ամենաընթերցված