Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Կարևորը՝ մնա իշխանության, իսկ թե ինչ կլինի Հայաստանի հետ, նրան չի էլ հետաքրքրում. «Փաստ» Երբ մի գրագետ, մի խելոք, մի կազմակերպված խոսքն արդեն «արտառոց» է. «Փաստ» Ինչո՞ւ «Վեոլիա ջրի» հարցը Փաշինյանի հետաքրքրությունների մեջ չէ. «Փաստ» Փաշինյանի հերթական նվերը Ալիևին Ինչո՞ւ է հակառակորդը շարունակում պահել սահմանային լարվածությունը. «Փաստ» «Երրորդ ուժը» Հայաստանում. կա՞, արդյոք, այլընտրանք. «Փաստ» Նոր քրգործ Սամվել Կարապետյանի դեմ Բրյուսել և Փարիզ․ Փաշինյանից հաշիվ էին պահանջում ՀԷՑ-ի «հարցերը լուծելուց» հետո կվերադառնա իր պաշտոնին. «Փաստ» Մ-1 ճանապարհի Երևան-Գյումրի հատվածից երթևեկությունը կտեղափոխվի Հյուսիս-հարավի նորակառույց ճանապարհ Հայաստանի աշխարհաքաղաքական փակուղին. անդառնալի զիջումներ և Սյունիքի «գիծը»՝ որպես վերջնակետ. «Փաստ» Փաշինյանի և Ալիևի` 5 ժամ տեւած բանակցություններն Աբու Դաբիում ավարտվեցին
Արարատյան դաշտում, Սյունիքի հովիտային գոտում և Երևանում սպասվում է բարձր ջերմային ֆոն՝ +38․․․+40Մոսկվայի մարզում ադրբեջանական սփյուռքը, ամենայն հավանականությամբ, կլուծարվի. Էլշան ԻբրահիմովՌուսաստանը հարվածներ է հասցրել Ուկրաինային՝ օգտագործելով ավելի քան 300 ԱԹՍ և 30 հրթիռ․ Զելենսկի«Մանչեսթեր Սիթին» ներկայացրել է նոր մրցաշրջանի արտագնա մարզահագուստը«Hyundai Sonata»-ն վրшերթի է ենթարկել հետիոտնին, ապա բախվել վերջինիս «Chery Tiggo»-ինՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեան հավանություն է տվել բարեփոխումների վերաբերյալ Ռուսաստանի առաջարկած բանաձևի նախագծին«Շնորհակալ ենք, որ կաս մեր կյանքում, այդքան պարզ, այդքան խորը և այդքան մաքուր»․ Սոֆի Մխեյանի շնորհավորանքը՝ Նազենի ՀովհաննիսյանինՀարավային Կորեայի նախկին նախագահին երրորդ անգամ մեղադրանք է առաջադրվել«Ուզում էի, որ ֆիլմում հայերենը հնչի ճիշտ». «Անորա» ֆիլմի հատուկ ցուցադրությունն ու քննարկումը՝ Վաչե Թովմասյանի և Կարեն Կարագուլյանի մասնակցությամբԹեհրանը կողջունի Ռուսաստանի կողմից ԱՄՆ-ի հետ երկխոսության ցանկացած նախաձեռնություն․ Մոսկվայում Թեհրանի դեսպանՌուսաստանն այս գիշեր Ուկրաինայի վրա արձակել է ավելի քան 300 անօդաչու թռչող սարք և 30 հրթիռ. ԶելենսկիՄեզ անհրաժեշտ է այնպիսի քաղաքական ուժ,որը կկարողանա առաջ տանել իրական խաղաղության օրակարգՏարադրամի փոխարժեքները հուլիսիԲելգիայի Դաշնային խորհրդարանն ընդունել է Արցախի մասին բանաձև՝ դատապարտելով ԱդրբեջանինԱրագ շախմատի մրցաշարի կիսաեզրափակչում Լևոն Արոնյանը 2:0 հաշվով հաղթել է Արջուն ԷրիգաիսիինԱնկախ այն բանից, թե ինչ է ասում կամ անում Փաշինյանը, Լեռնային Ղարաբաղի հարցը փակված չէ․ Վարդան ՕսկանյանՆիկոլն ինչ հայտարարել է, հակառակն է արել. Մենուա ՍողոմոնյանԲելգիայի խորհրդարանի պատգամավոր Էլեն Սամինը լիագումար նիստի ժամանակ հանդես է եկել կարևոր ու համարձակ ելույթով՝ անդրադառնալով Արցախի հարցին և ԵՄ–Ադրբեջան հարաբերություններին. ՀայաՔվեՀրդեհ՝ Աբովյանի շենքերից մեկում․ տարհանվել է 100 բնակիչՆիկոլն իրավասություն չունի Արցախը ճանաչելու Ադրբեջանի կազմում. Ավետիք Չալաբյան
Քաղաքականություն

Ամուր պետության հիմքում ամուր ու ազգային հենք ունեցող կրթությունն է. Մետաքսե Հակոբյան

ԱՀ ԱԺ «Արդարություն» խմբակցության պատգամավոր Մետաքսե Հակոբյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է՝
 
ԱՄՈւՐ ՊԵՏՈւԹՅԱՆ ՀԻՄՔՈւՄ ԱՄՈւՐ Ու ԱԶԳԱՅԻՆ ՀԵՆՔ ՈւՆԵՑՈՂ ԿՐԹՈւԹՅՈւՆՆ Է
Երկար ժամանակ է ինչ հանրային բուռն քննարկումների թեմա են դարձել կրթական նոր ծրագրերը և չափորոշիչները, որոնց շրջանառությունը, ըստ պատասխանատուների, պիտի կատարելագործի, արդիականացնի և բեռնաթափի հանրակրթությունը։ Բայց արի ու տես․․․
Բոլորը խառնվել են իրար, հանդես են գալիս առաջարկներով, քննադատում են, մի մասն էլ գովերգում է։ Կրկին խառնաշփոթ և կրկին <<սևեր>> ու <<սպիտակներ>>, կրկին <<հներ>> ու <<նորեր>>։ <<Մոդայիկ>>, <<կիրթ>>, <<գրագետ>> երևալու համար չի կարելի լռել, առավել ևս գովերգել այն, ինչը կործանելու է պետությունը։ Թող բարձր չհնչի, բայց հենց պետությունը, քանզի ամուր պետության հիմքում ազգային ու ամուր հենք ունեցող դպրոցն է։ Ինչ խոսք, շուրջ 30 տարի փորձարկումներ են կատարվում կրթական ողջ համակարգում, ինչի արդյունքում նախակրթությունը որպես համակարգի մասնիկ համարյա թե չկա, հանրակրթությունն ու բարձրագույն կրթությունը որպես ազգային արժեհամակարգ ձևավորող, գիտելիքի պետքական և կիրառելի պաշար տվող ինստիտուտներ կանգնած են վերացման եզրին։
Չեմ անդրադառնալու, թե ինչ չափորոշիչներ, ծրագրեր և դասագրքեր են պատրաստվում շրջանառվել, այլ ընդամենը կներկայացնեմ դիտարկումներ։
Երբ որևէ բան պահանջ ունի փոփոխության, անհրաժեշտ է վերլուծություն և հստակ հիմնավորում առաջարկված փոփոխությունը շրջանառելու համար։ Արդյո՞ք Հայաստանի Հանրապետության և Արցախի Հանրապետության կրթության գերատեսչությունները կատարել են վերլուծություններ, թե ինչ ունեինք, որոնք այժմ անթույլատրելի են, որն է, որ պետք է շարունակել և իրենց առաջարկած բարեփոխոմների արդյունքում ի՞նչ ենք ունենալու։ Ավելի քան համոզված եմ, փաստարկներ չկան։
Բարեփոխումներ անելու համար պետք է ունենալ ինստիտուտներ, որտեղ կծնվեն պետականաշինությանը նպաստող կրթական նախագծերը, այնուհետև կստեղծվեն համապատասխան հանձնաժողովներ, որտեղ ընդգրկված կլինեն փորձագետներ, աշխատող մանկավարժներ։ Մեր հայկական երկու պետություններում, չգիտես ինչու, ընտրել են այլ տարբերակ։ ՀՀ-ում ժամանակ առ ժամանակ ինչ-որ փորձագիտական խմբեր են կազմավորվում, անհայտ միջազգային կազմակերպություններից ֆինանսավորվելով <<պատվեր>> կատարող են դառնում, այնուհետև որևէ պատասխանատվություն չկրելով վերադառնում իրենց առօրյային։ ԱՀ-ում ավելի <<բարի>> ու <<խաղաղ>> տարբերակ են ընտրել․ ընդունել ի գիտություն այն ամենը ինչ կառաջադրվի ՀՀ գործընկերներից։