Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Սոցիալ-տնտեսական ծանրագույն վիճակն ու գնաճի բացվող երախը. «Փաստ» ԵՊՀ-ն «ոստիկանապատել» են․ «Սրբազան պայքար» (տեսանյութ) Հայաստանը Սոչիում կմասնակցի միջազգային փառատոնի. «Փաստ» Նորանոր ցածրունքներ նվաճելով. «Փաստ» Էսկալացիայի վտանգի մասին խոսում են բոլորը․ «Պատիվ ունեմ» «Այսօր մենք կոչված ենք ազատագրության»․ Բագրատ Սրբազանը Դրոյի շիրիմի մոտից պատգամ է հնչեցրել (տեսանյութ) Իսկ այլ երկրներում հնարավո՞ր է հարսանիք օպերային թատրոնում կամ մարզադաշտում. «Փաստ» Վտանգն ավելի խորանալու միտում ունի Պատկերացնո՞ւմ եք՝ 107 տարի առաջ ասեին` գնանք իրական Հայաստանի հետքերով․ Բագրատ Սրբազան Կատարելագործել են արատավոր այն ամենը, ինչ ժամանակին քննադատում էին Սեփական վարկաբեկվածությունը՝ հակաքարոզչության «գործիք». «Փաստ» Փաշինյանի տեսլականը՝ չզինվել և չդիմադրել Ադրբեջանի ագրեսիային. «Փաստ»
Ռուս-թուրքական հարաբերությունները մի կողմից սեփական շահերի պաշտպանության, մյուս կողմից՝ տարածաշրջանում և աշխարհում կայունության ապահովման միջև հավասարակշռության եզակի օրինակ են. ՌԴ ԱԳՆԱնհրաժեշտ է սթափվել և կանգնեցնել այն գործընթացը, որը պայթյունից առաջ սկսվող հետհաշվարկ է հիշեցնում․ ՄարուքյանՄեդվեդևը բացահայտել է ռուսական հուշագրի իմաստըՁեր շենքը զրկում է մեզ արևի լույսից, թոռս որտե՞ղ է հեծանիվ քշելու. բողոքի ակցիայի մասնակիցը դեմ է, որ իր հարևանությամբ բազմաբնակարան շենք կառուցվիՈրքան են արժեցել Նիկոլ Փաշինյանի և Աննա Հակոբյանի արտասահմանյան այցերը բյուջեի համարԱլեն Սիմոնյանն ու Վրաստանի խորհրդարանի նախագահը քննարկել են տարածաշրջանային զարգացումներին վերաբերող հարցերՁերբակալվել է Սևանում կեղծ թղթադրամ իրացրած երիտասարդըՄեծ Բրիտանիան ցանկանում է օգտագործել Ուկրաինան՝ որպես փորձադաշտ․ ՏԱՍՍԹրամփը գոհ է Ադրբեջանի հետ գործընկերությունիցԱդրբեջանը մտադիր է նվազեցնել կախվածությունը ՌուսաստանիցՌԴ–ն կարող է ժամանակավորապես արգելել Հայաստանից ծաղիկների ներմուծումըԵրևանում «Mercedes-Benz» է այրվելIDBank-ի և Իդրամի թիմն այցելեց Հերոսների վերականգնողական քաղաքՀայաստանի Հանրապետությանը կվերադարձվի Երևանի Շիրազի փողոցում գտնվող՝ 735 քմ մակերեսով հողամասըԳազամատակարարման պլանային դադարեցում՝ Կոտայքի և Արագածոտնի մարզերի մի շարք բնակավայրերում հունիսի 5-ին և 6-ին«ՔՊ-ն արժանանալու է ալան-թալանի 1-ին աստիճանի դասական կոչմանը». ավագանու անդամը ներկայացրել է Երևանի բյուջեի «հերթական մսխումները»Գորիսում կառուցվել է ժամանակակից մարզահրապարակՌԴ-ում ներգաղթյալների 1/3-ին չի հաջողվում առաջին փորձից հանձնել ռուսաց լեզվի քննությունըՍտամբուլում բանակցություններն անհրաժեշտ մեր շուտափույթ հաղթանակի և նեոնացիստական կառավարության լիակատար ոչնչացման համար. ՄեդվեդևԵրևանում «Mercedes»-ով վրшերթի են ենթարկվել մայրն ու նրա 5-ամյա որդին
Հասարակություն

Էդուարդ Թոփչյանի «վոյաժները». ազգային, բայց ոչ ժողովրդի նվագախումբ

Past.am-ը գրում է.

Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը` Էդուարդ Թոփչյանի ղեկավարությամբ, վերջին տարիներին դարձել է այն մշակութային հաստատության խորհրդանիշը, որը կրում է բարձր պետական անուն, բայց չի կատարում իր բուն՝ հանրային և ազգային առաքելությունը։

Այս կառույցը պետք է լիներ ազգային ճշմարտության և արժանապատվության հնչյունային շունչը, բայց վերածվել է պաշտոնական փայլի, բյուջետային շքեղության և քաղաքական լոյալության շոուի։

Էդուարդ Թոփչյանը դեռևս 2018 թվականին, երբ Նիկոլ Փաշինյանը նոր էր ընտրվել վարչապետ, հրապարակավ ողջունեց նրան որպես իբր «նոր ժամանակների առաջնորդի»։ Մինչ շատ մշակութային գործիչներ դեռ սպասում էին՝ ինչ կբերի այդ փոփոխությունը, Թոփչյանը շտապեց ամրացնել իր հավատարմության երաշխիքը։

Դա այն պարագայում, երբ տարիներ շարունակ նա օգտվել էր նաև Սերժ Սարգսյանի իշխանության հովանավորությունից՝ ստանալով ամենամեծ ֆինանսական աջակցությունը «Լույս» հիմնադրամից։ Բայց ինչպես ասում են՝ «թագավորը մահացավ, կեցցե՛ նոր թագավորը»։

2018-ից ի վեր, Հայաստանում տեղի ունեցած և ոչ մի աղետ՝

– Արցախի պարտությունը,

– Հազարավոր զոհերը,

– 120,000 տեղահանված արցախցիները,

– պետական ինստիտուտների կազմաքանդումը,

– ազգային նվաստացումն ու ինքնիշխանության կորուստը չստիպեցին Թոփչյանին գեթ մեկ անգամ հակադարձել կամ խոսել։ Նա շարունակեց իր հնազանդ լռությունը՝ փոխարենը ստանալով պետական բյուջեից հսկայական գումարներ և ամրապնդելով իր պաշտոնական դիրքը։

Եվ հիմա, երբ նվագախմբի 100-ամյակը նշվում է շքեղությամբ, երբ բեմ են բարձրացնում Յուջա Վանգը, իսկ տոմսերի գները հասնում են մինչև 150 հազար դրամի, հանրությունն իրավունք ունի հարցնելու՝

-Ո՞ւմ համար է այս հոբելյանը,

-Ո՞ւմ ձայնն է հնչում այդ բեմից։

ինչո՞ւ է այս ամենը արվում մեր՝ հարկատուներիս միջոցներով, առանց որևէ հանրային հաշվետվության։

Մինչև այսօր ոչ ոք չի բացատրել, թե ի՞նչ գումար է ծախսվել այդ համերգի վրա, որքա՞ն է կազմել Յուջա Վանգի հոնորարը, ո՞վ է վճարել ավիատոմսերը, հյուրանոցները, ընդունելությունները։

Մի երկրում, որտեղ կան հարյուր հազարավոր սոցիալապես անապահով ընտանիքներ, երաժշտական դպրոցներ, որոնք գոյատևում են տարիներով չնորոգված ռոյալների կողքին, Թոփչյանը շարունակում է իր վոյաժները, իբրև թե «ազգային նվագախմբի անունից»։ Բայց այդ «ազգայինը» վաղուց դադարել է լինել ժողովրդի մասին։

Այսօր Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը շատերի աչքում այլևս մշակույթի անվան տակ գործող իշխանամետ դեկորացիա է, որտեղ՝ բոլորը կուշտ են, բոլորը համերաշխ, բոլորը լռակյաց։