ԵԱՏՄ երկրների տրանսպորտի նախարարները քննարկել են ռազմավարական փաստաթղթերի պատրաստման գործընթացը
Հունիսի 26-ին, ԵՏՄ-ԵՏՄ-2025-ի շրջանակներում, Եվրասիական տնտեսական միության լիազորված տրանսպորտային մարմինների ղեկավարների խորհուրդը վերանայել է ԵԱՏՄ երկրների համակարգված տրանսպորտային քաղաքականության հիմնական ուղղությունների և փուլերի իրականացումը: Նիստին մասնակցել է ԵՏՄ էներգետիկայի և ենթակառուցվածքների նախարար Արզիբեկ Կոժոշևը։
Փաստաթուղթը կյանքի է կոչվում երեք տարվա ժամանակահատվածի համար նախատեսված ճանապարհային քարտեզների հիման վրա: Արզիբեկ Կոժոշևը նշել է, որ 2024 թվականի հոկտեմբերին կառավարությունների ղեկավարներն արդեն հաստատել են հաջորդ երեք տարիների համար նախատեսված ճանապարհային քարտեզը՝ հանձնարարելով ուսումնասիրել այս փաստաթղթի գործունեության ցանկը ընդլայնելու հնարավորությունները: Բանակցություններից հետո որոշվել է ճանապարհային քարտեզը լրացնել մասնագիտական վերապատրաստման և հմտությունների զարգացման ոլորտում համագործակցության հետ կապված միջոցառումներով։
ԵՏՀ նախարարը Ղեկավարների խորհրդին տեղեկացրել է մինչև 2030 թվականը ԵԱՏՄ-ի շրջանակներում տնտեսական գործընթացների հետագա զարգացման մասին հռչակագրի և մինչև 2045 թվականը «Եվրասիական տնտեսական ուղի» ժամկետի համար տրանսպորտային և լոգիստիկ ներուժի ձևավորման համար իրականացվող գործունեության համակարգման արդյունքների մասին։
Արզիբեկ Կոժոշևը նշել է, որ Հռչակագրի իրականացման ճանապարհային քարտեզի նախագծում 22 մեխանիզմներից 20-ը, կամ մոտ 91%-ը, համաձայնեցված են։ Հիմնարար անհամաձայնություններ են մնում երկու հարցի շուրջ, որոնք վերաբերում են օդային տրանսպորտի ծառայությունների և ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումների ազատականացման երկարաժամկետ հեռանկարներին։
Նիստում քննարկվել է Եվրասիական տրանսպորտային միջանցքների զարգացման համապարփակ ծրագրի իրականացումը, մասնավորապես՝ Եվրասիական տրանսպորտային միջանցքների առանձին հատվածների զարգացման, խոչընդոտների բացահայտման և վերացման ուղղությամբ իրականացվող միջոցառումները։
Թվային օրակարգի համատեքստում քննարկվել են տրանսպորտում թվայնացման, բարձր ավտոմատացված անօդաչու և ինքնավար տրանսպորտային միջոցների օգտագործման, ԵԱՏՄ արտաքին սահմանին տրանսպորտային (ավտոմոբիլային) վերահսկողության տեղեկատվական աջակցության հարցերը, մասնավորապես՝ թիվ 46 ընդհանուր գործընթացի շրջանակներում տեխնոլոգիական փորձարկման ազգային համակարգերի պատրաստվածության աստիճանը և դրանց ինտեգրված ձևաչափով արդյունաբերական շահագործման մեջ մեկնարկը։ Դրա հիմնական նպատակն է բարելավել Միության արտաքին սահմանը հատող բեռնատարների տրանսպորտային վերահսկողության ընթացակարգերը։ Այս գործընթացի իրականացումը պետք է բարելավի ԵԱՏՄ մտնող բեռների հոսքերի մոնիթորինգի համար պատասխանատու ազգային լիազոր մարմինների արդյունավետությունը։
Հանդիպման մասնակիցները քննարկել են տրանսպորտի ոլորտում միջազգային հարթակների շրջանակներում նախատեսված միջոցառումների ժամանակացույցը՝ Ղազախստանի Հանրապետությունում անցկացվող տրանսպորտի շաբաթվա շրջանակներում, Սանկտ Պետերբուրգում անցկացվող միջազգային տրանսպորտի և լոգիստիկայի ֆորումում, ինչպես նաև Ժնևում ՄԱԿ-ի կենտրոնակայանում անցկացվող Եվրասիական օրերի ընթացքում։
Մինսկում տեղի ունեցող միջոցառումների շրջանակներում Ղեկավարների խորհրդի անդամները մասնակցել են Եվրասիական տնտեսական ֆորումի պանելային նիստերին։




















Հուսով եմ` տիկինը կհերքի Քաջարանի կոմբինատի բեռնափոխադրման մոնոպոլիստը լինելու ասեկոսեն․ Դանիելյան
Վարդան Ղուկասյանին մեղսագրվող կաշառքի գործը կգնա դատարան. նրան 10 տարվա ազատազրկում է սպառնում
Փաշինյանի ձեռամբ ադրբեջանցի հատուկ ջոկատայինները գալու են ու «խաղաղ» տեղավորվեն ՀՀ-ում. ադրբեջանագետ
ՌԴ-ն հրթիռներով և անօդաչու թռչող սարքերով զանգվածային հարվածներ են հասցրել Ուկրաինային․ տուժածներ կա
ԱԺ-ում կքննարկվի Հեռուստատեսության և ռադիոյի հանձնաժողովի անդամ Հակոբ Հակոբյանի լիազորությունները դա...
Ուզել են Արշակ Սրբազանի գրպանը բան գցեն, հիշել են՝ սքեմը գրպան չունի. Հայկ Մամիջանյան
Ռուբլին թանկացել է․ փոխարժեքն՝ այսօր
Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ»
Պարզապես որոշել են քրեական վարույթ չնախաձեռնել ու... վերջ. «Փաստ»
Ժամկետի կրճատումով պլանավորված խնդիրներն արտահայտվելու են 2027-ի ամռանը, երբ 1.5 տարով զորակոչվածներ...