Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
«Կուտ տալ» ասվածը դեռ երբեք այդքան բառացի չէր հնչել. «Փաստ» Հայաստանում Ozon-ի շրջանառությունը աճել է ավելի քան մեկուկես անգամ. «Փաստ» Դիվադադար եղած, քունը կորցրած իշխանություն. «Փաստ» Ադրբեջանի միջոցով Հայաստան է մտել կենդանիների, այլ ոչ թե մարդկանց կողմից սպառման համար նախատեսված կերային հացահատիկ․ քաղաքագետ Արման Ղուկասյան ԶՊՄԿ-ն N1 էներգիա օգտագործողն է ՀՀ-ում, մեծ դեր է խաղալու էներգետիկ փոխակերպման մեջ Պլեխանովի անվան Ռուսական տնտեսագիտական ​​համալսարանի Երևանի մասնաճյուղի տնօրեն Թամարա Վարդանյանը միջհամալսարանական բանավեճի առաջնության ժյուրիի անդամ էր (լուսանկարներ) Որոմը նման է ցորենի, ուղղակի թունավոր է. «Փաստ» Ի՞նչ այլընտրանք կարող է առաջարկվել բացառիկ պայմաններին. «Փաստ» Եղվարդ-Նոր Գեղի ճանապարհին բախվել են «Ford»-ն ու «Mazda»-ն. վերջինը կոտրել է բետոնե էլեկտրասյունը Հիշողությունը՝ որպես զենք. Երասխի երկնքում Մի-24-ի կործանումից հինգ տարի անց (լուսանկարներ) Սպասվում է առանց տեղումների եղանակ. օդի ջերմաստիճանն էապես չի փոխվի Հայրենիքի համար զոհվածների ընտանիքները պետք է զգան, որ պետությունը նրանց կողքին է․ Սևակ Խաչատրյան
Ռուսական զորքը վերահսկողության տակ է վերցրել Սինելնիկովո և Դանիլովկա բնակավայրերըԴատապարտյալի անվամբ փոստային առաքմամբ ստացված ծանրոցում հայտնաբերվել է թմրանյութի նմանվող զանգվածՔննարկվել են Հայաստան-Շվեյցարիա երկկողմ համագործակցության հնարավոր նոր ուղղություններըՌԴ-ն ճանաչում է միայն այն երկրների վարորդական իրավունքները, որտեղ ռուսերենը պաշտոնական լեզու էԿաշառքի դիմաց շինթույլտվությունների տրամադրման դեպքերի նախաքննությունն ավարտվել է․ 16 մեղադրյալ կաԻնչո՞ւ է Վեոլիա ջուր ընկերությանը ներվում այն, ինչ չի ներվում ՀԷՑ-ին․ Արփինե ՀովհաննիսյանՆիդերլանդների ԱԳՆ պատվիրակությունը այցելել է ՀԵՄԱ-ի Իջևանի գրասենյակՀԺՄ-ն կոչ է անում հանրային հարթակից բացառել հայհոյանքը, իրավապահներին՝ իրավիճակը գնահատել ադեկվատ«Արդարադատությանը խոչընդոտելու» կասկածով ձերբակալվել է նաև «Անտիֆեյք»-ի լրագրող Դավիթ Ֆիդանյանը«Աղոթքի նախաճաշ»-ը միտված է շեղելու ուշադրությունը կառավարության շարունակվող հակաեկեղեցական քայլերիցՄիքայել Սրբազանի նամակը բանտից՝ ուղղված վաղարշապատցիներինՄարդը, ով թքել է քաղաքացու վրա և մնացել անպատիժ, ուրիշին է մեղադրում խուլիգանության մեջ․ ՍուրենյանցԱդրբեջանը որևէ իրավական փաստաթուղթ չունի, որով կարող է հիմնավորել, որ ՀՀ տարածքում կան իրեն պատկանող անկլավներ․ Էդմոն ՄարուքյանԵրևանում հանդիպակաց երթևեկող կին վարորդը հայտնաբերվել էԵրևանի քրեական ոստիկաններն ապօրինի շրջանառությունից հանել են 7 կգ-ից ավելի թմրամիջոցՆիկոլի ՉէԿԱ-ի «այլ բանը» առավոտ շուտ անզեն, տանը քնած մարդուն 20 հոգով ձեռնաշղթայելն է․ ՀակոբյանԻ՞նչ սովորել, ինչու՞ սովորել․ հանրակրթության բովանդակության հարցը. ՀայաՔվե հիմնասյուներ ԱրարատԲանկն առաջարկում է տեղափոխել հիփոթեքային վարկն ու մարել շահավետ պայմաններով․ «Արի մեզ մոտ»Երևանում աղբատար «KamAZ»-ը բախվել է գազատար խողովակներին ու էլեկտրասյանը, կոտրել դրանքԱվտոճանապարհները սպասարկող ընկերությունները պատրաստվում են ձմեռային պահպանման աշխատանքներին
Քաղաքականություն
echo '
';

Պատգամավորներն առաջարկում են թեթև ավտովթարների դեպքում 20 րոպե ժամկետ սահմանել երթևեկելի հատվածն ազատելու համար

Արհեստական խցանումների ռիսկերը նվազեցնելու նպատակով Ազգային ժողովում քննարկվում է օրենսդրական նախաձեռնություն, որով առաջարկվում է թեթև ավտովթարների դեպքում սահմանել ճանապարհատրանսպորտային պատահարի մասնակիցների կողմից երթևեկելի հատվածն ազատելու հստակ ժամկետ։ 

«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ նախագիծը ներկայացրեց ԱԺ «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցության պատգամավոր Էդուարդ Աղաջանյանը։ 

««Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին» և «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ» օրենսգրքերում առաջարկվող լրացումներով նախատեսվում է, որ միայն երկու ավտոմեքենայի մասնակցությամբ պատահարի դեպքում, եթե կողմերը փոխադարձ համաձայնություն ունեն մեղավորության վերաբերյալ, իսկ ավտոմեքենաները տեխնիկապես շահագործման պիտանի են, ապա պատահարի պահից առավելագույնը 20 րոպեի ընթացքում վարորդները պարտավոր են տեղափոխել մեքենաները օրենքով չարգելված այլ վայր։

Եթե վարորդները խախտեն այս պահանջը՝ չհեռանալով դեպքի վայրից 20 րոպեի ընթացքում, նրանք կտուգանվեն նվազագույն աշխատավարձի երեսնապատիկի չափով (խմբ. 30 հազար դրամով)»,-ասաց Աղաջանյանը: 

Էդուարդ Աղաջանյանի խոսքով՝ ներկայում երկու ավտոմեքենայի մասնակցությամբ պատահարներից հետո միջինում մեքենաները չեն հեռացվում 1 ժամ 12 րոպե, ինչը լուրջ խցանումների պատճառ է դառնում։ Առաջարկվող փոփոխությունը վերաբերում է այն դեպքերին, երբ գույքային վնասը սահմանված 400 հազար դրամ շեմը չի գերազանցում, և կողմերը լրացնում են «Ավտոապահովագրական մեկ պատուհան» հավելվածի (ASWA համակարգ) համաձայնեցված հայտարարագիրը։

Նախագծով նախատեսվում է, որ մինչև 2026 թվականի հունվարի 1-ը սահմանված ժամկետը կլինի 20 րոպե, իսկ այդ ժամկետի ավարտից հետո՝ տեխնիկական բարելավումների շնորհիվ, կարող է կրճատվել մինչև առավելագույնը 5-10 րոպե։ Նշվում է, որ ապագայում վթարի պահին հավելվածը արդեն կներառի վարորդների բոլոր տվյալները, ինչը կկրճատի լրացման ժամանակը։ 

Օրենքի նախագծի հեղինակներն են ԱԺ նախագահ Ալեն Սիմոնյանը և ԱԺ «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցության պատգամավոր Էդուարդ Աղաջանյանը։