Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Ուշագրավ ցուցանիշներ ու տնտեսության վիճակի... ցուցիչներ. «Փաստ» Ի՞նչ վիճակ է հայ-վրացական սահմանի անցակետերում. «Փաստ» Սամվել Կարապետյան. մեկենասից՝ «երրորդ ուժի» առաջնորդ. «Փաստ» Փաշինյանն ու իր ուսապարկերը որոշել են Վարդավառը վերածել սոցցանցային արշավի, թե բա՝ «տեսեք, ինչ լավ է մեր երկրում, ինչ երջանիկ ժողովուրդ ունենք». Միքայել Գրիգորյան Իշխանությունը քաղաքացիական պատերազմ է հրահրո՞ւմ. «Փաստ» Ի՞նչ այլընտրանքային ճանապարհային քարտեզ են պատրաստում. «Փաստ» Քաղաքական աստառով գործողություններ, որոնք բացասաբար են ազդելու Հայաստանի վրա. «Փաստ» Հակակոռոպցիոն կոմիտեն ու դատախազությունը որոշել են Նիկոլ Փաշինյանի նկատմամբ քրեական վարույթ չնախաձեռնել. «Փաստ» ՔՊ «փիառչիկներն» էլ են խոստովանում, որ ՀԷՑ-ի «գործը» բացառապես քաղաքական է. «Փաստ» Ամերիկյան վարձակալի թուրքական ականջները. «Փաստ» «Եթե կառավարությունը չկատարի արբիտրաժի որոշումը, առնվազն երեք հետևանք է լինելու Հայաստանի համար» ՔՊ-ականները դիվոտում են առաջին նախագահի ողջամիտ խոսքից
Բոյկոտ, ոչ թե կոմպրոմիս. Նաիրի Սարգսյանը դեմ է հայտարարագրման առաջարկվող շեմինՍյունիքում ՀՀ նախագահը հայտարարում է, թե երկրում «լիքը փող կա»․ Հրայր ԿամենդատյանՆույնիսկ ՔՊ-ականները չեն ուզում մտնել հակաեկեղեցական արշավի մեջ. Ավետիք ՉալաբյանԱրժե՞, որ ես տխրեմ, ինչ է թե այս իշխանությունը որոշել է ինձ պատկանող հողատարածքը խլել, երբ այդ իշխանությունը մեզանից խլում է ավելին՝ մեր հայրենիքըՆոր արևային վահանակները աշխատում են նույնիսկ շենքերի ներսումՈչ ոք Փաշինյանի ուղղորդմամբ չպետք է գնա Էջմիածին` հակաեկեղեցական հավաքի. Մենուա ՍողոմոնյանՊետբյուջե չի վճարվել ընդհանուր 2 միլիարդ 919 միլիոն դրամի հարկ. բացահայտումԱրցախի հարցի վերակենդանացում` ահա´ գերխնդիրներից մեկը. Դավիթ ՍարգսյանԿարմիր Խաչի Բաքվի ներկայացուցչության փակումը բավականին վտանգավոր է․ Տիգրան ԱբրահամյանFastex-ը Sevan Startup-ին ներկայացրել է իր վերջին Web3 նորարարական լուծումները Կանադան սեպտեմբերին կճանաչի Պաղեստինը․ Մարկ ՔարնիTeam-ը «Սևան Ստարտափ Սամմիթ»-ում ներկայացրեց AI, տելեկոմ և վերականգնվող էներգիայի ոլորտների հեռանկարները Քննարկվել են ՀՀ-ի և Հնդկաստանի միջև մշակութային կապերի խորացման առարկայական նախաձեռնություններԱրտաշատի խճուղում ավտոմեքենան կողաշրջվել է և բռնկվել․ վարորդը տեղափոխվել է հիվանդանոցՖիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան վերադարձել է Կաննի միջազգային կինոփառատոնից՝ զգալի հաջողություններով. Գագիկ Ծառուկյան (տեսանյութ) Փաշինյանի իշխանությունը՝ մամուլի թշնամի Նախորդող 3 օրերին Վրաստանից ՌԴ է մտել հայկական կոնյակով բարձված 55 բեռնատար․ նախարարՓաշինյանը հանրային միջոցները չարաշահում է անձնական նպատակներով Զախարովան վերածվել է Ադրբեջանի խոսափողի Վիճակագրական տվյալներ 2022-2024 թվականներին դատարանների կողմից կիրառված կալանքների վերաբերյալ
Քաղաքականություն

Տաքսու վարորդների անտեսված իրավունքների և հարթակային շահագործման մասին. Հրայր Կամենդատյան

Հայաքվե քաղաքացիական ազգային միավորման սոցիալ տնտեսական հանձնախմբի ղեկավար ՝ Հրայր Կամենդատյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է․

Սիրելի՛ հայրենակիցներ,
Սիրելի՛ վարորդներ, ում կյանքը շարժման մեջ է, բայց սոցիալական վիճակը՝ սառեցված։
Մենք ապրում ենք մի երկրում, որտեղ ամեն օր հազարավոր մարդիկ, դեռ լույսը չբացված, նստում են ղեկին՝ մեզ տանելու աշխատանքի, հիվանդանոցի, դպրոց։
 
Նրանք մեր կողքին են անձրևին, ձմռանը, շոգին։ Բայց երբ նրանք են օգնության կարիք ունենում, պետությունը լուռ է։
 
Այդ մարդիկ՝ մեր տաքսու վարորդները, գոյատևում են՝ առանց իրավունքների, առանց թոշակային երաշխիքների, առանց վաղվա հուհսի:
 
Վարորդը ստվերում է, թոշակն՝ օդում:
 
Այսօր տաքսու վարորդների ճնշող մեծամասնությունը կամ Ֆիզիկական անձ ձեռնարկատեր է (ՖԱՁ), կամ գործում է որպես «ինքնազբաղված», կամ ընդհանրապես որևէ կարգավիճակ չունի։
 
Ինչ դա տալու?։
Թոշակային ֆոնդ չվճարելու դեպքում՝ չունի որևէ հաշվառված ստաժ։
Եթե վճարում է, ապա՝ նվազագույնով, քանի որ եկամուտը ցածր է, իսկ հարկային համակարգը բարդ է։
 
Իսկ տարիները անցնում են, առողջությունը մաշվում է, ու մի օր այդ մարդը կանգնում է վահանակից հեռու, բայց չունի թոշակ, չունի կուտակում, չունի պետական երաշխիք:
Սա պարզապես անարդար չէ։
 
Սա՝ խայտառակություն է պետական քաղաքականության տեսանկյունից։
 
Այս ամենին ավելանում է մեկ այլ վտանգավոր երևույթ՝ մոնոպոլիստ հարթակների կողմից վարորդների շահագործումը։
 
Այդ հարթակները գործում են որպես ամբողջ համակարգի անտես «տերեր»՝
Պարտադրում են գրանցվել իրենց պլատֆորմում՝ հաճախ որպես "ձեռնարկատեր",
բայց երբ վարորդը խնդիր ունի՝ ասում են՝ «դու մեզ աշխատող չես»։
 
Վերցնում են հասույթի զգալի մասը՝ մինչև 25-30% միջնորդավճար
իսկ որոշ դեպքերում նաև տուգանքներ ու անհասկանալի «բոնուսային համակարգեր», որոնք մոլորեցնում են մարդուն։
 
Հարթակները որևէ սոցիալական պարտավորություն չունեն վարորդի նկատմամբ՝
ոչ թոշակային վճարում, ոչ ապահովագրություն, ոչ նվազագույն աշխատավարձ։
Այսինքն՝ մարդը տարիներ շարունակ աշխատում է «պլատֆորմի» միջոցով, բայց ոչ հարթակը, ոչ պետությունը պատասխանատվություն չի կրում տարեցության, հիվանդության կամ դժբախտ պատահարի դեպքում։
 
Հարցն օդում չէ, այլ ճակատագրերի հարց է։
 
Մենք այլևս չենք կարող ձևացնել, թե սա տեխնիկական խնդիր է։
Սա մարդկանց ճակատագրերի հարց է։
Սա այն հարցն է, որի շուրջ պետությունը պարտավոր է դիրքորոշում ունենալ։
 
Որքա՞ն մարդ պիտի ծերանա առանց թոշակի։
Որքա՞ն վարորդ պիտի ապրի օրավարձով ու վախենա հիվանդանալուց։
Որքա՞ն երկար պիտի հարթակները շահագործենեն մարդկանց՝ առանց որևէ սոցպարտավորության։
Ի՞նչ ենք առաջարկում մենք՝ որպես սոցիալական ու արդար պետության կողմնակիցներ
1. Սահմանել պետական հատուկ կարգավիճակ՝ “սոցիալապես ապահովված վարորդ” անվամբ։
Սա կլինի միջանկյալ կարգավիճակ, որը կներառի՝
 
1, Ստաժի հաշվառում
2,Թոշակային ֆոնդի ավտոմատ փոխանցում
3, Հասանելի առողջապահական ծառայություններ
 
2. Օրենսդրական կարգավորում՝ տաքսու հարթակների գործունեության համար։
Ներկայումս հարթակներն են թելադրում պայմանները։ Մենք առաջարկում ենք՝
1,Միջնորդավճարների առավելագույն շեմ (օրինակ՝ 10–15%)
2, Պարտադիր թափանցիկ հաշվետվություն յուրաքանչյուր վարորդի հասույթի վերաբերյալ
3,Պարտադիր սոցիալական փաթեթ՝ վարորդների համար
 
3. Ստեղծել պետական կամ համայնքային հարթակ՝ շահույթ չհետապնդող սկզբունքով,
որտեղ վարորդը կլինի ոչ թե շահագործվող, այլ գործընկեր։
 
Մեր քաղաքական տեսլականը հենվում է մեկ սկզբունքի վրա՝
Ով ամեն օր աշխատանքի է գնում,
պետք է վստահ լինի, որ պետությունը իր կողքին է։
Ոչ մի մարդ, ով աշխատել է ամբողջ կյանքում,
չպետք է ծերության օրով սպասի օգնության հեռավոր բարեկամից։
Դա պետության պարտականությունն է։
Մեր՝ բոլորիս պարտականությունը։
 
Սիրելի՛ հայրենակիցներ,
Մենք չենք խոսում ոչ հնարավորությունների, այլ պարտքի մասին
Պարտք՝ մարդկանց, ովքեր տարիներ շարունակ եղել են մեր կողքին՝ որպես վարորդ, որպես քաղաքացի, որպես ընտանիքի հայրը, եղբայրը ։
Եկե՛ք վերջ տանք օդում կախված վիճակին։
Եկե՛ք երաշխավորենք, որ ոչ մի տաքսու վարորդ՝ վաղվա օրը չտեսնող ճակատագրով չապրի։
Սա մեր խղճի հարցն է։