Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հայաստանը գնում է դեպի Թուրքիա, և թուրքական ուղղվածության սոուսը ձևակերպում են ԵՄ-ի անդամակցությամբ․ Նաիրի Սարգսյան Իրանում ինքնաթիռ է կործանվել. կան զոհեր Հայաստանն ու հայ ժողովուրդը մեկն են՝ անցյալով, ներկայով ու ապագայով. ՀայաՔվե Ուկրաինայի վերաբերյալ բանակցությունները պետք է ընթանան Ռուսաստանի և ԱՄՆ-ի միջև՝ առանց Արևմուտքի․ Պատրուշև Արժեհամակարգերի պղծման շարունակականություն. հակահերոսությունը՝ հերոսության պատյանի մեջ. «Փաստ» Իսկ ԵՄ-ում մեզ սպասո՞ւմ են. եթե այդ ամենը հանրաքվե անելով լիներ.... «Փաստ» Միջազգային կասկածելի կազմակերպությունը՝ Սյունիքում. «Փաստ» Մետապնևմովիրուսը կարող է արդյոք դառնալ գլոբալ համաճարակ․ ԱՀԿ պարզաբանումը Իրավիճակ և անելիք. Արա Այվազյան Վերջին տարիներին մեր մեջ գերակշռող է դարձել մտայնությունը, որ մենք այլևս գործոն չենք. ՀայաՔվե Վրաստանում երկրաշարժ է տեղի ունեցել Շվեյցարիան պատրաստ է հյուրընկալել Ուկրաինայի հարցով Թրամփ-Պուտին հանդիպումը
1990-ականների սկզբին Ադրբեջանում հայերի ջարդերի հետևանքով երկրից արտաքսվեց մոտ 400.000 հայ բնակչություն. ԱԳՆՔանյե Ուեսթը կարող է ներքաշվել դատական գործընթացների մեջՌԴ-ն ու Ուկրաինան իրականացրել են 2025-ին գերիների առաջին փոխանակումը Մենք շատ սխալներ թույլ տվեցինք, բայց պետք է առաջ շարժվենք. Անչելոտին՝ «Բարսելոնա»-ից կրած պարտության մասին Մենք ուղղակի կհայտնվենք պետականության կորստի, իսկ մեր ժողովուրդը՝ հայրենազրկման վտանգի առջև․ Մհեր ԱվետիսյանՀայտնի է Վենետիկի միջազգային բիենալեում Հայաստանը ներկայացնող նախագիծը Ադրբեջանցի զինծառայող է ինքնասպան եղելՀՀ կառավարության համար այս որոշումը պարզապես PR ակցիա է․ Նաիրի ՍարգսյանՊարադահուկավազորդ Գարիկ Մելքոնյանը՝ Համաշխարհային ուսանողական ձմեռային խաղերի բրոնզե մեդալակիրԼՂ-ից բռնի տեղահանված անձանց աջակցության ծրագրերով անցած տարի ավելի քան 89,3 միլիարդ դրամ է տրամադրվել Իրանը պատերազմից չի վախենում, բայց նաև պատերազմ չի ցանկանում. Իրանի նախագահ «Շիշ բռնողին» ՔՊ-ում որպես յուրային չեն ընդունում Այսօր Մոսկվայում հանդիպեցի Ռուսաստանի Արտաքին գործերի փոխնախարար Ալեքսանդր Պանկինին. Մհեր ԱվետիսյանԱյս իշխանությունը նախկիններից տասնապատիկ շատ է թալանել. Գրիգոր ԳրիգորյանՆիկոլի կառավարության համար գոյություն ունի երեք մակարդակի ՍՈՒՏ. Արտակ ԶաքարյանՀայաստանը գնում է դեպի Թուրքիա, և թուրքական ուղղվածության սոուսը ձևակերպում են ԵՄ-ի անդամակցությամբ․ Նաիրի ՍարգսյանԻրանում ինքնաթիռ է կործանվել. կան զոհեր Տպավորություն է՝ ՀՀ իշխանությանը պետք էր մի թուղթ, որով կհիմնավորվեր իր հակառուսականությունը Անհրաժեշտ է բաց խոսել մեր ժողովրդի հետ․ Գագիկ Ծառուկյան ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանությունը հաղորդագրություն է տարածել
Քաղաքականություն

«Ո՛չ ԱՊՊԱ պայմանագրի թանկացմանը» «Արդար Հայաստան» կուսակցության հայտարարությունը ԱՊՊԱ ոլորտում կիրառվող ապահովագրավճարի վերաբերյալ

Ներկայացնում ենք «Արդար Հայաստան» կուսակցության հայտարարությունը՝ ԱՊՊԱ ոլորտում կիրառվող ապահովագրավճարի վերաբերյալ.

 

Հարգելի՛ հայրենակիցներ

Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրոյի  խորհրդի կողմից 2021թվականի դեկտեմբերի 23-ի նիստում ընդունված և ՀՀ կենտրոնական բանկի կողմից 2022 թվականի հունվարի 25-ին գրանցված որոշման համաձայն՝ 2022թ․ փետրվարի 7-ից հիմնական և բազային ապահովագրավճարի տարեկան վերին շեմ ամրագրվել է 2017 թվականի նոյեմբերի 1-ից մինչև 2021 թվականի դեկտեմբերի 31-ը ապահովադրի կողմից տվյալ ավտոմեքենայի գծով կնքված վերջին ԱՊՊԱ պայմանագրում նշված բազային ապահովագրավճարին գումարած 3000 ՀՀ դրամը, իսկ նման պայմանագրի բացակայության դեպքերի համար սահմանվել է, որ պետք է հիմք ընդունվի միասնական 41 հազար ՀՀ դրամ շեմը։

Նույն որոշմամբ համակարգի կայունությունն ապահովելու համար հիմնական ապահովագրավճարը պետք է աճի տարեկան առնվազն 3000 ՀՀ դրամով, ճշգրտվեն ռիսկայնության գործակիցները և հաշվեկշռվեն բոնուսային և մալուսային վճարները, ինչը  կապահովի ապահովագրական ընկերությունների ծախսածածկումը և հասարակությանը մատուցվող ծառայությունների անհրաժեշտ որակը։

 
 

Այլ կերպ ասած, այսուհետ ցանկացած ավտոմեքենայի ԱՊՊԱ պայմանագրի արժեքը կկազմի 41․000 ՀՀ դրամ, և յուրաքանչյուր տարի այն կաճի 3000 ՀՀ դրամով։

«Արդար Հայաստան» կուսակցությունը գտնում է, որ նախատեսված փոփոխությունները չեն բխում հարյուր հազարավոր քաղաքացիների շահերից, որոնք յուրաքանչյուր տարի կնքում են ԱՊՊԱ պայմանագրեր։

Մասնավորապես․

 

1․ Հիմնավորված չէ յուրաքանչյուր տարի ԱՊՊԱ պայմանագրի գինը 3000 ՀՀ դրամով բարձրացնելու որոշումը։ Ճիշտ հակառակը, որոշման բովանդակությունը հիմք տալիս պնդելու, որ փոփոխությունները միտված են սպասարկել բացառապես ապահովագրական ընկերությունների շահերը՝ գերշահույթներ ստանալու ակնկալիքով։

2․ Ցանկացած տեսակի ավտոմեքենայի համար մեկ միասնական՝ 41 հազար ՀՀ դրամ շեմի սահմանումը յուրովի համահարթեցում է, ինչն արդար չէ։ Ստացվում է, որ գերթանկարժեք ավտոմեքենայի և հնամաշ ու դեռևս Խորհրդային Միության օրոք արտադրված ու ներկայումս շահագործվող ավտոմեքենաների համար սահմանվում է նույն ապահովագրական վճարը։

3․ Մինչև 2017թ․ նոյեմբերի 1-ը կնքված ԱՊՊԱ պայմագրերի հետագա վճարի և բոնուս-մալուս համակարգի հաշվարկման  մասին տեղեկատվությունը հստակ չէ, ավելի՛ն, բացակայում է ԲՈՆՈՒՍ համակարգի հաշվարկման մեխանիզմը վթար չունենալու պարագայում, որով պետք է հիմնավորվի Բոնուս-Մալուս համակարգի հավասարակշիռ աշխատանքը  (առկա է միայն Մալուսի հաշվարկային մեխանիզմը` կախված հատուցման գումարի չափից):

4․ Հստակեցված չէ կարգապահ վարորդների խրախուսման համակարգը, և սույն որոշման բովանդակությունից հետևում է, որ, ըստ էության, երբևէ վթար չարձանագրած վարորդները «Պատժվում են» տարեկան 3000 ՀՀ դրամով, այն դեպքում, երբ պետք է ճիշտ հակառակը կատարվեր։ Ստացվում է, որ բարեխիղճ վարորդների հաշվին թանկացված գումարով փոխհատուցվում է վթարի համար վճարվող գումարները, և փաստացի տուժվում է կարգապահ վարորդը։

Ժամանակին հնչեղ կերպով նշվում էր, որ ՀՀ քաղաքացին տուգանվելու մատերիալ չէ։ Հիմա ճիշտ ժամանակն է ընդգծելու, որ ՀՀ քաղաքացին որոշ ապահովագրական ընկերությունների համար գերշահույթ ապահովելու մատերիալ չէ։

Նկատի ունենալով, որ կայացված որոշումը բավականին խրթին ու հստակեցված չէ, շոշափում է հարյուր հազարավոր ՀՀ քաղաքացիների շահերը, որ տեսանելի ապագայում այն էլ ավելի է վատթարացնելու նրանց սոցիալական վիճակը, «Արդար Հայաստան» կուսակցությունը պահանջում է առկախել ու վերանայել Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրոյի խորհրդի կողմից ընդունված և ՀՀ կենտրոնական բանկի կողմից գրանցված որոշումը՝ իրականացնելով համապատասխան ու մասնագիտական քննարկումներ շահագրգիռ բոլոր սուբյեկտների հետ։

«Արդար Հայաստան» կուսակցության կառավարման խորհուրդ»։