Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի «Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն Մարուքյան Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներին Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ»
Գ. Ծառուկյանի հազարից ավելի թիմակից Գյումրիում հարգանքի տուրք մատուցեցին երկրաշարժի զոհերի հիշատակին«Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամները այցելել են Գյումրի հարգանքի տուրք մատուցելու 1988-ի ավերիչ երկրաշարժի զոհերի հիշատակինՇնորհակալություն եմ հայտնում մեր խիզախ ընկեր Անահիտ Ղազարյանին, և կոչ անում եկեղեցու բոլոր նվիրյալ զավակներին հետևելու նրա օրինակին. Ավետիք ՉալաբյանԼավ և վատ լուրեր կան. Էդմոն ՄարուքյանՄի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի«Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Մենք երբեք մեր հայրենակիցներին չենք թողնի միայնակ․ «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժում Կճոյանը Գյումրիում. Պահանջում եմ առնվազն պաշտոնանկ անել․ Էդմոն Մարուքյան Մենք ներկա էինք պատարագին, և մեր ներկայությամբ քաջալերում էինք մեր հոգևոր հայրերին Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն ՄարուքյանԿենսաթոշակները 50%-ով բարձրացնելու հարցով ստորագրահավաք կսկսվի Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներինԱռանձին շրջաններում սպասվում են տեղումներ՝ նախալեռնային շրջաններում ձյան և ձնախառն անձրևի տեսքովԱբրահամ Կուլաջյանը նշանակվել է օտարերկրյա պետություններում Սփյուռքի գործերի հանձնակատարՔաղաքականությունը, որը մտադիր է իրականացնել Թրամփը, համընկնում է Թուրքիայի շահերի հետ․ ՖիդանՉի լինելու նման բան, որ օդանավակայանից Վեհափառին տանեն. Հրայր Կամենդատյան Նիկոլի իշխանության մնալու գլխավոր պատճառն ընդդիմության վատ պայքարը չէ․ Շարմազանով
Միջազգային

Porsche Taycan էլեկտրամոբիլը Գինեսի ռեկորդ է սահմանել՝ արագ լիցքավորման շնորհիվ

Porsche Taycan-ը հայտնվել է Գինեսի ռեկորդների գրքում՝ որպես էլեկտրամոբիլ, որը ծախսում է նվազագույն ժամանակը լիցքավորվելու համար ԱՄՆ ամբողջ տարածքում ուղեւորությունների նպատակով: Լոս Անջելեսը Նյու Յորքի հետ կապի 4535,2 կմ երթուղին հաղթահարելու համար մեքենան լիցքավորվել է ընդամենը 2 ժամ, 26 րոպե եւ 48 վայրկյան, գրում է 3dnews.ru-ը:

Ինքնատիպ ռեկորդը, իհարկե, կրում է յուրահատուկ բնույթ, սակայն Porsche Taycan-ն առաջինը չէր: Նախորդ ռեկորդը պատկանում է Kia EV6-ին, որը գրեթե նույն ուղեւորությունը կատարել է 7 ժամ, 10 րոպե եւ 1 վայրկյան տեւողությամբ լիցքավորման շնորհիվ:

Գերմանական մեքենայի ղեկին է եղել Ուեյն Հերդեսը, որը խնայող վարման ճանաչված վարպետ է եւ հիպերմիլինգ եզրույթի հեղինակը: Այդ եզրույթը ենթադրում է հատուկ կարգավորումների եւ վարման հնարների կիրառում վառելիքի առավելագույն խնայող այրման կամ մեքենայի լիցքերի օգտագործման համար: Ինչպես պարզաբանել են Porsche-ում, Հերդեսն ամբողջ ուղեւորության ընթացքում նորմալ արագություն է սահմանել, սակայն երբեմն, եթե դա թույլ է տվել մարտկոցը, փոքր-ինչ արագ է վարել:

Ինքը՝ մեքենան, համալրված էր Performance Plus ֆիրմային մարտկոցով, որն առավել տարողունակ է՝ ի տարբերություն բազային տարբերակի: Որպեսզի Գինեսի ռեկորդը պաշտոնապես գրանցվի, ամբողջ ուղեւորության ընթացքում իրականացվել է տեսաձայնագրում, իսկ մեքենայի գտնվելու վայրը հսկվել է GPS-ով: Վարորդը նաեւ հայտնել է, որ 350 Վտ կայանին առաջին անգամ ավտոմեքենան կցելուց հետո մարտկոցի լիքցավորումն աճել է 6 տոկոսից 82 տոկոսի ընդամենը 22 րոպեում: Ճանապարհորդության ընթացքում օգտագործվել են Electrify America մշտական հոսանքի ցանցի կայաններ. ընկերությունը ներկայացել է որպես այդ նախագծի գործընկեր: