Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հասարակական առողջացման պրոցեսը. նոր իրականություն Տարեցներին դարձրել են փորձադաշտ՝ ավելացնելով սթրեսն ու անորոշությունը․ Ցոլակ Ակոպյան Հայաստանի բուհերը՝ համաշխարհային քարտեզից դուրս․ Ատոմ Մխիթարյան Ucom-ի աջակցությամբ «Արևորդի» ՀԿ-ն իրականացնում է «Խելացի թռչնադիտարկում» կրթական ծրագիրը Հովնան Սրբազան, բա որ Արցախի տեսիլքը չես ուզում կորցնել, ի՞նչ գործ ունես արցախուրացի և հայրենուրացի «սրտի եպիսկոպոսապետի» պաշտոնում. Դավիթ Սարգսյան Անուշավան Սրբազան, լսիր այս խոսքերդ, հիշիր ասածներդ, ու զզվիր ինքդ քեզնից. Դավիթ Սարգսյան Գևորգ Սրբազան, վեց ամիս առաջ սրտապատառ գոռգոռում էիր Մայր Աթոռի պատերի տակ. Դավիթ Սարգսյան Մարզին քաջատեղյակ, բնակիչների հոգսերը կիսող Կարապետյաններն անտարբեր չմնացին խնդրին Խանութներում մարկետինգի մասնագետ աշխատած մարդը օբյեկտիվորեն չէր կարող ունենալ այդքան փորձառություն. Նարեկ Կարապետյանը` Գևորգ Պապոյանին «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամ Աշոտ Մարկոսյանը համեմատել է օդի որակը Հայաստանում և Գերմանիայիում Միայն մեր իրական գործողություններով կարող ենք ապացուցել մեր խոսքերի ճշմարտացիությունը․ Նաիրի Սարգսյան Տիրադավները քանդում են Հայ Առաքելական Եկեղեցին․ Էդմոն Մարուքյան
Դոլարը էժանացել է, ռուբլին` թանկացել. փոխարժեքն` այսօրՓաշինյանը՝ հանուն մի օլիգարխի շահերի Սա նվաճում է, որի համար ես իսկապես հպարտ եմ. ՊերկովիչՓաշինյանի թափանցիկ ակնարկները երկաթուղու զավթման մասին Հասարակական առողջացման պրոցեսը. նոր իրականությունՏարեցներին դարձրել են փորձադաշտ՝ ավելացնելով սթրեսն ու անորոշությունը․ Ցոլակ ԱկոպյանԿապանում մեքենա է այրվելՀայաստանը եղել և մնում է մեր դաշնակիցը․ ՀԱՊԿ գլխավոր քարտուղարԻ տարբերություն գործող ռեժիմի` ատելnւթյան և բախnւմներ հրահրող խոսույթի, Կաթողիկոսի խոսքը կառուցված էր հայրենիքի շուրջ համախմբվածության, հանդուրժողականության և սիրո մթնոլորտի վրա․ ԱբրահամյանԷլեկտրոմոբիլների 2025թ. քվոտան կվերաբաշխվի դիլերից հօգուտ ֆիզիկական և ոչ դիլեր իրավաբանական անձանցՉինաստանում արևային էլեկտրակայանը «արթնացրել է» անապատըՀայաստանի բուհերը՝ համաշխարհային քարտեզից դուրս․ Ատոմ ՄխիթարյանՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի ենԻնչո՞ւ են ազատվում Շիրակի մարզպետիցՌուբեն, իրականում դու և քո թիմակիցները հովանավորում եք ռազմական հանցագործ թշնամու բանակը․ Մարուքյան Երևանի և մարզերի մի շարք հասցեներում լույս չի լինիԱԱԾ նախկին տնօրեն Միքայել Համբարձումյանին հրավիրել են հարցաքննության. «Ժողովուրդ»Ucom-ի աջակցությամբ «Արևորդի» ՀԿ-ն իրականացնում է «Խելացի թռչնադիտարկում» կրթական ծրագիրը Ապրելու երկիրը կմասնակցի 2026 թվականի ընտրություններին. ում անուններն են քննարկվում. «Ժողովուրդ»Հովնան Սրբազան, բա որ Արցախի տեսիլքը չես ուզում կորցնել, ի՞նչ գործ ունես արցախուրացի և հայրենուրացի «սրտի եպիսկոպոսապետի» պաշտոնում. Դավիթ Սարգսյան
Քաղաքականություն

Կրթության որակը Հայաստանում կբարելավվի, երբ փոխվի ուսուցչի հանդեպ վերաբերմունքը

Վերջին տարիներին պետական բուհ ընդունվելը դարձել է ավելի հեշտ, քան եղել է նախկինում։ Տարեցտարի դիմորդների քննական արդյունքները զիջում են նախորդ տարիներերի արդյունքներին։ Այս տարվա քննական երկրորդ փուլի արդյունքներով բուհ ընդունվողների 46.9%-ը չի հաղթահարել հայոց լեզվի, իսկ 40%֊ը՝ մաթեմատիկայի անցողիկ շեմը, այսինքն` դիմորդները չեն կարողացել վաստակել 8 միավոր հնարավոր 20֊ից։
 
Այս թեմայով Past.am կայքը զրուցել է կրթության մասնագետ, «Մաշտոց» կրթահամալիրում Հայոց լեզու և գրականության ուսուցիչ Արման Մաթոսյանի հետ։
 
Հարցին, թե այս արդյունքները ինչի՞ հետևանք են մասնագետը պատասխանել է․ «Այդ 46․9 տոկոսը երկրորդ փուլի արդյունքն է, որը բավականին շատ քննարկվեց։ Երկրորդ փուլում դիմում են բանակից զորացրվածները, ովքեր դպրոցից հետո երկու տարի կտրված են եղել, ես դա որպես փաստ ասեմ։ Իսկ ընդհանուր առմամբ այն, որ իսկապես քննությունները բարդացվել են դա փաստ է, և այդ մոտեցումը ճիշտ չէ, հայոց լեզվի քննությունը չպետք է նման կերպ անցներ»։
 
Հարցին, թե ի՞նչ քայլեր պետք է անել կրթության որակը բարելավելու համար Արման Մաթոսյանը պատասխանել է․ «Եթե չեմ սխալվում ճապոնական մի ասացվածք կա, որ ասում են․ «Ինչի է ձեր կրթական մակարդակն այդքան բարձր, որովհետև ուսուցչին հարգում են ինչպես կայսերը, լիազորություններ ունի ինչպես նախարարը, աշխատավարձ է ստանում ինչպես պատգամավորը»։ Եթե այս հարցերի պատասխանը մեզ մոտ լինի, ապա մեր կրթության մակարդակն էլ շատ բարձր մակարդակի կհասնի։ Ուսուցիչը հարգված չէ այսօր ու այն փոքր գումարը, որ ստանում է դպրոցում մեծ մասամբ հենց այդ գումարի էլ աշխատում է»։
 
Անդրադառնալով այն հարցին, թե կոնկրետ առկա ինչ խնդիրներ կան, որոնք այսօր պետք է լուծում ստանան ուսուցիչը պատասխանել է․ «Եթե կրթության ծրագրային մասով ասեմ, ապա պետք է կրթությունն ավելի հետաքրքիր դարձնել։ Սովորելը և կրթություն ստանալը պետք է աշակերտին հետաքրքրի։ Օրինակ, եթե հայ գրականության մասով ասեմ, ապա այսօր 9-րդ դասարանի աշակերտին չի հետաքրքրում Խաչատուր Աբովյանը, իսկ մենք ստիպում ենք կարդալ «Վերք Հայաստանի» վեպը։ Այսօր կան մի շարք ժամանակակից լավ գրողներ որոնք ևս պետք է ներառել դասագրքերում։ Պետք է կրթությունը դարձնել հետաքրքիր, դա ամենակարևոր նախապայմանն է»։
 
Սոնա Գիշյան