Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մեր թոշակառուներին սովամահ են անում․ թոշակները պետք է անհապաղ բարձրացնել․ Հրայր Կամենդատյան Դեկտեմբերի 10-ը մարդու իրավունքների պաշտպանության օրն է. ՀայաՔվե Այն մասին, թե ինչ անմիջական կապ ունի Հայաստանում հաստատված բռնատիրությունը մեր երկրում թոշակառուների համատարած անմխիթար վիճակի հետ․ Ավետիք Չալաբյան Գիտության համակարգ. ինչպե՞ս կանխել փլուզումը. ՀայաՔվե հիմնասյուներ Գիտնականը պետք է ունենա աճելու հնարավորություն․ ինչպե՞ս կանխել ուղեղների արտահոսքը. Ատոմ Մխիթարյան ԱՄՆ-ում տեղադրվում են 3D արևային վահանակներ. Ինչու են դրանք ավելի լավը, քան սովորականները «Այս գործընթացներն արդեն իսկ ազդել են մեր ներդրումային գրավչության վրա». «Փաստ» Մի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի «Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան
Պետք է ՀՀ-ն դարձնենք երկիր, որտեղ մարդու իրավունքները ամբողջությամբ պաշտպանված են․ Ալեն ՍիմոնյանՀարկային բեռը կաճի. որքա՞ն գումար կմնա աշխատողի ձեռքին Աշխարհի քրիստոնյաները սպասում են Բաքվում պահվող հայ գերիների ազատ արձակմանը. Դավիթ Վարդանյան«ԶՊՄԿ-ում գնումների և մատակարարումների գործընթացը երբևէ այսքան թափանցիկ չի եղել» Արցախը հանձնել է Ադրբեջանին Նիկոլ Փաշինյանը ու այս փաստն իրավունք չունի որեւէ մեկը մոռացության տալուԻնչպե՞ս պաշտպանվել կիբեռհանցագործներիցԱյն ինչ մեզ համար ուշացում է, Տիրոջ համար նախապատրաստություն է. Տերը լուռ հետևում է մեզ. Տեր ՄանուկԵվ ոչ մի ազգ չի կարող առաջ շարժվել, երբ իր խիղճը նստած է խցում․ ՄելոյանԿԳՄՍ նախարարը Լեհաստանում կհանդիպի հայ համայնքի ներկայացուցիչներինՏարոն Չախոյան, դուք որևիցե հայանպաստ բան կառուցած կա՞ք․ Ալիկ Ալեքսանյան Երևանի Ռուբինյանց փողոցում բախվել են «Tesla»-ն ու «Dodge»-ըՊահանջը մեկն է՝ դադարեցնել ՀՀ քաղաքացիների հիմնարար իրավունքների ոտնահարումը. Համահայկական ճակատը բողոքի ակցիա է իրականացրելԴեկտեմբերի 10-ից Տիտոգրադյան-Խաղաղ Դոնի փողոցների խաչմերուկում երթևեկությունը կկազմակերպվի շրջանաձևԺամանակին գեներալի սենյակում լացում էիք. հիմա գործ եք կարում այդ նույն գեներալի վրա. Ն. ԳևորգյանԱնչափահասի նկատմամբ ֆիզիկական ուժեղ ցավ պատճառելու դեպքով քրվարույթի նախաքննությունն ավարտվել է․ ՔԿԿարապետյանական ոճը սա է․ անդրադարձ Լոռու մարզի ամենամեծ ծննդատանը Քաղաքական ճնշման մեխանիզմ․ Գևորգ Սրբազանի օրինակը․ AnticorՊետական համակարգի արդիականացումը մեր բոլոր քաղաքականությունների առանցքում է. Մհեր ԳրիգորյանՍիմոնյանը չբացառեց Հայաստանի և Ադրբեջանի պատգամավորների ընդլայնված կազմով հանդիպման հնարավորությունըԿեղծ քաղհասարակության ներկայացուցիչներն իրենց օտար տերերին են ծառայում․ Արմեն Մանվելյան
Քաղաքականություն

«Աջափնյակի մետրոպոլիտենի կայարանի կառուցումը իշխանությունների հերթական ձախողվող մեգանախագիծն է». Մեսրոպ Առաքելյան

«Աջափնյակի մետրոպոլիտենի կայարանի կառուցումը իշխանությունների հերթական ձախողվող մեգանախագիծն է»։Այս մասին ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է «Ապրելու երկիր» կուսակցության համահիմնադիր Մեսրոպ Առաքելյանը․

«Եվ այսպես, նախատեսվում է կառուցել մետրոյի կայարան՝ առանց քաղաքի տրանսպորտային համակարգի հաստատման։ Սա խոսում է ոչ պրոֆեսիոնալ աշխատանքի մասին։ Չկա որևէ հիմնավորում, որ մետրոյի կայարանի առկայությունը լուծելու է այդ թաղամասի տրանսպորտի հարցը։ Այդ տրամաբանությամբ Շենգավիթ համայնքը պետք է չունենար տրանսպորտի խնդիր։ Գնացեք տեսեք այդ թաղամասի կանգառներում սպասող բնակիչների քանակը։

Ժամանակակից քաղաքները վաղուց անցել են վերգետնյա տրանսպորտի զարգացմանը՝ ճոպանուղի, տրամվայ և այլն, որի կառուցումը ավելի էժան է և ավելի արագ։ Տրանսպորտային հարցերին դեռ կանդրադառնանք։

Կայարանի նախագծման համար կնքվել է 1,8 մլրդ դրամի պայմանագիր, որի դիմաց կառավարության այսօրվա որոշմամբ հատկացվեց ևս 1,1 մլրդ դրամ։ Կառավարությունը մետրոյի կայարանի նախագծի համար հատկացնում է հսկայական գումար, սակայն չկա մետրոյի կառուցման մասին որևէ փաստաթուղթ, որևէ որոշում։ Չկա որևէ տնտեսական հաշվարկ, որևէ ֆինանսական հիմնավորում։ Նախագիծ պատվիրելու և 1,8 մլրդ դրամ ծախս անելու միակ հիմնավորումը այն է, որ Աջափնյակում մետրո չկա։

Այսինքն՝ վերջում հնարավոր է պարզվի, որ կայարանի կառուցման համար պետք է 100 մլն դոլար, կամ էլ 200 մլն դոլար ու պարզվի, որ այդ գումարը չկա կամ էլ կլինի մի տասը տարի հետո։ Բայց կարևորը նախագիծը լինի, թեկուզ ծախսելով 1,8 մլրդ դրամ մի երկու տարում։ Նախագիծը՝ երկու տարում…

Հ․Գ․ Ի դեպ, թեև պայմանագիրը կնքված է դրամով, սակայն վճարումները կատարվում են ռուբլով և ակնհայտ է, որ հաշվարկը արված է ՌԴ ռուբլով, քաղաքապետարանին տրամադրված է բանկային երաշխիք 1 ռուբլին 7,37 դրամ փոխարժեքով։ Այսօր 1 ռուբլին 5,15 դրամ է՝ 30 տոկոսով ցածր։ Պատկերավոր ասած, այս 1,8 մլրդ դրամը շատ ավելի շատ ռուբլի է անում հիմա, քան եղել է հաշված պայմանագիրը կնքելու ժամանակ։ Բայց այս մասին՝ հաջորդ դասին…», - գրել է նա։