Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի «Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն Մարուքյան Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներին Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ»
Գյումրիի քաղաքապետի խորհրդականը կալանավորվել է, կոմունալ բաժնի պետի պաշտոնավարումը՝ կասեցվելԵՄ-ն պետք է անհապաղ դադարեցնի իր ֆինանսական աջակցությունը Հայաստանի կառավարությանը. Ռոբերտ ԱմստերդամԼեհաստանի իրավապահների կողմից հետախուզվողը հայտնաբերվեց Բագրատաշենի սահմանային անցակետումԱրաբկիրի պաշտոնատար անձինք մեղադրվում ենք կաշառք ստանալու մեջ․ նախաքննությունն ավարտվել էՀայաստանի տնտեսության իրական պատկերը այլ է, քան կառավարության հռետորաբանությունը․ ԱնանյանՀավատարմությունս եմ հայտնում Վեհափառ Հայրապետին. Տեր Հովհանը մատուցել է իր անդրանիկ պատարագըՇիրակի թեմը վաղը հրավիրում է Գյումրու Յոթ Վերք եկեղեցի՝ Սուրբ և Անմահ ՊատարագիԵս էլ ունեմ առաջարկ, թե ինչպես սկսել Կառավարության նիստերը․ Վահե ԴարբինյանԵրևանում 22-ամյա վարորդը ոչ սթափ վիճակում «Porsche»-ով բախվել է կայանված պարեկային ավտոմեքենայինՌիո մոլի բացումը 90-ականներից ավերակ մնացած տարածքը բարեկարգելուց ու այնտեղ տնտեսական գործունեության հնարավորություն ստեղծելուց բացի, նաև 500 աշխատատեղ ապահովեց․ Մարիաննա Ղահրամանյան«Եթե ճիշտ աշխատենք, ՔՊ-ն վերընտրվելու շանսեր չի ունենա». Ռոբերտ ՔոչարյանԱլիևն ընդունել է Իրանի արտաքին գործերի նախարարի գլխավորած պատվիրակությանըՏեղի է ունեցել «Պրազյանը» ֆիլմի պրեմիերան ՀԱՄԱՍ շարժումը հաստատում է զինաթափման շուրջ բանակցություններին մասնակցելու իր պատրաստակամությունըԵկեղեցին մնացել է միակ ազգային հենարանը, դրա համար էլ այսօր այն ենթարկվում է գրոհի․ Արմեն ՄանվելյանՀանցավոր կազմակերպությունը կատարել է խոշոր չափի թմրամիջոցների ապօրինի իրացում և փողերի լվացում․ ՔԿIDBank-ը մասնակցել է Տնօրենների հայկական ինստիտուտի 10-րդ տարեդարձին նվիրված համաժողովինՀեռո՛ւ մնացեք Եկեղեցին պառակտելու ազգակործան փորձերից․ Արամ Ա կաթողիկոսԵրբ տեսնում ես Ադրբեջանի սպառազինության մրցավազքը, ակնհայտ է, որ Ալիևյան խաղաղությունը խաբկանք էՄիջազգային կառույցներ ու դեսպանատների ներկայացուցիչներ,ու՞ր եք,ինչու՞ չեք դատապարտում այս բարբարոսական հարձակումը Միհրան Հակոբյանի նկատմամբ. Շարմազանով
Քաղաքականություն

Երևանի ավագանին «հատում» է կարմիր գծերը

Երևանի ավագանին երեկ, ավելի քան 2 ժամ տևած բանավեճից ու բուռն քննարկումներից հետո, 32 կողմ և 3 դեմ քվեարկությամբ ընդունել է կարմիր գծերի թանկացման նախագիծը։ Արդյունքում Երևանի փոքր կենտրոնում մեքենաները կայանելու տարեկան վճարը 12 000-ից կդառնա 160 000 դրամ, իսկ մեծ կենտրոնում արդեն 24 000 դրամ։

Քվեարկության համար քվորում հնարավոր է եղել ապահովել միայն ընդդիմադիր «Հանրային ձայն» խմբակցության մասնակցությամբ, թեև նրանք մասնակցել են նիստին և դեմ են քվեարկել, բայց արդեն իսկ ներկայանալով նիստին, հնարավորություն են տվել իշխանությանը ապահովելու իրենց համար անհրաժեշտ քվորումը, մինչդեռ մյուս խմբակցությունները կոչ էին անում ընդհանրապես չներկայանալ նիստին և ձախողել բյուջեի ընդունումը։

Փաստացի, գործող իշխանություները վաղուց այլևս խախտել են իրենց բոլոր խոստումները։ Ժամանակին հօգուտ քաղաքացու գործողություններ անելու կոչերով հանդես եկող իշխանությունը անընդհատ և ամեն ինչ անում է նույն քաղաքացիների կյանքը բարդացնելու նպատակով, և այժմ քաղաքի կենտրոնում աշխատանքի իջնող մարդիկ տարեկան մի կլորիկ գումար ստիպված են լինելու վճարել Երևանի բյուջե, իրենց մեքենաները կայանելու նպատակով։

Ի դեպ, նույն այդ կարմիր գծերի դեմ ժամանակին հանդես էր գալիս Նիկոլ Փաշինյանը՝ հայտարարելով, որ դեմ է դրանց կիրառմանը։ Փաշինյանը դեմ էր նաև արագաչափերին, տեսախցիկներին, հայտարարում էր, թե քաղաքացին տուգանքի մատերիալ չէ, պարզվում է, որ քաղաքացին ոչ միայն տուգանքի, այլ նաև անխնա կլպելու մատերիալ է և նրան գործող իշխանությունները կլպում են առանց խնայելու, իսկ հասարակությունը բացարձակապես չի ընդվզում, մինչդեռ նախկին իշխանությունների օրոք տրանսպորտը 100-ից 150 դրամ թանկացնելու կիսաորոշումը հանրային լայն բողոքի առիթ էր դարձել։

Փաստացի, այն ինչ անում է Փաշինյանը, հրաշալի հասկանալով և գիտակցելով է անում, վստահ, որ հասարակությունն այդպես էլ իր ձայնը չի բարձրացնելու։ 

Իրինա Սիմոնյան