Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի «Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն Մարուքյան Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներին Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ»
Արաբկիրի պաշտոնատար անձինք մեղադրվում ենք կաշառք ստանալու մեջ․ նախաքննությունն ավարտվել էՀայաստանի տնտեսության իրական պատկերը այլ է, քան կառավարության հռետորաբանությունը․ ԱնանյանՀավատարմությունս եմ հայտնում Վեհափառ Հայրապետին. Տեր Հովհանը մատուցել է իր անդրանիկ պատարագըՇիրակի թեմը վաղը հրավիրում է Գյումրու Յոթ Վերք եկեղեցի՝ Սուրբ և Անմահ ՊատարագիԵս էլ ունեմ առաջարկ, թե ինչպես սկսել Կառավարության նիստերը․ Վահե ԴարբինյանԵրևանում 22-ամյա վարորդը ոչ սթափ վիճակում «Porsche»-ով բախվել է կայանված պարեկային ավտոմեքենայինՌիո մոլի բացումը 90-ականներից ավերակ մնացած տարածքը բարեկարգելուց ու այնտեղ տնտեսական գործունեության հնարավորություն ստեղծելուց բացի, նաև 500 աշխատատեղ ապահովեց․ Մարիաննա Ղահրամանյան«Եթե ճիշտ աշխատենք, ՔՊ-ն վերընտրվելու շանսեր չի ունենա». Ռոբերտ ՔոչարյանԱլիևն ընդունել է Իրանի արտաքին գործերի նախարարի գլխավորած պատվիրակությանըՏեղի է ունեցել «Պրազյանը» ֆիլմի պրեմիերան ՀԱՄԱՍ շարժումը հաստատում է զինաթափման շուրջ բանակցություններին մասնակցելու իր պատրաստակամությունըԵկեղեցին մնացել է միակ ազգային հենարանը, դրա համար էլ այսօր այն ենթարկվում է գրոհի․ Արմեն ՄանվելյանՀանցավոր կազմակերպությունը կատարել է խոշոր չափի թմրամիջոցների ապօրինի իրացում և փողերի լվացում․ ՔԿIDBank-ը մասնակցել է Տնօրենների հայկական ինստիտուտի 10-րդ տարեդարձին նվիրված համաժողովինՀեռո՛ւ մնացեք Եկեղեցին պառակտելու ազգակործան փորձերից․ Արամ Ա կաթողիկոսԵրբ տեսնում ես Ադրբեջանի սպառազինության մրցավազքը, ակնհայտ է, որ Ալիևյան խաղաղությունը խաբկանք էՄիջազգային կառույցներ ու դեսպանատների ներկայացուցիչներ,ու՞ր եք,ինչու՞ չեք դատապարտում այս բարբարոսական հարձակումը Միհրան Հակոբյանի նկատմամբ. Շարմազանով Գեղարքունիքի մարզի գյուղերից մեկում 2 անչափահաս ծեծի են ենթարկել 38-ամյա տղամարդուն և նրա տղայինԵրբ տեղի կունենա Երևանի գլխավոր տոնածառի լույսերի վառման արարողությունըՇինանյութի մանրածախ վաճառքով զբաղվող ընկերության կողմից պետությանը պատճառված 11.9 մլն դրամի վնասը վերականգնվել է
Քաղաքականություն

Ի՞նչ վնաս կա նրանից, որ դպրոց գնացող երեխան իմանա մեր ողջ պատմությունը, իմանա, թե ինքն ով է. Նաիրի Սարգսյան

Աուդիտորների պալատի նախագահ Նաիրի Սարգսյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է. 
 
ԿԳՄՍ-ն շրջանառության մեջ է դրել «Հայոց պատմություն» առարկան «Հայաստանի պատմություն» վերանվանելու նախագիծը։
Պետք է արձանագրենք, որ «Հայոց պատմություն» և «Հայաստանի պատմություն» հասկացությունները նույնական չեն։
Երբ ասում ենք «Հայաստանի պատմություն», ո՞ր Հայաստանի մասին է խոսքը կամ որտե՞ղ թողնենք այն ժամանակաշրջանները, երբ Հայաստանը պետականություն չի ունեցել, բայց ունեցել է թագավորություններ: Օրինակ, պատմական հայրենիքի ողջ տարածքի պատմությունը (Հայկական Լեռնաշխարհ, Մեծ Հայք, Փոքր Հայք, Հայոց Միջագետք, Կիլիկիա) տեղավորվում է Հայոց պատմության մեջ, բայց չի տեղավորվում Հայաստանի պատմության մեջ։ Միաժամանակ Հայաստանի պատմությունը 1918 թվականին անկախություն ստացած պետության պատմությունն է, ոչ ավելին:
Գուցե թվա, թե ամեն ինչ բարդացվում է, խոսքն ուղղակի անվան մեջ է, բայց իրականությունն ամենևին այլ է։ Կհիշե՞ք Սովետական միության տարիները, երբ մեր ինքնությունը սպանելու համար, Հայաստանում արգելվում էր հայոց պատմության դասավանդումը, և դասավանդվում էր միայն ՍՍՀՄ պատմություն։ Հիմա էլ նույնն է տեղի ունենում։
Տպավորություն է, որ Հայաստանի իշխող վերնախավը նստած մտածում է՝ էլ ի՞նչ անել, էլ ինչպե՞ս փոխել ժողովրդին, էլ ինչպե՞ս մոռացնել տալ, թե մենք ով ենք, որ լրիվ թուրքերի սրտով լինի։
Այդ ի՞նչն է այդքան խանգարում «Հայոց պատմություն» առարկայի ներկա ձևով դասավանդման, անվան մեջ, որ որոշեցին պարտադիր փոխել։ Ի՞նչ վնաս կա նրանից, որ հայ ժողովուրդը, դպրոց գնացող երեխան իմանա մեր ողջ պատմությունը, իմանա, թե ինքն ով է։
Ասեմ. 1918 թվականից այսկողմ թուրքերը, վերաշարադրելով հայոց պատմությունը, Հայոց ցեղասպանությունը պատմականորեն ժխտում են, հայ ազգի հիշողության միջից փորձում են ջնջել մեր թագավորությունները։ Ադրբեջանն էլ ամեն բան անում է, որ մենք էլ ունենանք նույն պատմությունը, նույն թվականից շարադրված՝ ինչպես իրենցն է, որպեսզի վերանա այն խոսույթը, որ «մենք հին ազգ ենք», «հին երկիր ենք», հավասարեցնի մեզ իրենց, որ «Էրիվան» (Երևան) , «Գյոկչա» լիճ (Սևանա լիճ) հասկացությունների համար հետագայում փորձի նոր պատերազմ սանձազերծել, որ մեր եկող սերունդներին փորձեն հավատացնել՝ կարո՞ղ է թուրքերը, քոչվոր ցեղերից կազմված Ադրբեջանն իսկապես ճիշտ են։
Բնականաբար, թշնամին և թուրքահպատակները շատ լավ են հասկանում այս քայլերի սպասվող հետևանքները։
Միգուցե սա նաև ՀՀ զինանշանը փոխելու, Անկախության հռչակագիրը հանրայնորեն արժեզրկելու, Հայոց ցեղասպանության ընդունման պահանջից հետ կանգնելու արտաքին հրահա՞նգ է, որը պատրաստվում են իրականություն դարձնել ՀՀ իշխանության միջոցով։
Հենց դպրոցից է սկսվում ամեն բան, և շատ կարևոր է, որ նոր սերունդներն իմանան ողջ հայոց պատմությունը, իմանան՝ ո՞վ է հայը, ո՞րն է նրա ինքնությունը, ի՞նչն է հայկականը։ Սակայն ստացվում է, որ նպատակ կա հազարամյակների վաստակ, արքայատոհմեր, իշխանություններ ունեցող ազգի պատմությունը ջնջել նոր սերնդի ուղեղից։