Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հակակոռոպցիոն կոմիտեն ու դատախազությունը որոշել են Նիկոլ Փաշինյանի նկատմամբ քրեական վարույթ չնախաձեռնել. «Փաստ» ՔՊ «փիառչիկներն» էլ են խոստովանում, որ ՀԷՑ-ի «գործը» բացառապես քաղաքական է. «Փաստ» Ամերիկյան վարձակալի թուրքական ականջները. «Փաստ» «Եթե կառավարությունը չկատարի արբիտրաժի որոշումը, առնվազն երեք հետևանք է լինելու Հայաստանի համար» ՔՊ-ականները դիվոտում են առաջին նախագահի ողջամիտ խոսքից Փաշինյանի վարկանիշը կրկին շեշտակի նվազել է Կարևորը՝ մնա իշխանության, իսկ թե ինչ կլինի Հայաստանի հետ, նրան չի էլ հետաքրքրում. «Փաստ» Երբ մի գրագետ, մի խելոք, մի կազմակերպված խոսքն արդեն «արտառոց» է. «Փաստ» Ինչո՞ւ «Վեոլիա ջրի» հարցը Փաշինյանի հետաքրքրությունների մեջ չէ. «Փաստ» Փաշինյանի հերթական նվերը Ալիևին Ինչո՞ւ է հակառակորդը շարունակում պահել սահմանային լարվածությունը. «Փաստ» «Երրորդ ուժը» Հայաստանում. կա՞, արդյոք, այլընտրանք. «Փաստ»
ՄԱԿ-ի մարդու իրավունքների հանձնակատարը կոչ է արել գործել Գազայում կոտորածը դադարեցնելու համարՍամվել Կարապետյանը ազդարարում է նոր քաղաքական ուժի ձևավորում. «Պատրաստվում ենք բացել մեր պատմության նոր էջը» Իսրայելի և Ադրբեջանի համագործակցությունը կարող է վերածվել «տարածաշրջանային ուժի»Ո՛չ մի «Զանգեզուրի միջանցք» և ո՛չ մեկիդ․ կյանքի՛ գնով է պետք պաշտպանել Սյունիքը. Խաչիկ Ասրյան«Իսրայելն իմ դեմ մահափորձ էր ծրագրել». ԱրաղչիՆերքաղաքական առողջ պայքարը կարևոր է պետության զարգացման համար, քանի որ գաղափարների բախումից ծնվում են լավագույն լուծումներ. Մհեր ԱվետիսյանԵրկիրը վերածել են քաղաքական կրկեսի. Հրայր ԿամենդատյանՀարյուրավոր հասցեներում գազ չի լինի՝ հուլիսի 28-ին, 29-ին, 30-ին, 31-ին և օգոստոսի 4-ին«ՀայաՔվեի» անդամների ուխտագնացությունը Վայոց ձորում շարունակվում էՏասնյակ հասցեներում լույս չի լինիԱլիևի համար սկսվել է վերջ չունեցող «սև շրջան»․ Վարդան ՈսկանյանՍամվել Կարապետյանի առաջնորդությամբ նոր քաղաքական բևեռի ստեղծումն իշխանականների հոգեխանգարմունքի պատճառ Միայն անհայրենիք մարդիկ են մոռանում ու չհիշելու տալիս Հայաստանի անցյալը. Արտակ Զաքարյան«ՂազՄունայԳազ»-ը փորձում է պիլոտային ռեժիմով արտադրել «կանաչ» ջրածինՀՀ–ում ԱՄՆ դեսպանատունը զգուշացնում է վիզայի համար դիմողներինՎթարի ենթարկված Ан-24 ինքնաթիռի սև արկղերից մեկը ոչնչացվել էՕկուպացված Մարտակերտում հրդեհները մարելու համար ուղղաթիռներ են ներգրավել«Россия сегодня»-ն և «Radio Liberty»-ն զբաղված են միևնույն կեղծ թեզերի տարածմամբ․ ՀՀ ԱԳՆԻմ հետ գալը և խաղալը Հայաստանից լուրջ չի ընդունվի իմ կողմից. դա իմ համար փակ էտապ է. Լևոն ԱրոնյանԻտալիայի վարչապետը հայտարարել է, որ Պաղեստինյան պետության ճանաչումը մինչ փաստական ձևավորումը «հակաարդյունավետ» քայլ է
Տնտեսություն

Առանց մաքսատուրքի էլեկտրամոբիլների ներկրման կարգի մեջ փոփոխություններ են եղել. ինչու են դժգոհում ֆիզիկական անձինք կառավարության որոշումից

2024թ. ընթացքում ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ (Եվրասիական տնտեսական միության արտաքին տնտեսական գործունեության ապրանքային անվանացանկ /խմբ/) 8703 80 000 2 ծածկագրին դասվող էլեկտրաշարժիչով շարժիչային տրանսպորտային միջոցների՝ ՀՀ ներմուծումը թույլատրվում է 0 տոկոս ներմուծման մաքսատուրքերի դրույքաչափի կիրառման պայմանով՝ 8,000 հատից ոչ ավելի ծավալով, որից 200 ընկերության կողմից ներկրվել է 2,353 մեքենա, իսկ 4,559 ֆիզիկական անձանց կողմից՝ 5,647 մեքենա:

Այս մասին Tert.am-ի գրավոր հարցմանն ի պատասխան հայտնել են Պետական եկամուտների կոմիտեից:

Tert.am-ը էլեկտրական շարժիչով մեքենա ներկրող ֆիզիկական անձանցից բողոք էր ստացել, թե խոշոր ընկերությունները 2025 թվականի համար 0 տոկոս մաքսատուրքով էլեկտրական շարժիչով մեքենաներ են ներկրում, հետո մաքսատուրքը հաշված, ավելի թանկ վաճառում այստեղ՝ ՀՀ-ում:

Նշենք, որ Կառավարության որոշմամբ, 2025 թվականից առանց մաքսատուրքի ՀՀ ներմուծվող 8,000 մեքենաներից 5,000-ը կներկրեն ընկերությունները, 3,000-ը՝ ֆիզիկական անձինք:

Tert.am-ը գրավոր հարցմամբ դիմել է Պետական եկամուտների կոմիտե՝ պարզելու համար, թե քանի էլեկտրական շարժիչով մեքենա է ներկրվել 2024-ի ընթացքում, դրանցից քանիսն են ներկրել ֆիզիկական անձինք, քանիսը՝ ընկերությունները: Ինչպես նաև փորձել է հասկանալ, եթե բաժանումը՝ մեքենաներից 5,000 ընկերություններն են ներկրել, 3,000-ը՝ ֆիզիկական անձինք,գործելու է 2025-ից, ապա 2024-ին ընթացակարգն ինչպե՞ս է եղել:

ՊԵԿ-ի պատասխանից պարզ է դառնում, որ 2024թ-ի ընթացքում ֆիզիկական անձինք ավելի շատ էլեկտրական շարժիչով մեքենա են ներկրել, քան ընկերությունները, ինչը 2025-ի համար կանխվել է կառավարության որոշմամբ:

Եվ այսպես, ՊԵԿ-ից նշել են, որ ՀՀ կառավարությունը 28.12.2023 թ. ընդունել է «2024 թվականի ընթացքում ՀՀ տարածք ներմուծվող ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 8703 80 000 2 ծածկագրին դասվող էլեկտրաշարժիչով շարժիչային տրանսպորտային միջոցների նկատմամբ սակագնային արտոնություն կիրառելու և ներմուծման ընթացակարգը հատատեկլու մասին» (10.102024թ. թիվ 1589-Ն որոշման խմբագրությամբ) թիվ 2307-Ն որոշումը, որով սահմանված է, որ 2024թ. ընթացքում ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 8703 80 000 2 ծածկագրին դասվող էլեկտրաշարժիչով շարժիչային տրանսպորտային միջոցների՝ ՀՀ ներմուծումը թույլատրվում է 0 տոկոս ներմուծման մաքսատուրքերի դրույքաչափի կիրառման պայմանով՝ 8,000 հատից ոչ ավելի ծավալով:

ՀՀ կառավարությունը 28.11.2024թ. ընդունել է «ՀՀ տարածք ներմուծվող ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 8703 80 000 2 ծածկագրին դասվող էլեկտրաշարժիչով շարժիչային տրասնպորտային միջոցների նկատմամբ 2025 թվականի ընթացքում սակագնային արտոնություն կիրառելու և ներմուծման ընթացակարգը հաստատելու մասին» թիվ 1876-Ն որոշումը, որն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդողը օրվանից և տարածվում է 2025 թվականի հունվարի 1-ից ծագած հարաբերությունների վրա, ինչպես նաև կիրառվում է 2024 թվականի ընթացքում ներմուծված և 2025 թվականի ընթացքում ձևակերպվող ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 8703 80 000 2 ծածկագրին դասվող տրանսպորտային միջոցների նկատմամբ:

Ըստ այդ որոշման առաջին կետի՝ ՀՀ տարածք ներմուծվող ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 8703 80 000 2 ծածկագրին դասվող էլեկտրաշարժիչով շարժիչային տրանսպորտային միջոցների (այսուհետ՝ ապրանքներ) «Բացթողում ներքին սպառման համար» մաքսային ընթացակարգով ձևակերպումը կամ, որպես, անձնական օգտագործման տրանսպորտային միջոց, ազատ շրջանառության համար բացթողումը 2025 թվականի ընթացքում թույլատրվում է 0 տոկոս ներմուծման մաքսատուրքի դրույքաչափի կիրառման պայմանով՝ 8000 հատից ոչ ավելի քանակով, որից՝ 1. ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 8703 80 000 2 ծածկագրին դասվող 5000 հատից ոչ ավելի քանակով ապրանքների՝ ՀՀ տարածք ներմուծումը թույլատրվում է սույն կետի 2-րդ ենթակետում (ստորև)չնշված սուբյեկտներին (այդ թվում՝ ֆիզիկական անձանց). 2)ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 8703 80 000 2 ծածկագրին դասվող 3000 հատից ոչ ավելի քանակով ապրանքների՝ ՀՀ տարածք ներմուծումը թույլատրվում է բացառապես անմիջապես ավտոարտադրողի հետ կնքված դիլերական-դիստրիբյուտորական պայմանագրի (համաձայնագրի) շրջանակներում ներմուծում իրականացնող սուբյկետներին:

Նշենք նաև, որ ըստ նույն որոշման 2-րդ կետի՝ որոշմամբ, 1-ին կետի 1-ին ենթակետով սահմանված սակագնային արտոնությունից օգտված սուբյեկտները չեն կարող օգտվել նույն կետի 2-րդ ենթակետով սահմանված սակագնային արտոնությունից, իսկ 1-ին կետի 2-րդ ենթակետի սակագնային արտոնությունից օգտվածները՝ նույն կետի 1-ին ենթակետով սահմանված սակագնային արտոնությունից:

Ըստ ՊԵԿ-ի՝ 2024 թվականի մինչև դեկտեմբերի 18-ի դրությամբ,  8703 80 000 2 ծածկագրով ՀՀ ներմուծված էլեկտրական շարժիչով տրանսպորտային միջոցները 200 ընկերության կողմից ընդհանուր թվով եղել է 2,353 հատ, որից՝ Չինաստան՝ 1,680, ԱՄԷ՝ 430, Հոնկոնգ՝ 126, Վրաստան՝ 42, Միացյալ Նահանգներ՝ 40, Գերմանիա՝ 25, Բելգիա՝ 2, Կորեա՝ 3, ԻԻՀ՝ 2, Շվեյցարիա՝ 1, Չեխիայի Հանրապետություն՝ 1, Ֆրանսիա՝ 1:

4,559 ֆիզիկական անձից էլեկտրամեքենաներ ընդհանուր թվով ներկրել է 5,647, որից Միացյալ նահանգներ՝ 3,624, Չինաստան՝ 969, ԱՄԷ՝ 642, Վրաստան՝ 245, Գերմանիա՝ 82, ԻԻՀ՝ 54, Բելգիա՝ 9, Ճապոնիա՝ 7, Կորեա՝ 3, Իտալիա՝ 2, Կանադա՝ 2, Անհայտ երկիր՝ 1, Բուլղարիա՝ 1, Էստոնիայ՝ 1, Նիդերլանդներ՝ 1, Նորվեգիա՝ 1, Շվեդիա՝ 1, Չեխիայի Հանրապետություն՝ 1, Ֆրանսիա՝ 1: