Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է «հիմա խոսում» պաշտպանության նախկին նախարարը. «Փաստ» Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ» «Սա պետականության հանդեպ ծաղր է» . «Փաստ» Օրենքի վիճահարույց դրույթը՝ քաղաքական մահակ. «Փաստ» Ինչու՞ է Ալիևը ստորագրում այն, ինչի հետ ինքը կապ չունի. Էդմոն Մարուքյան Սևրի պայմանագիրը մնաց թղթի վրա. Հրայր Կամենդատյան Մենք իրավունք չունենք մոռանալու մեր տղաների սխրանքը. Արսեն Գրիգորյան Արևմուտքի խելքին ընկող քաղաքական լիդերները միշտ պետք է հիշեն, որ օգտագործվելու են Արևմուտքի կողմից. Մհեր Ավետիսյան
Ոչ սթափ, առանց վարորդական վկայանի տղամարդը «Nissan»-ով բախվել է կայանված «Ford Transit»-ինՆԳՆ-ում մեկնարկել է ապագա պարեկային ծառայողների ամփոփիչ պետական ատեստավորումըՀայաստանի կալանավայրերը լի են դատավճիռ չունեցող մարդկանցով․ Ավետիք Չալաբյան Էդգար Շաթիրյանն ընտրվել է Սահմանադրական դատարանի փոխնախագահԵթե որևէ մեկին մեղադրում են գործակալ լինելու մեջ, պետք է հարուցվի քրեական գործ, ոչ թե գրպանը բան գցեն. Արթուր ԽաչատրյանԶեղչեր ամերիկյան խանութներից ու քեշբեք Կոնվերս Բանկից C360 Mastercard քարտապանների համարՌուս և գերմանացի քաղաքական գործիչները գաղտնի հանդիպել են Աբու Դաբիում. DWՄենք շատ վստահելի հարաբերություններ ունենք ռազմшտեխնիկական համագործակցության ոլորտում. Պուտինը՝ Մոդիի հետ հանդիպման ժամանակՀայաստանի Գիտությունների ակադեմիայում տեղի ունեցավ Ռուսաստանի առաջատար համալսարանների ցուցահանդես և շնորհանդես Քաղաքացին ցանկացել է նետվել Երևանի Հաղթանակ կամրջիցԿամ բոլորս միասին պայքարում ենք ինքնիշխան Հայաստան ունենալու համար, կամ մեր հայրենիքը ադրբեջանացվում է․ Էդմոն Մարուքյան«Մեր ձևով» շարժմանն է միացել արդեն 11,000-րդ կամավորը, ինչը խոսում է մարդկանց` հայրենիքի հանդեպ պատասխանատվության բարձր զգացման մասինԵս «խուլիգան եմ», Սրբազանը՝ «պլան գցող». քաղբանտարկյալ Նարեկ ՍամսոնյանԵվս մեկ տեսանյութ Վայոց Ձորի մարզ իրականացրած աշխատանքային այցից․ «Մեր ձևով»Հովիկ Աբրահամյանը կապ չունի 5330 հա հողատարածքի վարձակալության հետՍուրբ Յոթ Վերք եկեղեցում Փաշինյանի մասնակցությամբ պատարագին ես հաստատ չեմ լինելու․ Նարեկ Սրբազան«Առաջարկ Հայաստանին» նախագիծը Հայաստանի, հայկական աշխարհի, հայ ժողովրդի համար է․ Իվետա ՏոնոյանԻ՞նչ հիմքով են ոստիկանները հայտնվել Գորիսի պետական քոլեջում․ Սյունիքում պարզաբանման են սպասումԿԳՄՍ նախարարության պաշտոնական կայքում հրապարակված լուրը, ըստ որի՝ Հասմիկ Ավագյանն ընդունել է Յուրի Սաքունցին, սպորտային քաղաքականության անտեղյակության դասական օրինակ է Իսակովի պողոտայում բախվել են «Lexus»-ը, «Toyota»-ն և «Զվարթնոց»-ի հաշվեկշռում հաշվառված ավտոբուսը
Քաղաքականություն
echo '
';

Կար քաղաքական նպատակ՝ ամրապնդել ԼՂՀ փաստացի անկախության միջավայրը՝ ռազմական ինքնաբավության շարունակականության հաշվին․ Արմեն Հովասափյան

Արմեն Հովասափյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է․
 
Սերժ Սարգսյանի նախագահության տարիներին՝ 2008–2018 թվականներին, Արցախի Պաշտպանության բանակի սպառազինման և վերազինման քաղաքականությունը որդեգրվեց որպես ռազմաքաղաքական առաջնահերթություն՝ ի պատասխան տարածաշրջանային ռազմական հավասարակշռության խախտմանն ու Ադրբեջանի բացահայտ ագրեսիվ պատրաստություններին։ Այս շրջանի հայաստանյան ռազմավարությունը ձևավորվում էր պարզ և հստակ տրամաբանությամբ՝ պահել և զարգացնել այնպիսի պաշտպանական ներուժ, որը ի վիճակի կլինի զսպել հակառակորդին, ապահովել նախազգուշացնող և համարժեք հակահարվածի ունակություն՝ թեկուզ ոչ ամբողջական տեխնոլոգիական հավասարությամբ, բայց՝ կայուն մարտունակությամբ։
 
Սրան զուգահեռ, կար նաև քաղաքական նպատակ՝ ամրապնդել ԼՂՀ փաստացի անկախության միջավայրը՝ ռազմական ինքնաբավության շարունակականության հաշվին։
 
2008-ից սկսած՝ Հայաստանի և Ռուսաստանի ռազմատեխնիկական համագործակցությունը աստիճանաբար խորացավ, ինչը թույլ տվեց Հայաստանը ռազմավարական առումով ներգրավել սպառազինության այնպիսի տեսակներ, որոնք նախկինում հասանելի չէին ոչ տեխնոլոգիական, ոչ ֆինանսական պատճառով։
 
Կարևորագույն շրջադարձային կետը դարձավ 2015 թվականին ՌԴ կողմից Հայաստանին տրամադրված 200 միլիոն դոլար արտոնյալ վարկը, որի շրջանակում ձեռք բերվեցին բարձր տեխնոլոգիական սպառազինության նմուշներ՝ այդ թվում «Սմերչ» հրթիռահրետանային համակարգեր, հակատանկային և հակաօդային համալիրներ։ Չնայած պաշտոնապես այս սպառազինությունն ուղղված էր ՀՀ զինված ուժերին, գործնականում և ռազմաքաղաքական իրողությունների տրամաբանությամբ այն ծառայեց նաև ԼՂՀ ՊԲ մարտունակության բարձրացմանը, հաշվի առնելով Հայաստանի ստանձնած անվտանգային պատասխանատվությունը։
 
ԼՂՀ բանակի վերազինման և վերակազմակերպման ծրագիրը թեև հանրային մակարդակում հստակեցված չէր ամբողջությամբ, բայց պետական մակարդակում կայուն օրակարգ էր։ Կար սահմանափակ, սակայն կուտակային ներդրում՝ հատկապես շփման գծի տեխնիկական հագեցվածության, հրամանատարական կառավարման համակարգերի արդիականացման, հատուկ նշանակության ստորաբաժանումների հզորացման և թիրախային զինատեսակների ներմուծման ուղղությամբ։ Սա չէր նշանակում ամբողջական վերափոխում կամ լիարժեք տեխնոլոգիական արդիականացում, սակայն այն բավարար էր՝ պահպանելու մարտական կայունություն և կանխելու Ադրբեջանի կողմից հնարավոր արագ հաղթանակի հույսերը։ Այդ տրամաբանությունը ստացավ իր փորձությունը 2016 թվականի ապրիլին, երբ չորսօրյա պատերազմն ապացուցեց, որ Պաշտպանության բանակը, լինելով հարաբերականորեն փոքրաթիվ և անկանոն ֆինանսավորմամբ, ունակ է դիմակայել մեծաքանակ հարձակման, կազմակերպել օպերատիվ պաշտպանություն և զսպել հակառակորդին՝ չնայած որոշ տեղերում դիրքային կորուստների:
 
Հայկական կողմի մոտեցումն այս տարիներին կառուցվում էր ոչ թե սպառազինության անվերջ մրցավազքի վրա, այլ՝ զսպման արդյունավետ համադրության։ Հենց այդ ռազմավարությունն էր թույլ տալիս պահել որոշակի կայունություն, անգամ երբ Ադրբեջանը տարեկան միլիարդավոր դոլարներ էր ծախսում իր բանակի վրա։ Այս զսպման ուժը չէր կարող ապահովվել միայն քանակով կամ նույնիսկ սպառազինությամբ. այն ներառում էր նաև կազմակերպվածության, լոկալ կադրային պատրաստվածության և մարտավարական ունակությունների համադրություն։ Սերժ Սարգսյանի իշխանության տակ եղած անվտանգության քաղաքականությունը այս առումով հենվում էր իրատեսական գնահատականի վրա՝ Հայաստանը չի կարող հաղթել սպառազինության մրցավազքում, բայց կարող է ստեղծել այնպիսի պաշտպանական միջավայր, որն ադրբեջանական ղեկավարության համար հարձակման գնալու ցանկացած փորձ կդարձնի չափազանց ռիսկային՝ քաղաքական և ռազմական արդյունքի տեսակետից։
 
Այս ռազմավարությունն, ամփոփմամբ, կառուցված էր իրատեսական գնահատականի վրա. Հայաստանը, չունենալով այն ռեսուրսային ներուժը, որը կարող էր մրցել Ադրբեջանի բազմամիլիարդանոց ռազմական բյուջեի հետ, կենտրոնացավ այնպիսի մարտունակ միջավայրի ձևավորման վրա, որը բավարար էր՝ կանխելու արագ պատերազմով լուծման հնարավորությունը։ ՊԲ վերազինման գործընթացը, չլինելով ամբողջական ինստիտուցիոնալ բարեփոխում, այնուամենայնիվ ապահովեց այնպիսի ռազմատեխնիկական և կազմակերպչական մակարդակ, որը հնարավոր դարձրեց զսպել հակառակորդին ու պահպանել ռազմական հավասարակշռության բազային շեմը։ Ապրիլյան պատերազմը 2016-ին դարձավ դրա ամենաակնառու փորձությունը, երբ հստակ երևաց՝ մինչև այդ տարիներ շարունակ իրականացված կուտակային վերազինումը, նպատակային ներդրումներն ու մարտավարական վերակազմավորումները թույլ տվեցին կանխել ռազմաքաղաքական իրավիճակի կտրուկ փլուզումը։ Դա էր այդ տարիների վերազինման տրամաբանության ամփոփ պատասխանը։