Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Fastex Exchange-ի նոր թարմացումները ներկայացվել են Fastex Meetup-ի ընթացքում «Մարդն իր խղճով, ապրումով արտահայտություն է արել, որի համար գտնվում է ձերբակալման մեջ, այլ պատճառ չկա»․ Բագրատ Սրբազան Ի՞նչ իրավական, տնտեսական և էներգետիկ ռիսկեր է պարունակում ՀԷՑ-ն ազգայնացնելու Փաշինյանի «ծրագիրը». «Փաստ» «Արցախ» կամերային նվագախմբի արցախցի երաժիշտների մեծ մասին ազատել են. «Փաստ» Խորտակվող «նավն» ու հենարանների կորուստը. «Փաստ» Եկեղեցու դեմ որևէ պայքար առայսօր չի հաջողվել. Արմեն Մանվելյան Կոնվերս Բանկը համագործակցում է IFC-ի հետ առևտրի ֆինանսավորման կարողությունների հզորացման նպատակով Գոնե ֆիզիկապես կառավարություն կա՞, թե՞ չկա.... «Փաստ» Ադրբեջանը սպասում է Իրանի կազմաքանդմանն էթնիկ-կրոնական սահմաններով. «Փաստ» «Քոչարյան, հանցագործ» գոռացողը 7 տարի անց կալանավորվել է խոշտանգման հոդվածով. «Փաստ» Ինչո՞ւ է ՍԱՏՄ ղեկավարի նշանակման հարցը ձգձգվում. «Փաստ» Ի՞նչ չեն կարողանում «կիսել» քպականները. «Փաստ»
Հնարավոր է կարճատև անձրև և ամպրոպ, ամպրոպի ժամանակ քամու ուժգնացումՊակիստանն առաջարկել է Թրամփին առաջադրել խաղաղության Նոբելյան մրցանակիԻսրայելը, մեր հարևան Իրանի վրա hարձակվելով, տարածաշրջանը կանգնեցնում է լիակատար աղետի եզրին․ Թուրքիայի ԱԳ նախարարԵրևանում բախվել են «Mercedes»-ը, «Subaru»-ն և «Opel»-ը․ կա տուժածԻրանի ԱԳ նախարարը Ստամբուլում մասնակցում է ԻՀԿ ԱԳ նախարարների խորհրդի նիստինԱրարատ Միրզոյանը և Կայա Կալասը մտքեր են փոխանակել առաջիկայում նախատեսվող շփումների օրակարգի շուրջԱրցունքներ ու պայքար․ բռնցքամարտի բաց առաջնությունը` ՔաջարանումԻսրայելի պաշտպանության բանակը հայտնել է Սպահանի միջnւկային օբյեկտին ևս մեկ hшրված հասցնելու մասինՊետք է վերականգնել եղբայրական հարաբերությունները Ռուսաստանի հետ. Գագիկ ԾառուկյանԹրամփը հայտնել է՝ որքան ժամանակ է տալիս Իրանին միջուկային գործարքի համարՀՀ վարչապետն աշխարհի բոլոր հայերի պատասխանատուն չէ․ ՓաշինյանԲոլորիս գլխում մի բան է՝ նրանց նպատակը Թուրանն է. իրենք ուզում են գնան-գան հարավ, հյուսիս, արևելք արևմո՞ւտք, է թո՛ղ գնան, մենք էլ ենք ուզում. Փաշինյան (տեսանյութ)Ինչ ծրագիր ունի Զելենսկին զորահավաքն արագացնելու համար. FTԱկումբային ԱԱ․ «Չելսին» պարտություն կրեց «Ֆլամենգոյից»Պատրաստվում եմ Էրդողանին հրավիրել Հայաստան. ՓաշինյանԵրկխոսությունը, հարաբերությունների կարգավորումը և խաղաղության խթանումը տարածաշրջանում՝ մեր անմիջական հարևանությամբ, առանցքային են ՀՀ արտաքին քաղաքականության մեջ․ ՄիրզոյանԹուրքիայի հետ հնարավոր է ունենալ լավ հարաբերություններ և խաղաղություն, եթե Հայաստանը Ռուսաստանի կողքին է. Մհեր ԱվետիսյանԹուրքիա իմ այցից չպետք է չափազանցված սպասելիքներ ունենանք. ՓաշինյանՍամվել Կարապետյանն ընտրել է քրիստոնեական հալածանքների ճանապարհը. վաղվա երթը սատարում է նաև. Մալյան Եկեղեցին մնացել է ազգային հարցեր բարձրացնող միակ կառույցը. Արմեն Մանվելյան
Քաղաքականություն

Կար քաղաքական նպատակ՝ ամրապնդել ԼՂՀ փաստացի անկախության միջավայրը՝ ռազմական ինքնաբավության շարունակականության հաշվին․ Արմեն Հովասափյան

Արմեն Հովասափյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է․
 
Սերժ Սարգսյանի նախագահության տարիներին՝ 2008–2018 թվականներին, Արցախի Պաշտպանության բանակի սպառազինման և վերազինման քաղաքականությունը որդեգրվեց որպես ռազմաքաղաքական առաջնահերթություն՝ ի պատասխան տարածաշրջանային ռազմական հավասարակշռության խախտմանն ու Ադրբեջանի բացահայտ ագրեսիվ պատրաստություններին։ Այս շրջանի հայաստանյան ռազմավարությունը ձևավորվում էր պարզ և հստակ տրամաբանությամբ՝ պահել և զարգացնել այնպիսի պաշտպանական ներուժ, որը ի վիճակի կլինի զսպել հակառակորդին, ապահովել նախազգուշացնող և համարժեք հակահարվածի ունակություն՝ թեկուզ ոչ ամբողջական տեխնոլոգիական հավասարությամբ, բայց՝ կայուն մարտունակությամբ։
 
Սրան զուգահեռ, կար նաև քաղաքական նպատակ՝ ամրապնդել ԼՂՀ փաստացի անկախության միջավայրը՝ ռազմական ինքնաբավության շարունակականության հաշվին։
 
2008-ից սկսած՝ Հայաստանի և Ռուսաստանի ռազմատեխնիկական համագործակցությունը աստիճանաբար խորացավ, ինչը թույլ տվեց Հայաստանը ռազմավարական առումով ներգրավել սպառազինության այնպիսի տեսակներ, որոնք նախկինում հասանելի չէին ոչ տեխնոլոգիական, ոչ ֆինանսական պատճառով։
 
Կարևորագույն շրջադարձային կետը դարձավ 2015 թվականին ՌԴ կողմից Հայաստանին տրամադրված 200 միլիոն դոլար արտոնյալ վարկը, որի շրջանակում ձեռք բերվեցին բարձր տեխնոլոգիական սպառազինության նմուշներ՝ այդ թվում «Սմերչ» հրթիռահրետանային համակարգեր, հակատանկային և հակաօդային համալիրներ։ Չնայած պաշտոնապես այս սպառազինությունն ուղղված էր ՀՀ զինված ուժերին, գործնականում և ռազմաքաղաքական իրողությունների տրամաբանությամբ այն ծառայեց նաև ԼՂՀ ՊԲ մարտունակության բարձրացմանը, հաշվի առնելով Հայաստանի ստանձնած անվտանգային պատասխանատվությունը։
 
ԼՂՀ բանակի վերազինման և վերակազմակերպման ծրագիրը թեև հանրային մակարդակում հստակեցված չէր ամբողջությամբ, բայց պետական մակարդակում կայուն օրակարգ էր։ Կար սահմանափակ, սակայն կուտակային ներդրում՝ հատկապես շփման գծի տեխնիկական հագեցվածության, հրամանատարական կառավարման համակարգերի արդիականացման, հատուկ նշանակության ստորաբաժանումների հզորացման և թիրախային զինատեսակների ներմուծման ուղղությամբ։ Սա չէր նշանակում ամբողջական վերափոխում կամ լիարժեք տեխնոլոգիական արդիականացում, սակայն այն բավարար էր՝ պահպանելու մարտական կայունություն և կանխելու Ադրբեջանի կողմից հնարավոր արագ հաղթանակի հույսերը։ Այդ տրամաբանությունը ստացավ իր փորձությունը 2016 թվականի ապրիլին, երբ չորսօրյա պատերազմն ապացուցեց, որ Պաշտպանության բանակը, լինելով հարաբերականորեն փոքրաթիվ և անկանոն ֆինանսավորմամբ, ունակ է դիմակայել մեծաքանակ հարձակման, կազմակերպել օպերատիվ պաշտպանություն և զսպել հակառակորդին՝ չնայած որոշ տեղերում դիրքային կորուստների:
 
Հայկական կողմի մոտեցումն այս տարիներին կառուցվում էր ոչ թե սպառազինության անվերջ մրցավազքի վրա, այլ՝ զսպման արդյունավետ համադրության։ Հենց այդ ռազմավարությունն էր թույլ տալիս պահել որոշակի կայունություն, անգամ երբ Ադրբեջանը տարեկան միլիարդավոր դոլարներ էր ծախսում իր բանակի վրա։ Այս զսպման ուժը չէր կարող ապահովվել միայն քանակով կամ նույնիսկ սպառազինությամբ. այն ներառում էր նաև կազմակերպվածության, լոկալ կադրային պատրաստվածության և մարտավարական ունակությունների համադրություն։ Սերժ Սարգսյանի իշխանության տակ եղած անվտանգության քաղաքականությունը այս առումով հենվում էր իրատեսական գնահատականի վրա՝ Հայաստանը չի կարող հաղթել սպառազինության մրցավազքում, բայց կարող է ստեղծել այնպիսի պաշտպանական միջավայր, որն ադրբեջանական ղեկավարության համար հարձակման գնալու ցանկացած փորձ կդարձնի չափազանց ռիսկային՝ քաղաքական և ռազմական արդյունքի տեսակետից։
 
Այս ռազմավարությունն, ամփոփմամբ, կառուցված էր իրատեսական գնահատականի վրա. Հայաստանը, չունենալով այն ռեսուրսային ներուժը, որը կարող էր մրցել Ադրբեջանի բազմամիլիարդանոց ռազմական բյուջեի հետ, կենտրոնացավ այնպիսի մարտունակ միջավայրի ձևավորման վրա, որը բավարար էր՝ կանխելու արագ պատերազմով լուծման հնարավորությունը։ ՊԲ վերազինման գործընթացը, չլինելով ամբողջական ինստիտուցիոնալ բարեփոխում, այնուամենայնիվ ապահովեց այնպիսի ռազմատեխնիկական և կազմակերպչական մակարդակ, որը հնարավոր դարձրեց զսպել հակառակորդին ու պահպանել ռազմական հավասարակշռության բազային շեմը։ Ապրիլյան պատերազմը 2016-ին դարձավ դրա ամենաակնառու փորձությունը, երբ հստակ երևաց՝ մինչև այդ տարիներ շարունակ իրականացված կուտակային վերազինումը, նպատակային ներդրումներն ու մարտավարական վերակազմավորումները թույլ տվեցին կանխել ռազմաքաղաքական իրավիճակի կտրուկ փլուզումը։ Դա էր այդ տարիների վերազինման տրամաբանության ամփոփ պատասխանը։