Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Փաշինյանն ու իր ուսապարկերը որոշել են Վարդավառը վերածել սոցցանցային արշավի, թե բա՝ «տեսեք, ինչ լավ է մեր երկրում, ինչ երջանիկ ժողովուրդ ունենք». Միքայել Գրիգորյան Իշխանությունը քաղաքացիական պատերազմ է հրահրո՞ւմ. «Փաստ» Ի՞նչ այլընտրանքային ճանապարհային քարտեզ են պատրաստում. «Փաստ» Քաղաքական աստառով գործողություններ, որոնք բացասաբար են ազդելու Հայաստանի վրա. «Փաստ» Հակակոռոպցիոն կոմիտեն ու դատախազությունը որոշել են Նիկոլ Փաշինյանի նկատմամբ քրեական վարույթ չնախաձեռնել. «Փաստ» ՔՊ «փիառչիկներն» էլ են խոստովանում, որ ՀԷՑ-ի «գործը» բացառապես քաղաքական է. «Փաստ» Ամերիկյան վարձակալի թուրքական ականջները. «Փաստ» «Եթե կառավարությունը չկատարի արբիտրաժի որոշումը, առնվազն երեք հետևանք է լինելու Հայաստանի համար» ՔՊ-ականները դիվոտում են առաջին նախագահի ողջամիտ խոսքից Փաշինյանի վարկանիշը կրկին շեշտակի նվազել է Կարևորը՝ մնա իշխանության, իսկ թե ինչ կլինի Հայաստանի հետ, նրան չի էլ հետաքրքրում. «Փաստ» Երբ մի գրագետ, մի խելոք, մի կազմակերպված խոսքն արդեն «արտառոց» է. «Փաստ»
Լիլիթ Հովհաննիսյանի նոր ֆոտոշարքը«Ես մի կերպ եմ ինձ զսպում, երբ դու ընտրում ես եղանակին անհամապատասխան հագուստ ու ստիպում, որ հենց դա հագնես». Հասմիկ Խոջյանի ու դստեր ֆոտոշարքըՀՀ ՄԻՊ-ի աջակցությամբ լուծում է ստացել Արցախից տեղահանված անձի սոցիալական աջակցություն հարցըԵկեղեցու թիրախավորման փաստը ողջամիտ մարդկանց տարակուսանքն է առաջացնում, կգնանք մոլորվածին որոնելուՌԴ ՆԳՆ-ն հետախուզում է սկսել Եկատերինբուրգում ադրբեջանական սփյուռքի ղեկավար Շիխլինսկու նկատմամբԿոստանյանն ու Պաղեստինի ԱԳ և արտագաղթյալների հարցերով պետնախարար Աղաբեկյանը քննարկել են Հարավային Կովկասում և Մերձավոր Արևելքում ընթացող գործընթացներըԵրևանում բախվել են «Fiat»-ը և «Nissan»-ը․ վերջինը կոտրել է խաչմերուկը կարգավորող լուսակիրը«Երաժշտություն հանուն ապագայի» հիմնադրամի կրթաթոշակառուները «Երևան» երիտասարդական նվագախմբի հետ նույն բեմում էինՀայաստան-Ադրբեջան հարաբերությունները կքննարկվեն Թուրքիայի անվտանգության խորհրդի նիստումԱմերիկյան ավիաընկերությունները չեղարկում են դեպի Հավայան կղզիներ չվերթները Կամչատկայում տեղի ունեցած երկրաշարժի պատճառովԱյս պահին դատարանը լուծել է միայն Փաշինյանի ավտոշարասյան կողմից վրաերթի ենթարկված հղի կնոջ գործով մեղավորության հարցը, ինչից տուժող կողմը գոհ է. փաստաբանԽոշոր հրդեհ՝ Գետամեջի թռչնաֆաբրիկայումՄերձբալթյան երկրներում ուսուցչի աշխատավարձը մեզնից չորս անգամ բարձր է. Ատոմ ՄխիթարյանԳառնի համայնքի սեփականության իրավունքն է վերականգնվել «Բազալտե երգեհոն» («Քարերի սիմֆոնիա») տարածքում օտարված հողամասի նկատմամբԵթե ավագանու մանդատի հետ համատեղելի առաջարկ լինի, կհամաձայնեմ, նախարար նշանակվելու լուրերը հերքում եմ. Սարիկ ՄինասյանԵրևանում «Mini Cooper»-ը հարվածել է կայանված «Nissan»-ին, վերջինը կողաշրջվել էՃապոնիայում ցունամիի նախազգուշացումից հետո ալիքներն ափ են նետել մի քանի կետի (տեսանյութ)Վիզայի տրամադրումից հետո դրա հետ կապված ստուգումները չեն դադարում․ ԱՄՆ դեսպանատունՍիսիան համայնքին պատճառվել է առանձնապես խոշոր չափերի վնաս․ քրեական ոստիկանության բացահայտումը (տեսանյութ)Ադրբեջանում Իսրայելի նոր դեսպանը ժամանել է Բաքու
Միջազգային

Սաուդյան Արաբիան քննարկում է դեպի Եգիպտոս կամուրջ կառուցելու հնարավորությունը

Neom մեգապրոյեկտի շրջանակներում մոլորակի վրա կարող է հայտնվել ևս մեկ տպավորիչ կառույց։ Խոսքը Կարմիր ծովի վրայով անցնող կամրջի կամ թունելի մասին է, որը ենթադրաբար պետք է Սաուդյան Արաբիան կապի Եգիպտոսի հետ։ Սա թույլ կտա ստեղծել առևտրային երթուղիներ, որոնք շրջանցում են Իսրայելի խնդրահարույց տարածքը և պարզեցնում են ապրանքների երկաթուղային մատակարարումը Արևելքի և Արևմուտքի միջև։

 

Այս նախագծի վերաբերյալ դեռևս պաշտոնական տեղեկատվություն չկա, սակայն Եգիպտոսի տրանսպորտի նախարար Կամել ալ-Վազիրը վերջերս կայացած համաժողովում հայտարարել է, որ կամրջի նախագծումն արդեն ավարտվել է, գրում է Techkult-ը։ Սա կարելի է դիտարկել որպես առաջարկ Ռիադին. Կահիրեն հրավիրում է իր հարուստ հարևանին իրականացնելու լայնածավալ ենթակառուցվածքային նախագիծ։ Այն շահավետ է երկու երկրների համար էլ, բայց Սաուդյան Արաբիան ավելի շատ հնարավորություններ ունի այն իրականացնելու համար։

 

Հիշեցնենք, որ Կարմիր ծովի վրայով կամրջի կառուցման հարցը քննարկվել էր դեռևս 2016 թվականին Սաուդյան Արաբիայի թագավորի կողմից։ Այդ ժամանակ երկիրը նոր էր սկսում բում ապրել զբոսաշրջային և տրանսպորտային օբյեկտների շինարարության ոլորտում։ Հարցն այն է, թե որտեղ կառուցել կամուրջը, քանի որ նեղ ու երկար Կարմիր ծովն ունի շատ փխրուն կորալային էկոհամակարգ, բացի այդ, այստեղ ինտենսիվ նավագնացություն է ընթանում։ Ամենանեղ կետում՝ Տիրանի նեղուցում, երկրների միջև հեռավորությունը ընդամենը 6.4 կմ է, բայց այն ամենևին էլ ամենահարմարը չէ կամուրջ և մուտքի ճանապարհներ կառուցելու համար։

Նման կամրջի կառուցման օգտին լրացուցիչ փաստարկ է այն, որ Եգիպտոսն ավարտում է իր երկաթուղային ցանցի արդիականացումը, և դրա թարմացված հզորությունը պահանջում է օգտագործում և ապրանքների տեղափոխման խոշոր պայմանագրեր։ Հետևաբար, պատահական չէ, որ կամուրջ կառուցելու հարցը բարձրացրել է եգիպտական կողմը։