Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Փաշինյանի և Ալիևի` 5 ժամ տեւած բանակցություններն Աբու Դաբիում ավարտվեցին Արվեստագետները` Արցախ վերադարձի մասին «Հայաքվեն» պահանջում է քրեական գործ հարուցել ՔՊ-ի կողմից եկեղեցու դեմ հանցագործությունների փաստերի հիման վրա Ռուս–ադրբեջանական հարաբերությունների փլուզման ֆոնին՝ Արշակ Կարապետյանի դիպուկ վերլուծությունը՝ Հայաստանի ապագայի մասին «Փաշինյանը զիջում է ամեն ինչ՝ իր աթոռը պահելու համար». Արշակ Կարապետյան «Ուժի հերթական ցուցադրությունն է, իշխանությունն ուղիղ ճակատամարտի մեջ է մտել ժողովրդի հետ, հաղթողը մեկն է լինելու՝ կա՛մ իշխանությունը, կա՛մ հայ ժողովուրդը». «Փաստ» Խոզնավարի ուղղությամբ կրակոցների կայուն ինտենսիվություն է գրանցվել. Ադրբեջանը շարունակում է լարվածություն պահպանելու մարտավարությունը. «Փաստ» Ժամանակը քիչ է. ի՞նչ վտանգներ են հնարավոր առաջիկայում. «Փաստ» ԱԱԾ-ն Փաշինյանի իշխանության պահպանման գործի՞ք․ Վանեցյանի կոշտ գնահատականը Փաշինյանն ու Ալիևը կհանդիպեն Դուբայում՝ ԱՄՆ քավորությամբ Մայր Աթոռի վրա գրոհը սահմռկեցուցիչ էր. Արմեն Մանվելյան Վարչապետն անհա՞տ է, թե՞ կարգավիճակ ու ինստիտուտ. «Փաստ»
Սյունիքի մարզում «ՎԻԳԱՐՏ» ՍՊԸ-ի կողմից կառուցվող շինության տանիքի համար բերված բազալտե եզրաքարը ընկել է 7-ամյա տղայի վրա․ բժիշկներին չի հաջողվել փրկել նրա կյանքըՄալայզիայում տեղի է ունենում Լավրովի և Ռուբիոյի հանդիպումըՈստիկանությունը սեփականության իրավունքով ինձ հատկացված միակ պարգևատրական զենքս արտադատական կարգով վերցրեց․ Հովհաննես ՔոչարյանԵրևանում կատարվել են երթևեկության կազմակերպման փոփոխություններԹուրքիայում Էրդողանին վիրավորելու համար ձերբակալվել է 16-ամյա քաղաքացիՀնարավոր է կարճատև անձրև և ամպրոպ. օդի ջերմաստիճանն աստիճանաբար կբարձրանաԿարծում եմ ՀՅԴ-ից հետո հաջորդը թիրախում են օրինական զենք ունեցող և զենքին տիրապետող «ազգային» հայերն ու ռազմամարզական կազմակերպությունները․ Աննա ԿոստանյանՌուսաստանը ողջունում է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև ուղիղ երկխոսությունը. ՊեսկովԲաց նամակ ԵՊՀ ռեկտոր Հովհաննես Հովհաննիսյանին․ Խաչիկ ԱբաջյանՍկզբունքների պահպանման դեպքում Հայաստանը դեմ չէ Սյունիքի ճանապարհի արտապատվիրակմանը. ԱԳ փոխնախարարՊարեկներն ու համայնքային ոստիկանները հետախուզվողին հայտնաբերեցին Տիգրան Մեծի պողոտայումԿրկեսի շենք-շինություններն ու հողամասը բռնագանձել հօգուտ պետության. Պետգույքի կառավարման կոմիտեն դատական վեճ է սկսել. Hetq.amԱնհայտ կորածի ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան սոցիալական աջակցություն՝ ամսական 300,000 դրամի չափովԱնմեղության կանխավարկածի սկզբունքի երաշխավորման հարցը շարունակում է մնալ Մարդու իրավունքների պաշտպանի ուշադրության կենտրոնում. հայտարարությունԽորապես մտահոգված եմ Սամվել Կարապետյանի և Հայ եկեղեցու հոգևորականների ձերբակալություններով. ԱՄՆ կոնգրեսական«Մամա ջան 21» ՍՊԸ-ի գործունեությունը կասեցվել էԲրիտանիան և Ֆրանսիան առաջին անգամ համաձայվել են Եվրոպան պաշտպանելու համար միջուկային զենքի կիրառման համակարգման շուրջԶապորոժիեում գործարկվել է ևս մեկ հիբրիդային արևային էլեկտրակայան Հրապարակվել է ՀՀ օրհներգի նոր տարբերակըԱյս վարչախումբն անգամ իր ներկայությամբ է պղծում եկեղեցին. Մենուա Սողոմոնյան
Միջազգային

Սաուդյան Արաբիան քննարկում է դեպի Եգիպտոս կամուրջ կառուցելու հնարավորությունը

Neom մեգապրոյեկտի շրջանակներում մոլորակի վրա կարող է հայտնվել ևս մեկ տպավորիչ կառույց։ Խոսքը Կարմիր ծովի վրայով անցնող կամրջի կամ թունելի մասին է, որը ենթադրաբար պետք է Սաուդյան Արաբիան կապի Եգիպտոսի հետ։ Սա թույլ կտա ստեղծել առևտրային երթուղիներ, որոնք շրջանցում են Իսրայելի խնդրահարույց տարածքը և պարզեցնում են ապրանքների երկաթուղային մատակարարումը Արևելքի և Արևմուտքի միջև։

 

Այս նախագծի վերաբերյալ դեռևս պաշտոնական տեղեկատվություն չկա, սակայն Եգիպտոսի տրանսպորտի նախարար Կամել ալ-Վազիրը վերջերս կայացած համաժողովում հայտարարել է, որ կամրջի նախագծումն արդեն ավարտվել է, գրում է Techkult-ը։ Սա կարելի է դիտարկել որպես առաջարկ Ռիադին. Կահիրեն հրավիրում է իր հարուստ հարևանին իրականացնելու լայնածավալ ենթակառուցվածքային նախագիծ։ Այն շահավետ է երկու երկրների համար էլ, բայց Սաուդյան Արաբիան ավելի շատ հնարավորություններ ունի այն իրականացնելու համար։

 

Հիշեցնենք, որ Կարմիր ծովի վրայով կամրջի կառուցման հարցը քննարկվել էր դեռևս 2016 թվականին Սաուդյան Արաբիայի թագավորի կողմից։ Այդ ժամանակ երկիրը նոր էր սկսում բում ապրել զբոսաշրջային և տրանսպորտային օբյեկտների շինարարության ոլորտում։ Հարցն այն է, թե որտեղ կառուցել կամուրջը, քանի որ նեղ ու երկար Կարմիր ծովն ունի շատ փխրուն կորալային էկոհամակարգ, բացի այդ, այստեղ ինտենսիվ նավագնացություն է ընթանում։ Ամենանեղ կետում՝ Տիրանի նեղուցում, երկրների միջև հեռավորությունը ընդամենը 6.4 կմ է, բայց այն ամենևին էլ ամենահարմարը չէ կամուրջ և մուտքի ճանապարհներ կառուցելու համար։

Նման կամրջի կառուցման օգտին լրացուցիչ փաստարկ է այն, որ Եգիպտոսն ավարտում է իր երկաթուղային ցանցի արդիականացումը, և դրա թարմացված հզորությունը պահանջում է օգտագործում և ապրանքների տեղափոխման խոշոր պայմանագրեր։ Հետևաբար, պատահական չէ, որ կամուրջ կառուցելու հարցը բարձրացրել է եգիպտական կողմը։