Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է «հիմա խոսում» պաշտպանության նախկին նախարարը. «Փաստ» Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ» «Սա պետականության հանդեպ ծաղր է» . «Փաստ» Օրենքի վիճահարույց դրույթը՝ քաղաքական մահակ. «Փաստ» Ինչու՞ է Ալիևը ստորագրում այն, ինչի հետ ինքը կապ չունի. Էդմոն Մարուքյան Սևրի պայմանագիրը մնաց թղթի վրա. Հրայր Կամենդատյան Մենք իրավունք չունենք մոռանալու մեր տղաների սխրանքը. Արսեն Գրիգորյան Արևմուտքի խելքին ընկող քաղաքական լիդերները միշտ պետք է հիշեն, որ օգտագործվելու են Արևմուտքի կողմից. Մհեր Ավետիսյան
«Ո՞նց կարելի էր ստանալ այսպիսի պլան և չընդգրկել բանակցություններում». ընդդիմությունը վստահ է՝ կարելի էր խուսափել պատերազմիցՀՀ և Ալբանիայի ԱԳ նախարարներն ընդգծել են ինտեգրման գործընթացում փորձի փոխանակման պատրաստակամությունըԱրարատԲանկը մասնակցել է WEPs «Կանանց հզորացման սկզբունքները Հայաստանում» համաժողովինԽիստ մտահոգիչ է իշխանությունների որդեգրած հակեկեղեցական քաղաքականությունը․ Վեհափառ ՀայրապետՅունիբանկի անժամկետ պարտատոմսերը ձեռք բերվեցին գրեթե մեկ օրումՈւզել են Արշակ Սրբազանի գրպանը բան գցեն, հիշել են՝ սքեմը գրպան չունի. Հայկ ՄամիջանյանԱդրբեջանական մշակութային ժառանգության վերականգնումն ու պաշտպանությունը Հայաստանում մեր ժողովրդի օրինական պահանջն է. ԱլիևՆզովում եմ ձեր այն արարքները, որոնք ուղղել եք Հայոց Սուրբ Եկեղեցին հալածելուն․ Տեր ՆարեկՀՀ սեփականության իրավունքն է վերականգնվել Երևանում գտնվող՝ 0.006 հա մակերեսով հողամասի նկատմամբ. Գլխավոր դատախազությունԴիվանագիտական նորմերի խախտում. Ռուսաստանից արձագանքել են Փաշինյանին Ադրբեջանցիները վնասել են Արցախում գտնվող 17-րդ դարի Սուրբ Ամենափրկիչ ՎանքըԺողովրդի կամքը հիմա աննախադեպ կերպով ճնշվում է․ Մենուա ՍողոմոնյանՓաշինյանի ձեռամբ ադրբեջանցի հատուկ ջոկատայինները գալու են ու «խաղաղ» տեղավորվեն ՀՀ-ում. ադրբեջանագետՄեծ մենաշնորհները պետք է ազգայնացվեն, դրանք պատկանում են ժողովրդին․ Հրայր Կամենդատյան Եվրոպայի Հայկական Միությունների Ֆորումի Նախագահությունը նախաձեռնել է Հայ Առաքելական Եկեղեցու և Հայաստանում Քրիստոնեության պաշտպանության նախաձեռնող խումբ Արշակ սրբազանը այս վարչախմբի պատվերով կալանավորված 4-րդ եպիսկոպոսն է. Մենուա ՍողոմոնյանՊատարագի ցենզուրայից մինչև պետական ողբերգություն․ Վահե ՀովհաննիսյանԱդրբեջանը Եվրոպայում խաղաղասեր է ձևանում, բայց հակառակն է անում Իշխանության` ամեն գնով պահպանումը ուղիղ ճանապարհ է դեպի բռնապետություն․ Հովհաննես Իշխանյան Արմավիրի մարզում «Mitsubishi Pajero»-ն վրաերթի է ենթարկել հետիոտնին. կարճ ժամանակ անց նա մահացել է
Միջազգային
echo '
';

Թուրքիայի ամենախոշոր ռազմական ավիավթարները

Թուրքիայի ռազմական ավիացիայի պատմության ընթացքում մի շարք խոշոր վթարներ են տեղի ունեցել։ Առաջին խոշոր դեպքերից մեկը գրանցվել է 1959 թ. Էսքիշեհիրում, երբ ուսումնական թռիչքի ժամանակ Թուրքիայի ռազմաօդային ուժերին պատկանող «C-47 Dakota» տիպի ինքնաթիռը կործանվել էր․ վթարի արդյունքում զոհվել էր 21 զինծառայող։

Երկու տարի անց, 1961 թ. Անկարայից օդ բարձրացած «C-47 Dakota» ինքնաթիռը կարճ ժամանակ անց ընկել և պայթել էր։ Դեպքի հետևանքով մահացել էր 25 օդային անձնակազմի անդամ, ինչը դարձավ այդ շրջանի ամենածանր կորուստներից մեկը։

1963 թ., կրկին Անկարայում, ռազմական ավիացիայի ուսանողներ տեղափոխող մեկ այլ «C-47 Dakota» ուսումնական ինքնաթիռ ընկել էր Այաշի ճանապարհի մոտ։ Թռիչքի պահին ինքնաթիռը հրդեհվել էր, ինչի հետևանքով 22 ապագա զինվորական օդաչու զոհվել էին։

1968 թ. Քոնիայի երկնքում, առաջադրանք իրականացնող «F-84F Thunderstreak» մարտական ինքնաթիռների խումբը թռիչքի ժամանակ բախվել էին միմյանց։ Ճակատագրական այս վթարը հանգեցրել էր 9 փորձառու օդաչուի մահվան և մնացել է որպես թուրքական մարտական ավիացիայի ամենածանր կորուստներից մեկը։

Թուրքական զինուժի պատմության ամենամեծ աղետներից մեկը գրանցվել է 1981 թ. Սպարտայում, երբ անձնակազմ և զինվորականներ տեղափոխող «C-130 Hercules» մեծ բեռնատար ինքնաթիռը խիտ մառախուղի պատճառով ընկել էր Էղրդիր լիճը։ Մոտ 10 օր տևած որոնումներից հետո պարզվեց, որ ինքնաթիռում գտնվող 30 զինծառայողներից ոչ մեկը չէր փրկվել։

Ամենածանր վթարներից մեկը տեղի է ունեցել 1993 թ. Բինգյոլում, երբ Սիլոպիից Անկարա մեկնող «C-130» ինքնաթիռը բախվել էր լեռանը։ Դեպքը դարձել է թուրքական ռազմաօդային ուժերի պատմության ամենակորստաբեր վթարներից մեկը՝ խլելով 37 զինծառայողի կյանք։

2001 թ. Աֆյոնքարահիսարի Աքդաղ շրջանում կրկին «C-130 Hercules» ինքնաթիռը կործանվել էր թույլ տեսանելիության և եղանակային բարդ պայմանների պատճառով։ Ուղևորների թվում էին թուրքական բանակի անձնակազմի անդամներ, և այս վթարի հետևանքով կյանքից զրկվել էր 34 զինվորական։

Վերջին տարիներին արձանագրված դեպքերը համեմատաբար փոքրաթիվ զոհերով են։ 2018 թ. Էսքիշեհիրում «T-38 Talon» ուսումնական ինքնաթիռը վթարի էր ենթարկվել, որի արդյունքում 2 օդաչու էր զոհվել։

2021 թ. Քոնիայում, «Թուրքական աստղեր» ցուցադրողական խմբի «NF-5» ինքնաթիռը վթարվել էր ուսումնական թռիչքի ժամանակ։

Տասնամյակների ընթացքում Թուրքիայի ռազմական ավիացիայում արձանագրվել է ավելի քան 10 խոշոր վթար։ Վերլուծությունները ցույց են տալիս, որ ամենաշատ մահվան ելքով դեպքերը գրանցվել են հենց «C-130 Hercules» բեռնատար ինքնաթիռների հետ կատարված վթարներում։ Վատ եղանակային պայմանները, տեխնիկական խնդիրները և մարդկային սխալները մատնանշվում են որպես այդ վթարների հիմնական պատճառներ։

Ermenihaber