Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Այն մասին, թե ինչպես է մեր ժողովուրդը քայլ առ քայլ ձախողում թշնամու կամակատարների արշավը մեր Սուրբ Եկեղեցու դեմ. Ավետիք Չալաբյան Հայ ժողովրդի գլխավոր և ամենաբարձր արժեք ունեցող բրենդը Հայաստանի Հանրապետությունն է․ Մհեր Ավետիսյան Սպորտի զարգացումը կարեւոր դեր պետք է ունենա յուրաքանչյուրի կյանքում․ Հովհաննես Ծառուկյան Արևային էներգիայով աշխատող ուսապայուսակը օգնում է անօթևաններին մնալ կապի մեջ Արտակ Սրբազան, ինքնամխիթարանքով մի զբաղվիր, քանի որ քո գործած հանցանքն աններելի է․Դավիթ Սարգսյան Հայաստանում մշակույթը զարգանում է խիստ անհավասար․ Մենուա Սողոմոնյան Կոնվերս Բանկի և Visa-ի արշավի հաղթողներին են հանձնվել մրցանակները (տեսանյութ) Հասարակական առողջացման պրոցեսը. նոր իրականություն Տարեցներին դարձրել են փորձադաշտ՝ ավելացնելով սթրեսն ու անորոշությունը․ Ցոլակ Ակոպյան Հայաստանի բուհերը՝ համաշխարհային քարտեզից դուրս․ Ատոմ Մխիթարյան Ucom-ի աջակցությամբ «Արևորդի» ՀԿ-ն իրականացնում է «Խելացի թռչնադիտարկում» կրթական ծրագիրը Հովնան Սրբազան, բա որ Արցախի տեսիլքը չես ուզում կորցնել, ի՞նչ գործ ունես արցախուրացի և հայրենուրացի «սրտի եպիսկոպոսապետի» պաշտոնում. Դավիթ Սարգսյան
2025թ Հայաստանը դիվանագիտական հարաբերություններ է հաստատել երեք երկրի հետIDBank-ի աշխատակիցների ամանորյա նվերները՝ «Հայորդի» հիմնադրամի շահառու երեխաների համար Սամվել Կարապետյանի նվերը Գյումրի քաղաքին․ այս տարի կլուսավորենք խավարը` միասինՍտեղծվել է կեղծ օգտահաշիվ՝ Քաղաքաշինության կոմիտեի գլխավոր քարտուղարի անունով WhatsApp հավելվածումՌուբենը և իր ստերը․ Ալիկ ԱլեքսանյանՍիրիան ներողություն է խնդրել թուրքական կողմիցՎստահ եմ՝ մեր հարաբերությունները կշարունակեն զարգանալ դաշնակցային ոգով․ Պուտինը շնորհավորել է ԱլիևինՎճռաբեկ դատարանի գործողությունների վերաբերյալ մեր գնահատականները հստակ են և ակնհայտ է, որ Սամվել Կարապետյանի դեպքում այն ընդհանրապես իրավունքի պաշտպանության մեխանիզմ չէ. Արամ Վարդևանյան Թբիլիսյան խճուղում բախվել են ավտոմեքենաներ․ կան տուժածներԳաղտնի Ձմեռ Պապը՝ idplus-ում․ անանուն նվեր-քարտերՄենք ճաղերի տարբեր կողմերում ենք ու իրականում պարզ էլ չէ՝ ճաղերի ո՛ր կողմում է բանտը․ ՄելիքյանՄոսկվայում ոստիկանական մեքենայի մոտ անհայտ անձը պայթուցիկ սարք է նետել. կան զոհերԱդրբեջանական բենզինը կվաճառվի 440 դրամով. տնտեսական, թե՞ քաղաքական գործարքՊաշտոնեական լիազորությունները չարաշահելու մեղադրանքով ձերբակալվել է ՊԵԿ նախկին բարձրաստիճան պաշտոնյաԽաղաղությունը միֆ է, Ադրբեջանի պահանջները՝ անվերջ․ Արմեն ՄանվելյանԱյս տարի լինելու է որոշիչ տարի՝ միասնության կամ պատերազմի, աղքատության կամ բարեկեցության, ազգային հպարտութան կամ եկեղեցու հետապնդման․ «Մեր ձևով»Վերականգնվել է պետությանը պատճառված վնասից 31 մլն դրամը«Ձորակ» խնամքի կենտրոնի նախկին տնօրենը մեղավոր է ճանաչվել խոշոր չափի կաշառք ստանալու մեջԳագիկ Ծառուկյանն անելու է հնարավոր ամեն բան, որ գյումրեցի մանուկների ցանկությունը կյանքի կոչվի, ու Ամանորն ու Սուրբ Ծնունդը տոնական մթնոլորտում դիմավորեն բոլորը. Իվետա Տոնոյան Գողություն՝ Երևանում․ ձերբակալվել է «Chevrolet Volt»-ի կողային հայելիները գողացած 39-ամյա քաղաքացին
Հասարակություն

Կրթական ծրագրով նախատեսվում է կրճատել հայոց լեզվի և գրականության ուսուցումը. մանրամասներ ներկայացված նախագծից

Հանրակրթության պետական չափորոշչի նախագծի հետ կապված բուռն քննարկումները չեն դադարում: Իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում այդ նախագծին դեմ է արտահայտվել 147 հոգի, կողմ՝ 82 հոգի: Նկատենք, որ նախագիծը բավական ծավալուն է, ամեն դեպքում այն դեռ հանրային քննարկման է ներկայացված:

Մասնավորապես, նախարարությունն առաջարկում է վերաձևակերպել առարկաները: Ըստ այդմ, առաջարկվում է սահմանել հետևյալ 7 բնագավառները՝

Հայոց լեզու և գրականություն
Հայրենագիտություն
Օտար լեզուներ
Բնագիտություն, տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ, ճարտարագիտություն, մաթեմատիկա (ԲՏՃՄ)
Հասարակություն, հասարակական գիտություններ
Արվեստ և արհեստ
Ֆիզիկական կրթություն և անվտանգ կենսագործունեություն:
Միևնույն ժամանակ առաջարկվում է տարրական, միջին և ավագ դպրոցներում իջեցնել ծրագրերի նորմատիվային նվազագույնը (դասաժամ)՝ արդյունքում պակասեցնելով դասարանների շաբաթական ծանրաբեռնվածությունը։ Սա հնարավորություն կտա փոքրացնել մեկ օրվա ընթացքում ուսուցանվող նյութի ծավալն այնպես, որ աշակերտները կարողանան նյութը յուրացնել տարիքով և անհատական առանձնահատկություններով պայմանավորված ծանրաբեռնվածությամբ և արագությամբ:

Առաջարկվում է ուսումնական պլանում ներառել երեք բաղադրիչ՝ պետական բաղադրիչ, դպրոցական բաղադրիչ և անհատական բաղադրիչ: Ի տարբերություն գործող չափորոշչի՝ անհատական բաղադրիչը ավելացնելու անհրաժեշտությունը բխում է աշակերտների հետաքրքրությունների և կարիքներին արձագանքելու անհրաժեշտությունից: Անհատական բաղադրիչը աշակերտին հնարավորություն է տալիս ընտրել դպրոցի կողմից առաջարկվող այն նախագծերը կամ խմբակները, որոնց ցանկանում է մասնակցել։

Նախագծում առաջարկվում է սովորողների միավորային գնահատումն իրականացնել սկսած 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակից՝ էապես կարևորելով ուսուցանող (ձևավորող) գնահատումը: Տարրական դպրոցում ամփոփիչ գնահատումը կիրականացվի սովորողի ուսումնական ձեռքբերումների բնութագրման միջոցով:

Նախագիծը բավական ծավալուն է, սակայն այս օրերին շատ մասնագետներ են ուսումնասիրել այն և իրենց տեսակետը ներկայացրել: Հատկապես լայն քննարկման առարկա է հանդիսացել այն հանգամանքը, որ կրթական ծրագրովնախատեսվում է վերացնել «Հայ Առաքելական Եկեղեցու պատմություն» առարկան, և այն ինտեգրել այլ հասարակագիտական առարկաներին: Կրթական ծրագրով նախատեսվում է կրճատել հայոց լեզվի և գրականության ուսուցումը դպրոցում, փոխարենը ավելացնել օտար լեզուների դասաժամերը։ Նախկին ծրագրում Նախնական զինվորական պատրաստությունը առանձին առարկա էր։ Այն ևս տարալուծվել է այս չափորոշիչում, «Ֆիզիկական կրթություն և անվտանգ կենսագործունեություն» առարկայի մեջ։

Ինչպես արդեն հայտնեցինք, այն դրված է հանրային քննարկման եւ առաջարկներ բաժնում ներկայացված մեկնաբանությունները հիմնականում վերաբերում են Հայոց եկեղեցու պատմությանը եւ շատերն են նկատում, որ այդ առարկայի ուսուցումը պարտադիր է: