Սեպտեմբերի 15-ից ուսումնական հաստատություններում դասերի վերսկսումը իր մեջ բավականին շատ ռիսկեր է պարունակում: Այս մասին NEWS.am-ի հետ զրույցում ասաց կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը:
«Առաջին խնդիրը տրանսպորտային խնդիրն է, մենք ունենք բազմաթիվ ուսուցիչներ եւ աշակերտներ: Բոլորս էլ գիտենք, որ սեպտեմբերից սրանսպորտը կծանրաբեռնվի եւ հարց է լինելու, թե ինչպես է պիկ ժամերին ավտոբուսի մեջ ապահովելու մարդկանց միջեւ հեռավարությունը: Ունենք նաեւ մի մեծ խումբ ավագ դպրոցի աշակերտների եւ քոլեջների, որոնք նույնպես տրանսպորտով են տեղափոխվելու, եւ ուսանողների հետ կապված է խնդիրն ամենասուրը դրված, քանի որ հենց ուսանողներն են երթեւեկողների ամենամեծ խումբը եւ սա համալսարանների դեպքում շատ մեծ ռիսկեր ունի: Եթե մենք համալսարանները բացենք, մեր տրանսպորտը գերբեռնվելու է, որովհետեւ առավոտյան ժամերին ավտոբուսներում հիմնականում ուսանողներն են»,- ասաց նա:
Փորձագետի կարծիքով համալսարաններում որոշ մասնագիտություններ պետք է մասնակիորեն վերաբացվեն, որպեսզի տրանսպորտը չծանրաբեռնվի:
Առավել մանրամասն՝Այստեղ
«Կարելի է այս տարբերակը անել, որ այն մասնագիտությունները, որոնք հնարավոր էհեռավար անել, անել, իսկ այն մասնագիտությունները որոնք հնարավոր չէ հեռավար, գոնե շաբաթական մեկ կամ երկու օր գնան»,-ասաց նա:
Փորձագետի խոսքով` մյուս ռիսկն այն է, թե ինչ է տեղի ունենում դպրոցի ներսում արդեն. «Դիմակներչով աղտահանման խնդիր է, աղտահանման խնդիր, որը բնականաբար պատկառելի գումար է, տասնյակ դասարաններ աղտահանելը բավականին դժվար է»:
Սերոբ խաչատրյանի կարծիքով` մյուս ռիսկը դասարանները կիսելն է, որը նույնպես շատ բարդություններ է առաջացնում. «Այս պահին Հայաստանում ունենք 75 դպրոց, որոնք երկհերթ են, կամ եռահերթ, հետեւաբար եթե դպրոցը երկհերթ է, ոնց ենք դասավորելու, հո երրորդ, չորորդ հերթ չենք անելո՞ւ: Այս 75 դպրոցների խնդիրը շատ լուրջ է, թե ոնց են կիսումը անելու: Մյուս դպրոցների դեպքում էլ, եթե կիսում են, այդտեղ առաջանում է ուսուցիչների հարց, այսինքն արդեն ուսուցիչները արդեն կրկնակի է պարապելու եւ պետք է կրկնակի վճարել: Այսինքն պատրաստ կլինի պետությունը այդքան վճարել, թե կրճատեն ժամի տեւողությունը 45-ից դարձնեն 30 եւ ուսուցիչը պարապի երկու 30 եւ դրա դիմաց գոնե մի 20-30 տոկոս հավելավճար տան»:
Մյուս ռիսկը, կրթության փորձագետի խոսքով` դպրոցներում կարգապահական խնդիրն է, ոնց են վերահսկելու այքդան երեխաներին, որ միմյանց միջեւ հեռավորություն պահպանեն:
«Երեխաները պետք է իրար չփաթաթվեն, չգրկեն, պահպանեն կանոնները: Կան նաեւ դպրոցներ, որոնցում ջուր չկա»,- ասաց նա:
Ամենակարեւոր խնդիրը, ըստ նրա, կոնտակտավոր եւ վարակակիր աշակերտների հետ է կապված լինելու. «Ի՞նչ են անելու, եթե դասարանում, որեւէ մեկը վարակված եղավ: Հնարավոր է, որ մի դպրոցում բռնկում լինի, ինչ ենք անելու էդ դեպքում, այսինք պետք է հեռավար ինչ-որ բան լինի»:




















Հուսով եմ` տիկինը կհերքի Քաջարանի կոմբինատի բեռնափոխադրման մոնոպոլիստը լինելու ասեկոսեն․ Դանիելյան
Փաշինյանի ձեռամբ ադրբեջանցի հատուկ ջոկատայինները գալու են ու «խաղաղ» տեղավորվեն ՀՀ-ում. ադրբեջանագետ
Վարդան Ղուկասյանին մեղսագրվող կաշառքի գործը կգնա դատարան. նրան 10 տարվա ազատազրկում է սպառնում
ՌԴ-ն հրթիռներով և անօդաչու թռչող սարքերով զանգվածային հարվածներ են հասցրել Ուկրաինային․ տուժածներ կա
Ուզել են Արշակ Սրբազանի գրպանը բան գցեն, հիշել են՝ սքեմը գրպան չունի. Հայկ Մամիջանյան
ԱԺ-ում կքննարկվի Հեռուստատեսության և ռադիոյի հանձնաժողովի անդամ Հակոբ Հակոբյանի լիազորությունները դա...
Ռուբլին թանկացել է․ փոխարժեքն՝ այսօր
Պարզապես որոշել են քրեական վարույթ չնախաձեռնել ու... վերջ. «Փաստ»
Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ»
Ժամկետի կրճատումով պլանավորված խնդիրներն արտահայտվելու են 2027-ի ամռանը, երբ 1.5 տարով զորակոչվածներ...