Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մեսսին կարող է վերադառնալ Եվրոպա․ հայտնի են մանրամասները Սոչիում երկրաշարժերի շարք է գրանցվել ԵՄ-ն ՌԴ սառեցված ակտիվներից ստացված եկամուտներից 3 մլրդ եվրո է տրամադրել Ուկրաինային ԵԽ պատգամավորը ողջունել է ՀՀ կառավարության՝ ԵՄ-ին անդամակցելու գործընթաց սկսելու վերաբերյալ որոշումը Թրամփին դժվար թե հաջողվի արագ լուծել Ուկրաինայի հակամարտությունը. 19FortyFive Կարևոր՝ մինչև 2 տարեկան երեխայի խնամքի նպաստի վերաբերյալ Վարժական հավաքներ կլինեն․ մանրամասներ ԱՄՆ-ը կարող է նոր պատժամիջոցներ կիրառել Վենեսուելայի դեմ այս շաբաթ․ Axios Եվրամիությունը ռուսական գազը կփոխարինի ռումինական գազով Քանի՞ ադրբեջանցի ընտանիք է ստացել փոխհատուցում ՀՀ կողմից․ Միրզոյանը փակագծեր բացեց Երևանի երթուղիներում արդեն գործում են 171 նոր ավտոբուսներ Գործարար Կարեն Հակոբյանը` միակ կալանավորվածը
Պալեո դիետա մի՞ֆ, թե՞ իրականություն Ավանդների փոխհատուցում կտրամադրվի. ում և ինչպես Մենք մեկնարկում ենք մեր պայքարի նոր շրջանը. Բագրատ Սրբազան Մեսսին կարող է վերադառնալ Եվրոպա․ հայտնի են մանրամասները «Հեռու եմ». Սիրուշոն նոր երգ է ներկայացրել Թուրքիայի արտգործնախարարը հայտնել է Իսրայելի «ծավալապաշտական քաղաքականության վտանգի» մասին «Օդը աղտոտված է, սարսափելի դժվար է շնչել». Հրաչ Մուրադյանը Լոս Անջելեսում է Եռաբլուրում գերեզմանաքարերի ծաղիկները գողացողներից 2-ը կալանավորվեցին (տեսանյութ)Ծառուկյան-Մախաչև մենամարտը կարող է հետաձգվել․ հայտնի են մանրամասները Բայդենը Զելենսկուն հավաստիացրել է, որ ԱՄՆ-ն շարունակելու է օգնել Ուկրաինային Հայաստանը դիտարկում է Մինսկի խումբը լուծարելու հարցով ԵԱՀԿ դիմելու հնարավորությունը Սոչիում երկրաշարժերի շարք է գրանցվել Տագնապալի 2025 թվական. Հրայր Կամենդատյան Պատրաստվում են Մինսկի խմբի լուծարմանը. ո՞ւմ պահանջն է կատարում Փաշինյանը «Եվրաքվե»-ն հարված է Եվրամիության հեղինակությանը Իշխանությունները հետապնդումների նոր ալիք են սկսում Կառավարության նիստի ընթացքում վարչապետի կողմից անընդունելի բառամթերքով անդրադարձ է եղել աղքատության հատակում գտնվող քաղաքացիներին․ Հրայր ԿամենդատյանՆիկոլ Փաշինյանը նախկինում քանիցս հայտարարել է, որ ինքը Արցախի ժողովրդին ներկայացնելու իրավասություն չունի, քանի որ Արցախի ժողովրդի կողմից չի ընտրված. Մենուա ՍողոմոնյանԱկնհայտ է, որ կապիտուլյացիոն վարչակարգը փորձում է մեզ զրկել ազգային ինքնության հիմնական հենասյուներից. ՀայաՔվեՆույնիսկ նոութբուքը կլիցքավորի. ստեղծվել է մինի արևային գեներատոր՝ սմարթֆոնից մի փոքր ավելի մեծ
Տնտեսություն

Երկարաժամկետ ճանապարհաշինություն․ Երեւան-Գյումրի ճանապարհի քանի՞ կիլոմետրն է կառուցվել 2020 թվականին

Մայրաքաղաքը երկրի մեծությամբ երկրորդ քաղաքի հետ կապող Երեւան-Գյումրի ճանապարհը, որը նաեւ Վրաստան տանող միջպետական զարկերակի մաս է, արդեն երկար տարիներ է կառուցվում։ Բազմաթիվ հատվածներում երթեւեկության առավելագույն արագությունը սահմանված է 30-50 կմ՝ դարձնելով 120 կմ ճանապարհն անվերջ ճամփորդություն։ NEWS.am-ի թղթակիցը հարցում է կատարել Տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարություն պարզելու, թե ընթացիկ տարում ճանապարհի քանի կիլոմետրն է կառուցվել։

Հարցմանն ի պատասխան՝ նախարարությունից հայտնել են, որ 2020 թվականին Երեւան-Աշտարակ-Թալին-Գյումրի Աշտարակ-Թալին հատվածում շինարարական աշխատանքներ չեն կատարվել։

«Հաշվի առնելով հանգամանքը, որ կապալառուն իսպանական «Կորսան-Կորվիամ Կոնստրուկսիոն» ընկերությունն է, որը 2018 թվականիից դադարեցրել է շինարարական աշխատանքներն ու հեռացել Հայաստանից, 2019 թվականի հուլիսի 18-ին կապալառուն ծանուցվել էր պայմանագրի դադարեցման մասին կապալառուի կողմից բազմաթիվ խախտումների, ինչպես նաեւ անվճարունակության կապակցությամբ։ 2019 թվականի նոյեմբերին ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարությունը ներկայացրել է Առեւտրի միջազգային պալատին դիմում կապալառուի նկատմամբ դատավարության մեկնարկի մասին։ Դատավարությունն այժմ ընթացքի մեջ է։ Այժմ աշխատանքներ են տարվում ուրիշ կապալառուների մասնակցությամբ նշված հատվածի շինարարությունը վերսկսելու շուրջ։ Թալին-Լանջիկ, Լանջիկ-Գյումրի հատվածներում 2020 թվականին լայնածավալ աշխատանքներ չեն կատարվել կորոնավիրուսի համավարակի հետեւանքով։ COVID – 19-ի տարածման եւ փակ սահմանների պատճառով «Սինոգիդրո Կորպորեյշն» ԲԲԸ չինական կապալառուի աշխատակիցները չեն կարողացել վերադառնալ Հայաստան Չինաստանից։ Այժմ խնդիրը լուծված է, եւ մի քանի օր առաջ ընկերությունը սկսել է աշխատանքը»,-հայտնել են նախարարությունից։

Գերատեսչության տվյալներով՝ 2019 թվականին ընդհանուր առմամբ 46.2 կմ ճանապարհի Թալին-Լանջիկ (18.7 կմ), Լանջիկ-Գյումրի (27.5) հատվածում կատարվել են հիմնականում հողային աշխատանքներ։ Ներկայում իրականացվել են շուրջ 75 տոկոս հողային աշխատանքներ Թալին-Լանջիկ հատվածում եւ կառուցվել են շուրջ 70 տոկոս բետոնային կոնստրուկցիաներ, իսկ Լանջիկ-Գյումրի հատվածում իրականացվել է հողային աշխատանքների ընդհանուր ծավալի շուրջ 59 տոկոսը եւ բետոնային աշխատանքների շուրջ 39 տոկոսը։

Նախարարությունից հաղորդել են, որ Հյուսիս-Հարավ ներդրումային ծրագրի շրջանակում Երեւան-Աշտարակ-Թալին-Գյումրի հատվածում վերակառուցվել է Երեւան-Աշտարակ հատվածը՝ 11.4 կմ երկայնքով։ Հետագայում պետք է կառուցվի /վերակառուցվի Երեւան-Աշտարակ-Թալին-Գյումրի ճանապարհի 88 կմ հատվածը։ Թալին-Լանջիկ, Լանջիկ-Գյումրի հատվածում կապալառուն «Սինոգիդրո Կորպորեյշն» չինական ընկերությունն է։

«Ճանապարհի տարբեր հատվածների կառուցման համար ծախսվել է ընդհանուր առմամբ 174.4 մլն դոլար եւ 35.6 մլն եվրո։ 2020 թվականին այդ նպատակով նախատեսվում է ծախսել շուրջ 2.2 մլն դոլար եւ 1․8 մլն եվրո։ Շինարարությունն ավարտելու համար անհրաժեշտ է 120-123 մլն դոլար եւ 43.8 մլն եվրո»,-տեղեկացրել են նախարարությունից՝ ի պատասխան հարցման։