Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Այն մասին, թե ինչպես է մեր ժողովուրդը քայլ առ քայլ ձախողում թշնամու կամակատարների արշավը մեր Սուրբ Եկեղեցու դեմ. Ավետիք Չալաբյան Հայ ժողովրդի գլխավոր և ամենաբարձր արժեք ունեցող բրենդը Հայաստանի Հանրապետությունն է․ Մհեր Ավետիսյան Սպորտի զարգացումը կարեւոր դեր պետք է ունենա յուրաքանչյուրի կյանքում․ Հովհաննես Ծառուկյան Արևային էներգիայով աշխատող ուսապայուսակը օգնում է անօթևաններին մնալ կապի մեջ Արտակ Սրբազան, ինքնամխիթարանքով մի զբաղվիր, քանի որ քո գործած հանցանքն աններելի է․Դավիթ Սարգսյան Հայաստանում մշակույթը զարգանում է խիստ անհավասար․ Մենուա Սողոմոնյան Կոնվերս Բանկի և Visa-ի արշավի հաղթողներին են հանձնվել մրցանակները (տեսանյութ) Հասարակական առողջացման պրոցեսը. նոր իրականություն Տարեցներին դարձրել են փորձադաշտ՝ ավելացնելով սթրեսն ու անորոշությունը․ Ցոլակ Ակոպյան Հայաստանի բուհերը՝ համաշխարհային քարտեզից դուրս․ Ատոմ Մխիթարյան Ucom-ի աջակցությամբ «Արևորդի» ՀԿ-ն իրականացնում է «Խելացի թռչնադիտարկում» կրթական ծրագիրը Հովնան Սրբազան, բա որ Արցախի տեսիլքը չես ուզում կորցնել, ի՞նչ գործ ունես արցախուրացի և հայրենուրացի «սրտի եպիսկոպոսապետի» պաշտոնում. Դավիթ Սարգսյան
Թրամփը հետ կկանչի ՀՀ իշխանությունների կուրատոր դեսպանին. «Հրապարակ»Մեզ նվաստացնողը մեր կառավարությունն է. մենք չունենք ազգային իշխանություն. Էդմոն ՄարուքյանԻնչպե՞ս չդառնալ «ֆուտբոլի գնդակ» տարածաշրջանում. ՀայաՔվե Միլիոններով պարգևավճար կբաժանեն. «Հրապարակ»Հայ ժողովուրդը իր պատմության ընթացքում ո՞ր ժամանակաշրջաններում է ապրել առավել անվտանգ ու խաղաղ. Մհեր ԱվետիսյանԱյն մասին, թե ինչու են մեր երկրում պետական ծախսերն ու պարտքն աճում, բայց հարյուր հազարավոր մարդիկ շարունակում ապրել ծայր աղքատության մեջ. Ա. ՉալաբյանԵկեղեցին կարող է լինել միայն առաջին քայլը․ ի՞նչ է լինելու հաջորդը Փաշինյանը երկրի խնդիրները լուծելու փոխարեն նախընտրական քաստինգներ է անում. «Հրապարակ»«Եթե գյուղերը դատարկվեն, դրանով կկորցնենք ամեն բան». «Փաստ» Դրական տեղաշարժերի հետ՝ տնտեսության կայուն և որակական աճի խոչընդոտներ, վտանգավոր միտումներ. «Փաստ» Սեփական մշակութային ժառանգության և արտաքին մշակութային հոսքերի հակադրությունը. «Փաստ» Փաշինյանը որոշել է Վեհափառի այլ մտերիմների էլ կալանավորել. «Հրապարակ»«2026 թվականի ընտրությունները պետության համար գոյաբանական խնդիր են, ընտրությունների ճակատագիրն ընդդիմության ձեռքում է». «Փաստ» Հայկ Կոնջորյանին հարց տալու համար լրագրողները զրկվել են ԱԺ հավատարմագրից. «Ժողովուրդ»Եկեղեցին թուրք-ադրբեջանական շահերի ստվերում Ո՞ւմ և ինչի՞ համար է երախտապարտ Փաշինյանը.... «Փաստ» Ինչ ծրագրեր ունի ՀԱԿ-ը` 2026 թվականի ընտրություններին ընդառաջ. «Ժողովուրդ»Տարեվերջին կառավարությունը զբաղված է փող «քերելով». «Փաստ» Ի՞նչ է լինում, երբ մեկ անձը Հայաստանում չէ. «Փաստ» «Կարմիր գծեր»-ը 2026-ին կթանկանա՞ն. ինչ կորոշի ավագանին. «Ժողովուրդ»
Հասարակություն

Միանգամից երեք սերունդ մեկ տեսահոլովակում. Արամեի նոր տեսահոլովակը ցնցել է ամբողջ համացանցը(լուսանկարներ)

Երգիչ Արամեն անակնկալ նոր տեսահոլովակի տեսքով ունի իր երկրպագուների համար: Tert.am Life-ի հետ զրույցում երգչի պրոդյուսեր Սյոմա Կոդաբաշյանը պատմել է «Իմ անուշ աղջիկ» կոչվող երգի հիման վրա նկարահանված տեսահոլովակի մանրամասներն ու տրամադրել է բեքսթեյջ լուսանկարներ:

Երգի երաժշտության հեղինակն Օֆելյա Մկրտչյանն է, խոսքերի հեղինակը Դիանա Մարդանյանը: «Նրանք մեծ հայտնիություն չունեցող հեղինակներ են, որոնց հետ պարբերաբար կապի մեջ ենք եղել, առաջարկներ են արել, լսել ենք և շեշտը դրել երկու երգի վրա, որոնք տեսահոլովակ պետք է դառնան: Մեկն այս տեսահոլովակն է, մյուսն էլ շուտով կնկարահանենք: Արամեն սիրում է աշխատել ոչ այնքան հայտնի հեղինակների հետ, նույնիսկ ասում է՝ բաց է զուգերգ ունենալ ցանկացած մեկի հետ, ում անունը հայտնի չէ, բայց տաղանդավոր մարդ է: Արամեն պատրաստ է օգնել նոր հեղինակներին, որովհետև վստահ է՝ իրենց հիշողության մեջ այդ աշխատանքը վառ ձևով տպավորվելու է: Ժամանակին ինչ-որ մեկը մեզ համար էլ է ճանապարհ հարթել, ինչը դրական ձևով տպավորվել է մեր մեջ.,- ասաց Սյոման:

Ըստ նրա՝ երգը պատմում է հոր և դստեր հարսանեկան պարի մասին, հոր խոսքն է ամուսնացնող աղջկան, իսկ հոր դերում Արամեն է: Պրոդյուսերը հայտնեց, որ տեսահոլովակի ռեժիսորն ինքն է, օպերատորն Արտյոմ Աբովյանը, դիզայներն Արամ Նիկոլյանը, պրեմիերան նախատեսում են ապրիլի սկզբին:

«Տեսահոլովակն ունի սյուժետային գիծ: Հայրը պարում է դստեր հետ, շրջապատում ոչ ոք չկա, թեև հարսանիք է: Մթության մեջ հայրն է դստեր հետ, նայում է նրան և տեսնում է ոչ թե հասուն աղջիկ, ով պատրաստվում է ամուսնանալ, այլ նորածին երեխա, հետո 5, 14 տարեկան աղջիկների, ներկայացնում ենք 3 սերունդ: Միտքն իմն է: Երբ երգը կար, երկար մտածում էինք ինչպիսի՞ տեսահոլովակ նկարահանել, որովհետև թեման շատ է եղել, արդեն կան նկարահանված գեղեցիկ տեսահոլովակներ: Այս ամենի մեջ մտածում էի՝ ինչպե՞ս չկրկնվել, տարբերվող աշխատանք անել,- նշեց նա և պատմեց, որ կարելի է ասել՝ տեսահոլովակն իրական փաստերի հիման վրա է նկարահանված,- Ինձ շատ մտերիմ մարդ ամուսնացնում էր իր դստերը և ես իր կողքին տեսնում էի իր ապրումները: Ներկա եղա հարսանիքին, տեսա հոր և դստեր պարն ու հասկացա՝ այդտեղ պար չկա, միայն զգացմունքներ են: Վերջում դժվարությամբ դստեր ձեռքը փոխանցեց փեսային: Ես հասկացա՝ այն էր, ինչ փնտրում էի այդ պահին, նրանք առանձին աշխարհում էին»:

Հարցին, թե Արամեի համար բարդ չէ՞ր ներկայանալ տարիքով ավելի մեծ մարդու կերպարում, Սյոման պատասխանեց. «Քննարկում էինք, որ Արամեն հանդես է գալիս իրենից մեծ մարդու կերպարում, բայց, իրականում, եթե մի փոքր վաղ ամուսնանար, դստերն ամուսնացնելու ժամանակը կլիներ: Զգացմունքային առումով էր բարդ, որովհետև նույնիսկ երգը ձայնագրելիս Արամեն հուզմունքից խեղդվում էր, պատկերացնում էր՝ մի օր իր դստեր հերթն է գալու, ասում էր՝ խենթանում է: Երգի մեջ իր հուզմունքը, ձայնի խզզոցը զգացվում է: Վախենում էի, որ տեսահոլովակում չի կարողանա իրեն զսպել, բայց լրիվ այլ բան տեղի ունեցավ: Տեսահոլովակում Արամեի դուստրը՝ Թամարա Զուռնաչյանը, ով դերասանուհի չէ, այնքան դոմինանտ եղավ, որ իր դոմինանտությունը փոխանցվեց Արամեին: Աղջիկն ապրեց հարս լինելու և հոր հետ պարելու զգացողությունը, Արամեն նույնիսկ փորձում էր աղջկա դեմքից հայացքը փախցնել, որովհետև հուզվում էր»,- պատմեց Սյոման:

Պրոդյուսերն ընդգծեց, որ Թամարայի հետ աշխատելու փորձ նախկինում ունեցել է: «Դրանից հետո նա ասաց՝ փորձնական էր, սա իր դաշտը չէ: Երբ հերոսուհի էի փնտրում, նրա դեմքն անընդհատ աչքերիս առջևում էր: Առաջարկեցի Թամարային, ասաց՝ վստա՞հ եմ, որ կկարողանա խաղալ, պատասխանեցի՝ առավել քան, և ստացվեց,- ասաց Սյոման և հավելեց՝ նկարահանումների ընթացքը հուզառատ է եղել նաև իր համար,- Հուզվել եմ սցենարը գրելիս, նկարահանման հրապարակում և մոնտաժի ժամանակ: Տեսահոլովակն զգացմունքային դաշտում մեծ ասելիք ունի և, կարծում եմ, տղամարդկանց համար է նախատեսված, որովհետև այս ապրումները կհասկանան միայն տղամարդիկ»: