Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հայաստանը գնում է դեպի Թուրքիա, և թուրքական ուղղվածության սոուսը ձևակերպում են ԵՄ-ի անդամակցությամբ․ Նաիրի Սարգսյան Իրանում ինքնաթիռ է կործանվել. կան զոհեր Հայաստանն ու հայ ժողովուրդը մեկն են՝ անցյալով, ներկայով ու ապագայով. ՀայաՔվե Ուկրաինայի վերաբերյալ բանակցությունները պետք է ընթանան Ռուսաստանի և ԱՄՆ-ի միջև՝ առանց Արևմուտքի․ Պատրուշև Արժեհամակարգերի պղծման շարունակականություն. հակահերոսությունը՝ հերոսության պատյանի մեջ. «Փաստ» Իսկ ԵՄ-ում մեզ սպասո՞ւմ են. եթե այդ ամենը հանրաքվե անելով լիներ.... «Փաստ» Միջազգային կասկածելի կազմակերպությունը՝ Սյունիքում. «Փաստ» Մետապնևմովիրուսը կարող է արդյոք դառնալ գլոբալ համաճարակ․ ԱՀԿ պարզաբանումը Իրավիճակ և անելիք. Արա Այվազյան Վերջին տարիներին մեր մեջ գերակշռող է դարձել մտայնությունը, որ մենք այլևս գործոն չենք. ՀայաՔվե Վրաստանում երկրաշարժ է տեղի ունեցել Շվեյցարիան պատրաստ է հյուրընկալել Ուկրաինայի հարցով Թրամփ-Պուտին հանդիպումը
Քանյե Ուեսթը կարող է ներքաշվել դատական գործընթացների մեջՌԴ-ն ու Ուկրաինան իրականացրել են 2025-ին գերիների առաջին փոխանակումը Մենք շատ սխալներ թույլ տվեցինք, բայց պետք է առաջ շարժվենք. Անչելոտին՝ «Բարսելոնա»-ից կրած պարտության մասին Մենք ուղղակի կհայտնվենք պետականության կորստի, իսկ մեր ժողովուրդը՝ հայրենազրկման վտանգի առջև․ Մհեր ԱվետիսյանՀայտնի է Վենետիկի միջազգային բիենալեում Հայաստանը ներկայացնող նախագիծը Ադրբեջանցի զինծառայող է ինքնասպան եղելՀՀ կառավարության համար այս որոշումը պարզապես PR ակցիա է․ Նաիրի ՍարգսյանՊարադահուկավազորդ Գարիկ Մելքոնյանը՝ Համաշխարհային ուսանողական ձմեռային խաղերի բրոնզե մեդալակիրԼՂ-ից բռնի տեղահանված անձանց աջակցության ծրագրերով անցած տարի ավելի քան 89,3 միլիարդ դրամ է տրամադրվել Իրանը պատերազմից չի վախենում, բայց նաև պատերազմ չի ցանկանում. Իրանի նախագահ «Շիշ բռնողին» ՔՊ-ում որպես յուրային չեն ընդունում Այսօր Մոսկվայում հանդիպեցի Ռուսաստանի Արտաքին գործերի փոխնախարար Ալեքսանդր Պանկինին. Մհեր ԱվետիսյանԱյս իշխանությունը նախկիններից տասնապատիկ շատ է թալանել. Գրիգոր ԳրիգորյանՆիկոլի կառավարության համար գոյություն ունի երեք մակարդակի ՍՈՒՏ. Արտակ ԶաքարյանՀայաստանը գնում է դեպի Թուրքիա, և թուրքական ուղղվածության սոուսը ձևակերպում են ԵՄ-ի անդամակցությամբ․ Նաիրի ՍարգսյանԻրանում ինքնաթիռ է կործանվել. կան զոհեր Տպավորություն է՝ ՀՀ իշխանությանը պետք էր մի թուղթ, որով կհիմնավորվեր իր հակառուսականությունը Անհրաժեշտ է բաց խոսել մեր ժողովրդի հետ․ Գագիկ Ծառուկյան ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանությունը հաղորդագրություն է տարածել Նիկոլ Փաշինյանը գրառում է արել
Հասարակություն

Ֆրանսիայում ավտոկայանատեղիները նաև հոսանք կարտադրեն. Փորձը կարելի է բերել Հայաստան

Ֆրանսիայի Սենատը հավանություն է տվել օրինագծին, որը պարտադրում է արևային վահանակներ տեղադրել ներկայումս գործող և նոր կառուցվելիք ավտոկայանատեղերում, որտեղ 80 և ավելի տրանսպորտային միջոցներ են տեղակայված։ Օրենքի համաձայն մեծ ավտոկայանատեղիի սեփականատերը 5 տարի ժամանակ ունեն արևային վահանակներ տեղադրելու համար, իսկ 400 և ավելի մեքենա տեղավորող ավտոկայանատեղերի սեփականատերերի համար ժամկետ է սահմանված միայն 3 տարին և պրտադիր է լինելու բոլոր ավտոկայանատեղիներին։

Փաստաթուղթը պահանջում է, որ առնվազն ավտոկայանատեղիների տարածքի կեսը ծածկված լինի արևային վահանակնեով։ Ֆրանսիայի կառավարությունում կարծում են, թե նորամուծությունը թույլ կտա 11 գիգավատ ավելի շատ էներգիա գեներացնել։

Դեռևս իր երկրորդ ընտրությունների ժամանակ նախագահ Էմանուել Մակրոնը խոստացել էր մինչև 2030 թվականը նվազեցնել վտանգավոր արտանետումները Ֆրանսիայում 1990 թվականի մակարդակի համաեմատ 40 տոկոսով պակաս։ Ելիսեյան պալատի ղեկավարը նաև փորձում է արագացնել քամու և արևային էլեկտրակայանների շինարարությունը երկրում։

Ըստ էության ավտոկայանատեղիները արևային վահանակներով ծածկելու այս քայլը բավական ողջամիտ և մտածված է։ Տարածքները, որոնք օգտագործում են մեքենաների կայանելու համար, բավականին մեծ են և հնարավոր է նվազագույն ծախսերով լուրջ քանակությամբ էներգիա ստանալ։

Այս նորամուծությունը, ինչպես նշում են փորձագետները, կարող է տարածվել ողջ Եվրոպայի տարածքում և օգնել եվրոպական էներգետիկ անվտանգությանը։ Ուշագրավ է, որ այս փորձը կիրառելի է նաև Հայաստանում։ Այստեղ էլ մեծ ու փոքր ավտոկայանատեղիներ կան, որոնք կարելի է ծածկել, նախ առաջին հերթին դա օգտակար կլինի թե՛ հենց մեքենաների սեփականատերերին, որ նրանց մեքենաները կանգնած կլինեն ծածկի տակ և երկրորդ՝ կայանատեղիների սեփականատերերը ստիպված կլինեն իրենք որոշակի ծախսեր անել, ապա նաև շահույթ ստանալ։

Մեր երկրում, նշենք, գոյություն ունի արևային վահանակներ արտադրչող միայն մեկ ընկերություն՝ «Սոլարոնը», և նույնիսկ միայն «Սոլարոնի» հնարավորությունները բավարար են, օրինակ, Երևանում բոլոր ավտակայանատեղիների տանիքներին արևային վահանակներ դնելու համար։

Մանե Մսրյան