Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Արժեհամակարգերի պղծման շարունակականություն. հակահերոսությունը՝ հերոսության պատյանի մեջ. «Փաստ» Իսկ ԵՄ-ում մեզ սպասո՞ւմ են. եթե այդ ամենը հանրաքվե անելով լիներ.... «Փաստ» Միջազգային կասկածելի կազմակերպությունը՝ Սյունիքում. «Փաստ» Մետապնևմովիրուսը կարող է արդյոք դառնալ գլոբալ համաճարակ․ ԱՀԿ պարզաբանումը Իրավիճակ և անելիք. Արա Այվազյան Վերջին տարիներին մեր մեջ գերակշռող է դարձել մտայնությունը, որ մենք այլևս գործոն չենք. ՀայաՔվե Վրաստանում երկրաշարժ է տեղի ունեցել Շվեյցարիան պատրաստ է հյուրընկալել Ուկրաինայի հարցով Թրամփ-Պուտին հանդիպումը Մեսսին կարող է վերադառնալ Եվրոպա․ հայտնի են մանրամասները Սոչիում երկրաշարժերի շարք է գրանցվել ԵՄ-ն ՌԴ սառեցված ակտիվներից ստացված եկամուտներից 3 մլրդ եվրո է տրամադրել Ուկրաինային ԵԽ պատգամավորը ողջունել է ՀՀ կառավարության՝ ԵՄ-ին անդամակցելու գործընթաց սկսելու վերաբերյալ որոշումը
Խաղաղությունը Փաշինյանի համար Ալիևի պահանջների կատարումն է. Հովհաննես ԻշխանյանIFC-ի ամենախոշոր գործարքը ՀՀ ֆինանսական հաստատության հետ․ Ամերիաբանկը ներգրավել է 200 միլիոն ԱՄՆ դոլարի վարկՓաշինյանն անոնսեց, որ միակողմանի զիջումներ է անելու. Մենուա ՍողոմոնյանԲենզինի կարիք այլևս չկա. ստեղծվել է ծալովի պանելներով նոր արևային գեներատոր Իսկ գուցե սկսեք վերջապես «քաղաքականությամբ զբաղվե՞լ». «Փաստ»Հայաստանի օրվա իշխանությունների զիջողականության համախտանիշը. «Փաստ»Արժեհամակարգերի պղծման շարունակականություն. հակահերոսությունը՝ հերոսության պատյանի մեջ. «Փաստ»«Սա ապաշնորհ կառավարման, տված խոստումներն անտեսելու և պոպուլիստական հայտարարություններով առաջնորդվելու հետևանք է». «Փաստ»Տգիտության մարաթոնի հերթական ձևակերպումը ստիպում է արձագանքել. Վահե ՀովհաննիսյանԻսկ ԵՄ-ում մեզ սպասո՞ւմ են. եթե այդ ամենը հանրաքվե անելով լիներ.... «Փաստ»Լավ ապրել, նախ և առաջ նշանակում է՝ ունենալ սեփական Հայրենիք-պետությունը և շատ սիրել այն. Արտակ ԶաքարյանԱռկա աշխարհաքաղաքական ստատուս-քվոն շուտով կարող է փոփոխության ենթարկվել. «Փաստ»Համբերության բաժակը լցվել է. ի՞նչ կնախաձեռնի Ռուսաստանը. «Փաստ» Միջազգային կասկածելի կազմակերպությունը՝ Սյունիքում. «Փաստ» Ակտիվ կապի մեջ են. «Փաստ» Փարաքարում պաշտոնակատար հնարավոր չէ նշանակել. «Փաստ» Հայկ Սարգսյանը ցանկանում է ՇՄ նախարար դառնա՞լ. «Փաստ»«Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ն այս պահին ունի շուրջ 250 թափուր հաստիք «ՀայաՔվե» ազգային քաղաքացիական միավորումը խորապես վշտացած է ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Մհեր Սահակյանի վաղաժամ և եղերական մահով Հունվարի 7-13-ին Երևանում հայտնաբերել է ճանապարհային երթևեկության կանոնների 3,881 խախտում. 125 վարորդ եղել է ոչ սթափ
Հասարակություն

«Ապրելու երկիր» կուսակցությունը ներկայացրեց Երևանի տրանսպորտային ճոպանուղու համակարգի հայեցակարգը

«Ապրելու երկիր» կուսակցության նախաձեռնությամբ Երևանում կկառուցվի ժամանակակից տրանսպորտային ճոպանուղու համակարգ, որը միտված է մայրաքաղաքում տրանսպորտային հիմնախնդիրների լուծմանը, քաղաքի բեռնաթափմանը, հարմարավետ, անվտանգ ու հասանելի երթևեկության ապահովմանը։

Հուլիսի 4-ին կայացած միջոցառմանը ներկայացվեց Երևանի տրանսպորտային ճոպանուղու հայեցակարգը, դրա առավելություններն ու առանձնահատկությունները։ Երթուղին ունենալու է 7 գիծ, որոնք հիմնականում կապելու են Երևանի հյուսիսարևելյան և հարավարևմտյան մասերը Կենտրոնին։

«Ապրելու երկիր» կուսակցության նախագահ, Երևանի ավագանու ընտրություններում կուսակցության քաղաքապետի թեկնածու Մանե Թանդիլյանն իր ելույթում կարևորեց նման համակարգի առկայությունը՝ համարելով այն ոչ միայն որպես տրանսպորտային անհրաժեշտություն, այլև՝ որպես զբոսաշրջային գրավչություն և Երևանն աշխարհի զարգացած քաղաքների շարքում դասելու կարևոր գործոն։

«Սա այն մեգանախագծերից մեկն է, որն ուղղված է Երևանի վերափոխմանը և այն առաջարկներից է, որից երևանցիները չեն կարող հրաժարվել,- ասաց Թանդիլյանը,-Ճոպանուղին ժամանակակից քաղաքների տրանսպորտային խնդիրների լուծում է, հետևաբար այս համակարգի ներդնումն ու հաջողության կիրառումը լիովին իրատեսական է։ Ճոպանուղին հնարավորություն է տալիս ապահովել կապը քաղաքի տարբեր ուղղությունների հետ օդային ճանապարհով։ Այն համարվում է ամենաանվտանգ տրանսպորտային միջոցը, անկախ է խցանումներից, արագությամբ գերազանցում է մնացած փոխադրամիջոցներին, էներգախնայող է և չունի էկոլոգիային վնաս հասցնող ոչ մի արտանետում, նաև տնտեսապես ավելի նպատակահարմար է։ Երևանի ճոպանուղին լինելու է մեկ ամբողջական տրանսպորտային համակարգի մաս, հետևաբար այն պետք է լինի հասանելի ու մատչելի բոլորի համար»։

Հարցին, թե որքան ժամանակ է պահանջում նման համակարգի կառուցումը, Թանդիլյանը նշեց՝ Ճոպանուղու առավելություններից մեկն այն է, որ այն կառուցվում է կարճ ժամանակում. Ճոպանուղու կայարանները կարող են կառուցվել 6-10 ամսվա ընթացքում՝ կախված երկարությունից և քանակից։

Ճոպանուղու հայեցակարգի հեղինակը պրոֆեսոր, ճարտարապետության թեկնածու, «Իթակա» ճարտարապետական ընկերության հիմնադիր-տնօրեն Տելեմակ Անանյանն է.

«Այս հայեցակարգը դեռևս 2010 թվականից հասունանում էր, այն բազմաթիվ անգամներ ներկայացվում էր տարբեր ժամանակների իշխանություններին, բայց մնում էր անտեսված։ Եվ վերջապես գտավ իրոք սրտացավ, փոփոխությունների կարիքը զգացող և դրանց պատրաստ քաղաքական մի թիմի»,-իր խոսքում ասաց Տելեմակ Անանյանը։

Միջոցառման ավարտին Մանե Թանդիլյանը և Տելեմակ Անանյանը պատասխանեցին ներկաների հարցերին, քննարկեցին քաղաքացիների կողմից հնչած տարբեր կարծիքներ, առաջարկություններ և դիտարկումներ։

Բնութագրությունը հասանալի չէ

Բնութագրությունը հասանալի չէ