Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հակակոռոպցիոն կոմիտեն ու դատախազությունը որոշել են Նիկոլ Փաշինյանի նկատմամբ քրեական վարույթ չնախաձեռնել. «Փաստ» ՔՊ «փիառչիկներն» էլ են խոստովանում, որ ՀԷՑ-ի «գործը» բացառապես քաղաքական է. «Փաստ» Ամերիկյան վարձակալի թուրքական ականջները. «Փաստ» «Եթե կառավարությունը չկատարի արբիտրաժի որոշումը, առնվազն երեք հետևանք է լինելու Հայաստանի համար» ՔՊ-ականները դիվոտում են առաջին նախագահի ողջամիտ խոսքից Փաշինյանի վարկանիշը կրկին շեշտակի նվազել է Կարևորը՝ մնա իշխանության, իսկ թե ինչ կլինի Հայաստանի հետ, նրան չի էլ հետաքրքրում. «Փաստ» Երբ մի գրագետ, մի խելոք, մի կազմակերպված խոսքն արդեն «արտառոց» է. «Փաստ» Ինչո՞ւ «Վեոլիա ջրի» հարցը Փաշինյանի հետաքրքրությունների մեջ չէ. «Փաստ» Փաշինյանի հերթական նվերը Ալիևին Ինչո՞ւ է հակառակորդը շարունակում պահել սահմանային լարվածությունը. «Փաստ» «Երրորդ ուժը» Հայաստանում. կա՞, արդյոք, այլընտրանք. «Փաստ»
«ՀայաՔվեն» Արմավիրում ակտիվորեն գործելու է. Վահագն Ղազարյան Սիրիայում Ասադի տապալումից հետո առաջին անգամ ընտրություններն կանցկացվենՍևան-Երևան ավտոճանապարհին «Mercedes»-ը վրաերթի է ենթարկել 48-ամյա հետիոտնիՊակիստանում մուսսոնային անձրևները շուրջ 300 մարդու կյանք են խլելԱրևային էներգետիկան բերում է հանածո վառելիքի դարաշրջանի ավարտը Ուրբաթ երեկոյան Երևանում 20 րոպեում կրկնակի ավելի տեղում է եղել, քան մեկ ամսվա նորման էր․ Արեյանը՝ հեղեղումների մասին«Տեխնիկական խոտանի հետևանք է». Գյումրու քաղաքապետարանը պարզաբանել է շատրվաններից հնչող երգըԳործող կառավարիչը ողջ ժամանակը կենտրոնացրել է ադրբեջանական ցանկությունները կատարելուն․ ԱբրահամյանԷջմիածնի նախկին քաղաքապետը սպառնում է բացահայտումներ անել, եթե իրեն պատժեն Սամվել Կարապետյանի ուժը իշխանության թիվ մեկ մրցակիցն է լինելու Եթե Արցախի համար չպայքարենք՝ վաղը կկորցնենք նաև Հայաստանը. Մետաքսե ՀակոբյանԱդրբեջանը չի բացառում, որ ահռելի փոխհատուցում կպահանջի Գերմանիայում մարդատար գնացքը դուրս է եկել ռելսերից. կան զnhեր և վիրավորներ (լուսանկարներ)Դպրոցում եկեղեցու դեմ քարոզչություն անելն արգելված է օրենքով. Ատոմ ՄխիթարյանԽոսրովի արգելոցում բռնկված հրդեհը մարվել էՄ-1 միջպետական ճանապարհի կմ38+030 հատվածից երթևեկությունը կտեղափոխվի Հյուսիս-հարավի ճանապարհԵրևանի հյուրանոցներից մեկում քաղաքացին արգելափակվել է վերելակի խցիկի տակՀայաստանի բռնցքամարտի հավաքականը 2 ոսկե, 4 արծաթե և 5 բրոնզե մեդալ է նվաճել Սերբիայում կայացած պատանիների Եվրոպայի առաջնությունումԱկբա բանկը կնպաստի Հայաստանի գյուղոլորտի թվայնացմանն ու զարգացմանը Նշաններ, որոնք վկայում են վահանաձև գեղձի քաղցկեղի մասին
Տնտեսություն

Արևային մարտկոցներ երկաթուղային գծերի վրա. Ֆրանսիական երկաթուղիները փորձարկում են էլեկտրաէներգիայի արտադրության նոր համակարգը

Ֆրանսիայի ազգային երկաթուղային NCF ընկերությունն ուսումնասիրում է երկաթուղային գծերի վրա արևային ֆոտովոլտային մոդուլների օգտագործման հնարավորությունը, գրում է Ixbt.com–ը։ SNCF-ի դուստր ձեռնարկության՝ AREP-ի կողմից մշակված solar-plus-storage նորագույն կոնտեյներային համակարգը կարող է դրվել ռելսերի վրա և անհրաժեշտության դեպքում տեղափոխվել:

Այդ նախաձեռնությունը, որը կոչվում է Solveig Project, մեկնարկել է հունվարի 17-ին Ֆրանսիայի հյուսիս-կենտրոնական Իվելին դեպարտամենտի համայնքում գտնվող Աչերս քաղաքում: Ինժեներները ութ արևային մարտկոցներ են տեղադրել Աշերի տեխնիկական կենտրոնում: Այն կշահագործվի վեց ամիս՝ արդյունավետությունը և հուսալիությունը գնահատելու համար:

Եթե ​​փորձարկումները հաջող լինեն, համակարգը կարող է ավելի մեծ մասշտաբով տեղակայվել AREP-ի արևային քարտեզագրման նախագծի կողմից հայտնաբերված չգործող գծերի վրա:

Ակնկալվում է, որ այդ համակարգերը կապահովեն վերականգնվող էներգիայի տեղական այնպիսի կարիքները, ինչպիսիք են սպասարկումը:

Արեգակնային մարտկոցները տեղադրելու համար AREP-ը օգտագործել է տելեսկոպիկ կրոնշտեյներներ: Այդ տեղադրումը ապահով կերպով ամրացնում է վահանակները՝ կանխելով դրանք քամուց վնասվելուց միաժամանակ ապահովելով արևի օպտիմալ ազդեցություն:

Solveig-ի նախատիպը հանդիսանում է մինչև 2030 թվականը 1000 ՄՎտ ֆոտոգալվանային հզորություն տեղադրելու SNCF-ի ծրագրերի հիմնական փուլը: Սա SNCF ցանցի էներգետիկ կարիքները բավարարելու ավելի լայն ռազմավարության մի մասն է, որտեղ ազգային գնացքների 80%-ն արդեն աշխատում է էլեկտրաէներգիայով:

AREP-ի նորարարության տնօրեն Ալիստեր Լենզներն ասել է, որ իրենք մշակել են ISO կոնտեյներների միջոցով ՖՎ վահանակներ առաքելու համակարգ, ինչպես նաև երկաթուղային գծերի վրա դրանք տեղադրելու լոգիստիկ մեթոդ, ինչը հեշտացնում է վահանակների տեղադրումը և ապահովում է տեղադրման գործընթացը:

Հայաստանում արևային պանելներ արտադրող առաջին և միակ ընկերությունը Սոլարոնն է։ Տեղադրե՛ք SolarOn արևային կայան և զրոյացրեք էլեկտրաէներգիայի ծախսը

Գրե՛ք կամ զանգահարեք և ստացեք անվճար հաշվարկ Ձեզ անհրաժեշտ արևային կայանի հզորությանն ու արժեքի վերաբերյալ։

Զանգահարեք 8757, 010 440055

էլ. փոստ ֊ Info@solaron.am