Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Փաշինյանն ու իր ուսապարկերը որոշել են Վարդավառը վերածել սոցցանցային արշավի, թե բա՝ «տեսեք, ինչ լավ է մեր երկրում, ինչ երջանիկ ժողովուրդ ունենք». Միքայել Գրիգորյան Իշխանությունը քաղաքացիական պատերազմ է հրահրո՞ւմ. «Փաստ» Ի՞նչ այլընտրանքային ճանապարհային քարտեզ են պատրաստում. «Փաստ» Քաղաքական աստառով գործողություններ, որոնք բացասաբար են ազդելու Հայաստանի վրա. «Փաստ» Հակակոռոպցիոն կոմիտեն ու դատախազությունը որոշել են Նիկոլ Փաշինյանի նկատմամբ քրեական վարույթ չնախաձեռնել. «Փաստ» ՔՊ «փիառչիկներն» էլ են խոստովանում, որ ՀԷՑ-ի «գործը» բացառապես քաղաքական է. «Փաստ» Ամերիկյան վարձակալի թուրքական ականջները. «Փաստ» «Եթե կառավարությունը չկատարի արբիտրաժի որոշումը, առնվազն երեք հետևանք է լինելու Հայաստանի համար» ՔՊ-ականները դիվոտում են առաջին նախագահի ողջամիտ խոսքից Փաշինյանի վարկանիշը կրկին շեշտակի նվազել է Կարևորը՝ մնա իշխանության, իսկ թե ինչ կլինի Հայաստանի հետ, նրան չի էլ հետաքրքրում. «Փաստ» Երբ մի գրագետ, մի խելոք, մի կազմակերպված խոսքն արդեն «արտառոց» է. «Փաստ»
«Զանգեզուրի միջանցքի» ստեղծման հետևում ավելի մեծ խարդավանքներ կան․ Արա ԱյվազյանԵվրոպական մի շարք երկրներ պլանավորում են օդով մարդասիրական օգնություն հասցնել ԳազաԷկոնոմիկայի փոխնախարարը և Շանհայի պատվիրակությունը քննարկել են գործարար կապերի զարգացման հեռանկարըԿրեմլն ի գիտություն է ընդունել Թրամփի երեկվա հայտարարությունը. Պեսկով«Լոռվա Կաթ» ՍՊԸ-ի կաթնամթերքի արտադրամասի արտադրական գործունեությունը կասեցվել էՀՀ գլխավոր դատախազությունը և քննչական կոմիտեն կոծկում են գողությունը. Գեղամ ՄանուկյանԿարևոր է, որ Նիկոլի վարկանիշն ընկնի, բայց կարևոր է, որ ընդդիմադիր քաղաքական առաջարկի վարկանիշը բարձրանա. Արմեն ԱշոտյանԳործարկվել են զբաղվածության նոր ծրագրեր անապահով ընտանիքների համարՎազորդ Երվանդ Մկրտչյանը բրոնզե մեդալ է նվաճել Բալկանյան երկրների աթլետիկայի առաջնությունումՄԻՊ ներկայացուցիչները հուլիսի 28-ին չհայտարարված այց են իրականացրել «Արմավիր» քրեակատարողական հիմնարկՊետության օրինական շահերին պատճառվել է 1 միլիարդ դրամից ավելի վնաս․ քրեական ոստիկանության բացահայտումը (տեսանյութ)Իսկ հեղուկ գազը ի՞նչ եղավ, գինը բարձրացավ 200 դրամ. Գևորգ Պապոյանի արձագանքն օգտատիրոջը«Սոգլասիե-Արմենիա» ընկերությունը սահմանված ժամկետներում վերաքննության կարգով բողոքարկելու է Հակակոռուպցիոն դատարանի ոչ իրավաչափ դատական ակտը. հայտարարությունԺողովուրդը սրընթաց աղքատանում է․ Արմեն ՀովասափյանՀայաստանը, Ադրբեջանը, Թուրքիան Իրանի համար փոխադարձ համագործակցության «նշանակալի ներուժ» ունեցող երկրներ են, որոնց հետ փոխգործակցությունը պետք է ակտիվացնել. ՓեզեշքիանԱկնհայտ է, որ միջանցքի հանձնման գործընթաց է սկսվել․ Նաիրի ՍարգսյանՀՀ տնտեսության արտահանման ցուցանիշները մնում են խոր անկման մակարդակում. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամՉինացի գիտնականները կրկնապատկել են պերովսկիտային արևային մարտկոցների արդյունավետությունը Հայաստանը տարածաշրջանի ամենաաղքատ երկիրն է, մենք աղքատ ենք նույնիսկ Միջին Ասիայի երկրներից. տնտեսագետը՝ Փաշինյանի՝ 50%-ով ավելի լավ ենք ապրում պնդումների մասինՍպասվում է բարձր ջերմային ֆոն․ +38․․․+40 աստիճան տաքություն
Տնտեսություն

Շվեյցարիայում գործարկվել է աշխարհում առաջին շարժական արևային էլեկտրակայանը երկաթուղային գծերի վրա

Շվեյցարիայի արևմուտքում շահագործման է հանձնվել աշխարհի առաջին շարժական արևային էլեկտրակայանը, որը տեղակայված է անմիջապես գործող երկաթուղու վրա։ Swiss Sun-Ways ընկերության կողմից մշակված նախագիծը ներառում է 48 ֆոտովոլտային մոդուլ՝ 18 ԿՎտ ընդհանուր հզորությամբ։ Կայանը տարեկան 16 ՄՎտժ էներգիա կտա 500 մետր հեռավորության վրա գտնվող հանրային էլեկտրամատակարարման ցանցին, գրում է overclockers.ru–ն։ Երկաթուղու այդ հատվածում ուղևորատար գնացքների երթևեկությունը սկսվել է ապրիլի 28-ից։ Նախագիծը նախկինում հաստատվել էր Շվեյցարիայի տրանսպորտի դաշնային գրասենյակի կողմից։

Sun-Ways վահանակների տեղադրումը մեքենայացված է, օգտագործվում է գործընկեր Scheuchzer ընկերության հատուկ գնացքը։ Ասում են, որ այդ մեթոդը թույլ է տալիս տեղակայել գրեթե 1000 քմ մոդուլներ մի քանի ժամվա ընթացքում։ Փորձնական նախագիծն ընդգրկում է TransN երկաթուղային գծի 100 մետրանոց հատվածը Բյուտ համայնքում (Վալ դը Տրավեր շրջան): Վահանակների մեջ ներկառուցված են էլեկտրական մալուխներ, իսկ մաքրման համար օգտագործվում է գլանաձև խոզանակով համակարգ։

Ստանալով անհրաժեշտ հաստատումները և անցկացնելով մի շարք փորձարկումներ, Sun-Ways-ը կշարունակի համակարգի փորձարկումները հաջորդ երեք տարիների ընթացքում։ Ընկերության մասնագետները կուսումնասիրեն ծածկույթների դիմացկունությունը, աղտոտման խնդիրը և տեղադրման ազդեցությունը երկաթուղային ենթակառուցվածքների վրա՝ երկարաժամկետ անվտանգության տեսակետից։ Միջազգային ուսումնասիրությունը հաստատել է նման արևային էլեկտրակայանների տեխնիկական իրագործելիությունը և առևտրային ներուժը երկաթուղային գծերի վրա, հատկապես գյուղական վայրերում։ Սակայն մասնագետները մատնանշում են երկու լուրջ խնդիր՝ ուժեղ աղտոտվածությունը և անցնող գնացքներից առաջացող զգալի մեխանիկական բեռնվածությունները, որոնք կարող են նվազեցնել էներգիայի արտադրությունը և կրճատել վահանակների կյանքը։

Sun-Ways-ի գործադիր տնօրեն Ջոզեֆ Սկուդերին այս տեխնոլոգիայի մեջ հսկայական ներուժ է տեսնում և տեսնում է դրա նկատմամբ աջակցության աճ։ Ապագայում նա հույս ունի էներգիա ստանալ օգտագործելով ռելսերի միջև տեղադրված վահանակներ՝ գնացքներն ուղղակիորեն էներգիայով ապահովելու համար։ Դա, ըստ նրա ծրագրի, գնացքները կդարձնի գրեթե 100 % էներգետիկորեն ինքնաբավ, ցերեկը դրանք կշարժվեն գծերով, իսկ այնտեղ տեղակայված վահանակները կարտադրեն էլեկտրաէներգիա։

Sun-Ways-ը գնահատում է, որ միայն Շվեյցարիայի երկաթուղային ցանցը (մոտավորապես 5000 կմ) կարող է տեղավորել մինչև 2.5 միլիոն նման վահանակ։ Էկուբլենսում հիմնված այդ ստարտափը նախատեսում է նաև մուտք գործել Գերմանիայի, Ավստրիայի, Իտալիայի, ԱՄՆ-ի և ասիական երկրների շուկաներ։

Հայաստանում արևային պանելներ արտադրող առաջին և միակ ընկերությունը Սոլարոնն է։ Տեղադրե՛ք  SolarOn արևային կայան և զրոյացրեք էլեկտրաէներգիայի ծախսը։

Գրե՛ք կամ զանգահարեք և ստացեք անվճար հաշվարկ Ձեզ անհրաժեշտ արևային կայանի հզորությանն ու արժեքի վերաբերյալ։

Զանգահարեք 8757, 010 440055

էլ. փոստ ֊ Info@solaron.am