Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է «հիմա խոսում» պաշտպանության նախկին նախարարը. «Փաստ» Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ» «Սա պետականության հանդեպ ծաղր է» . «Փաստ» Օրենքի վիճահարույց դրույթը՝ քաղաքական մահակ. «Փաստ» Ինչու՞ է Ալիևը ստորագրում այն, ինչի հետ ինքը կապ չունի. Էդմոն Մարուքյան Սևրի պայմանագիրը մնաց թղթի վրա. Հրայր Կամենդատյան Մենք իրավունք չունենք մոռանալու մեր տղաների սխրանքը. Արսեն Գրիգորյան Արևմուտքի խելքին ընկող քաղաքական լիդերները միշտ պետք է հիշեն, որ օգտագործվելու են Արևմուտքի կողմից. Մհեր Ավետիսյան
«Մեր ձևով» շարժմանն է միացել արդեն 11,000-րդ կամավորը, ինչը խոսում է մարդկանց` հայրենիքի հանդեպ պատասխանատվության բարձր զգացման մասինԵս «խուլիգան եմ», Սրբազանը՝ «պլան գցող». քաղբանտարկյալ Նարեկ ՍամսոնյանԵվս մեկ տեսանյութ Վայոց Ձորի մարզ իրականացրած աշխատանքային այցից․ «Մեր ձևով»Հովիկ Աբրահամյանը կապ չունի 5330 հա հողատարածքի վարձակալության հետՍուրբ Յոթ Վերք եկեղեցում Փաշինյանի մասնակցությամբ պատարագին ես հաստատ չեմ լինելու․ Նարեկ Սրբազան«Առաջարկ Հայաստանին» նախագիծը Հայաստանի, հայկական աշխարհի, հայ ժողովրդի համար է․ Իվետա ՏոնոյանԻ՞նչ հիմքով են ոստիկանները հայտնվել Գորիսի պետական քոլեջում․ Սյունիքում պարզաբանման են սպասումԿԳՄՍ նախարարության պաշտոնական կայքում հրապարակված լուրը, ըստ որի՝ Հասմիկ Ավագյանն ընդունել է Յուրի Սաքունցին, սպորտային քաղաքականության անտեղյակության դասական օրինակ է Իսակովի պողոտայում բախվել են «Lexus»-ը, «Toyota»-ն և «Զվարթնոց»-ի հաշվեկշռում հաշվառված ավտոբուսը«Ո՞նց կարելի էր ստանալ այսպիսի պլան և չընդգրկել բանակցություններում». ընդդիմությունը վստահ է՝ կարելի էր խուսափել պատերազմիցՀՀ և Ալբանիայի ԱԳ նախարարներն ընդգծել են ինտեգրման գործընթացում փորձի փոխանակման պատրաստակամությունըԱրարատԲանկը մասնակցել է WEPs «Կանանց հզորացման սկզբունքները Հայաստանում» համաժողովինԽիստ մտահոգիչ է իշխանությունների որդեգրած հակեկեղեցական քաղաքականությունը․ Վեհափառ ՀայրապետՅունիբանկի անժամկետ պարտատոմսերը ձեռք բերվեցին գրեթե մեկ օրումՈւզել են Արշակ Սրբազանի գրպանը բան գցեն, հիշել են՝ սքեմը գրպան չունի. Հայկ ՄամիջանյանԱդրբեջանական մշակութային ժառանգության վերականգնումն ու պաշտպանությունը Հայաստանում մեր ժողովրդի օրինական պահանջն է. ԱլիևՆզովում եմ ձեր այն արարքները, որոնք ուղղել եք Հայոց Սուրբ Եկեղեցին հալածելուն․ Տեր ՆարեկՀՀ սեփականության իրավունքն է վերականգնվել Երևանում գտնվող՝ 0.006 հա մակերեսով հողամասի նկատմամբ. Գլխավոր դատախազությունԴիվանագիտական նորմերի խախտում. Ռուսաստանից արձագանքել են Փաշինյանին Ադրբեջանցիները վնասել են Արցախում գտնվող 17-րդ դարի Սուրբ Ամենափրկիչ Վանքը
Տնտեսություն
echo '
';

Շվեյցարիան երկաթուղին վերածում է արևային էներգիայի աղբյուրի

Շվեյցարիայում փորձարկվում է Sun-Ways ստարտափի մշակած համակարգը, որը թույլ է տալիս արագ տեղադրել և ապամոնտաժել արևային վահանակներ երկաթուղային գծերի միջև։ Այս «հեղափոխական» տեխնոլոգիան արդեն գրավել է բազմաթիվ արտասահմանյան երկրների ուշադրությունը։

Գաղափարը ծնվել է Ջոզեֆ Սկուդերիի մոտ 2020 թվականին, երբ նա Լոզանից արևմուտք գտնվող Ռենեն կայարանում սպասում էր գնացքին։ Նա մտածել է՝ ինչո՞ւ չօգտագործել երկաթուղային ռելսերի միջև ընկած չօգտագործված տարածքը էլեկտրաէներգիա արտադրելու համար։ Հինգ տարի անց Ջ. Սկուդերին իր Sun-Ways ստարտափով Նևշատել կանտոնի Բյութ փոքր բնակավայրում երկաթուղային գծերի վրա տեղադրել է առաջին 100 մետր արևային վահանակները։

«Մենք տեղադրել ենք արևային վահանակներ, ինչպես սովորաբար անում են տան տանիքին», – ասել է Ջ. Սկուդերին նախագծի շնորհանդեսին։ Չնայած այդ օրը հորդառատ անձրևի պատճառով պայմանները հեռու էին իդեալական լինելուց արևային էլեկտրակայան գործարկելու համար, Սկուդերին գոհ էր։ Նրա խոսքով՝ նախագծի այս փուլին հասնելն արդեն իսկ «հրաշք» էր։

Սա առաջին դեպքը չէ, երբ արևային տարրերն ինտեգրվում են երկաթուղային ենթակառուցվածքներին։ Գերմանիայում, Իտալիայում, Ֆրանսիայում և Ճապոնիայում արդեն փորձարկվում են ռելսերի միջև տեղադրված արևային վահանակներ։ Սակայն շվեյցարական ստարտափը առաջինն է, որ մշակել է շարժական և հեշտությամբ ապամոնտաժվող համակարգ։

Sun-Ways ստարտափը, օգտագործելով ռելսերի միջև ընկած ընդարձակ չօգտագործված տարածքները, ձգտում է «հեղափոխություն մտցնել ֆոտովոլտային էներգիայի արտադրության մեջ»։ Բյութում տեղադրված համակարգը բաղկացած է 48 արևային վահանակներից, որոնք տեղադրված են ռելսերի միջև՝ երկաթուղային կոճերի վրա։ Վահանակները կարող են տեղադրվել ձեռքով կամ մեխանիկորեն՝ օգտագործելով Շվեյցարիայի Scheuchzer ընկերության կողմից մշակված մեքենա, որը մասնագիտացած է երկաթուղային գծերի սպասարկման մեջ։ Այդ մեքենան ընդամենը մի քանի ժամում կարող է տեղադրել կամ ապամոնտաժել մոտ 1000 քառակուսի մետր արևային վահանակ։

Հայաստանում արևային պանելներ արտադրող առաջին և միակ ընկերությունը Սոլարոնն է։

Տեղադրե՛ք  SolarOn արևային կայան և զրոյացրեք էլեկտրաէներգիայի ծախսը։

Գրե՛ք կամ զանգահարեք և ստացեք անվճար հաշվարկ Ձեզ անհրաժեշտ արևային կայանի հզորությանն ու արժեքի վերաբերյալ։

Զանգահարեք 8757, 010 440055

էլ. փոստ ֊ [email protected]