Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի «Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն Մարուքյան Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներին Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ»
Գ. Ծառուկյանի հազարից ավելի թիմակից Գյումրիում հարգանքի տուրք մատուցեցին երկրաշարժի զոհերի հիշատակին«Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամները այցելել են Գյումրի հարգանքի տուրք մատուցելու 1988-ի ավերիչ երկրաշարժի զոհերի հիշատակինՇնորհակալություն եմ հայտնում մեր խիզախ ընկեր Անահիտ Ղազարյանին, և կոչ անում եկեղեցու բոլոր նվիրյալ զավակներին հետևելու նրա օրինակին. Ավետիք ՉալաբյանԼավ և վատ լուրեր կան. Էդմոն ՄարուքյանՄի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի«Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Մենք երբեք մեր հայրենակիցներին չենք թողնի միայնակ․ «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժում Կճոյանը Գյումրիում. Պահանջում եմ առնվազն պաշտոնանկ անել․ Էդմոն Մարուքյան Մենք ներկա էինք պատարագին, և մեր ներկայությամբ քաջալերում էինք մեր հոգևոր հայրերին Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն ՄարուքյանԿենսաթոշակները 50%-ով բարձրացնելու հարցով ստորագրահավաք կսկսվի Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներինԱռանձին շրջաններում սպասվում են տեղումներ՝ նախալեռնային շրջաններում ձյան և ձնախառն անձրևի տեսքովԱբրահամ Կուլաջյանը նշանակվել է օտարերկրյա պետություններում Սփյուռքի գործերի հանձնակատարՔաղաքականությունը, որը մտադիր է իրականացնել Թրամփը, համընկնում է Թուրքիայի շահերի հետ․ ՖիդանՉի լինելու նման բան, որ օդանավակայանից Վեհափառին տանեն. Հրայր Կամենդատյան Նիկոլի իշխանության մնալու գլխավոր պատճառն ընդդիմության վատ պայքարը չէ․ Շարմազանով
Քաղաքականություն

Իրավապահ համակարգը և նրան «հետապնդող» հանցավորությունը. Հովհաննես Քոչարյան

Հովհաննես Քոչարյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է.
 
Հայաստանում հանցագործությունների կանխարգելման անհրաժեշտության մասին խոսելը դարձել է «աղանդավորական քարոզի» պես մի բան։ Ըստ թերահավատ-ների՝ «ո՞նց կանխի խեղճ ոստիկանությունը», «ո՞ր մեկը կանխի, հո չե՞ն զանգում իրանց ասում ստեղ մարդ ենք սպանելու, դանգելու կամ բռնաբարելու, որ ոստիկանություն էլ չկանխեց»։ Նման տխմար մտքերը, սակայն, համոզչական մեծ ներուժ ունեն, որովհետև առաջին հայացքից տրամաբանական են թվում։ Կանխարգելման թեմայով հրապարա-կային դիսկուրսը միշտ ուղեկցվում է դեմագոգիայով, որովհետև իրավապահ համա-կարգը մնացել է իննսունականների իրավական կուլտուրայի մակարդակին։ Որքան էլ հանցավորությունն ունի զարգացման օրինաչափություններ, որքան էլ հանցավոր վարքագծի զարգացումը կոնկրետ հանցատեսակներով կրկնվող հատկանիշներ ունի, հանցավորությանը նույնքան բնորոշ է անկանխատեսելիությունն ու տարերայնու-թյունը, այդ թվում՝ իր կոնկրետ դրսևորումներում։ Ոչ մի երկրի ոստիկանություն չի կարող հարյուր տոկոսով տեղյալ լինել, թե ով, որտեղ և ինչ հանցագործություն պիտի կատարի, որ գնա ու հանցագործին ձերբակալի։
 
Սա հասկանալի է ու տրամաբանական։ Պրոբլեմն այլ տեղ է. հանցագործությունների քողարկվածության պայմաններում անգամ, օրը ցերեկով բացահայտ կատարվող ծանր հանցագործությունների գերակշիռ մեծամասնությունը կարելի է կանխատեսել, կանխել կամ արագ բացահայտել, եթե պետության ներսում կա քրեական ոստիկանություն։ Ոստիկանական մյուս ստորաբաժանումներց սա տարբերվելու է ընդամենը մեկ բանով՝ իր անլուր ապարատով, այսինքն գաղտնի հետախուզական ստորաբաժանումներով և գաղտնի գործակալական ցանցով։ Հայաստանի պարագայում առաջինը վախենում են ստեղծել, որովհետև ոչ մեկը չգիտի դա ինչ է, երկրորդն էլ, որպես ինստիտուտ, այնպես է ջախջախվել ու վարկաբեկվել, որ սրա մասին խոսելը վաղուց «գերատեսչական տաբու է» դարձել։ Ուրիշի կյանքի դեմ ուղղված ծանր հանցագործություններ կատարող անձանց հիմնական մասը նախկինում չդատապարտված կամ հանցավոր վարքով աչքի չընկած անձինք են, որոնք, այո, կարող են սիտուացիոն հանցանքներ կատարել։ Այսպիսի դեպքերում ոստիկանական միջամտությամբ կանխում ապահովելը ֆանտաստիկայի ժանրից է։ Առաջին հայացքից անտեսանելի, հանցանքն ու հետհանցավոր վարքագիծը մանրամասն քողարկած, մարդկանց աչքի առաջ հանդուգն, երբեմն էլ՝ դաժանությամբ հանցանք կատարած կամ նախապատրատած անձանց «ականջները», սակայն, պարբերաբար դրսևորվում են հասարակական կյանքի այլ ասպեկտներում։
 
Դրսևորվում են միջանձնային հարաբերություններում, քրեական ու տնտեսական բախումներում, բախումների հետ կապ ունեցող անձանց հետ շփումներում ու փոխադարձ ազդեցություններում, քրեական ենթամշակույթում, անձային- հոգեբանական բացասական հատկանիշներում, քաղաքական ու տնտեսա-կան շրջանակներին բոլոր ժամանակներում մոտ գտնվելով, ընդհանուր անձնական ու տնտեսական շահախնդրություններով, հասարակության սոցիալական, այդ թվում՝ բարոյական նորմերի հետ պարբերաբար բախման մեջ մտնելով, հոգեկան շեղում-ներով, թմրամիջոցների ապօրինին շրջանառության մեջ մտնելով, անհասկանալի ծագման ֆինանսական միջոցներ տիրապետելով, մի խոսքով՝ այնպիսի «որջ»-ում կամ հանցածին միջավայրում գտնվելով, որտեղ ձևավորվում են հանցավոր մտադրություն-ները, արժեքային կողմնորոշումներն ու հաստատումները։ Ահա սա է այն միջավայրը, որը պետք է դառնա քրեական ոստիկանության կանխարգելման աշխատանքների օբյեկտը։ Սրանցից եկող հանցածին «սիգնալներն» այսօր տեսանելի ու լսելի չեն լայն հասարակայնության համար, ինչը բնական է, բայց ողբերգությունը նրանում է, որ դրանք, որպես կանոն, աննկատ են նաև ոստիկանության «աչքերում»։ ՀՀ ոստիկանությունը դրանք որսալու, ստացված տեղեկատվության օգտակարությունն արժևորելու ու արդյունավետ օգտագործելու համակարգված ու սահմանակարգված գործիքներ չունի, այսինքն՝ չկա գաղտնի պրոֆեսիոնալ սողոսկում քրեածին միջավայր։ Այնպես չէ, որ նախկինում եղել է ու հիմա չկա։ Չի եղել խորհրդային տնտեսակարգի փլուզումից ի վեր։
 
Հանցավորության կառուցվածքը Հայաստանում շարունակվում է փոխվել, բռնի ու բռնի-շահադիտական հանցագործություններն աճելու են, հանցավորությունն ավելի ու ավելի կազմակերպված որակներ է ստանալու։ Հեռախոսային խոսակցությունների գաղտնի վերահսկման ու օպերատիվ-տեխնիկական այլ միջոցների՝ դատարանների ձեռամբ փաստացի անվերահսկելի ու զանգվածային կիրառումները շարունակելու են դեգրադացնել օպերատիվ ստորաբաժանումները՝ նրանց ավելի ու ավելի պասիվ և աննախահարձակ դարձնելով։ Իրավապահ մարմինների՝ հանցավորության վիճակի վերաբերյալ տարեկան զեկուցումները մատուցվում են որպես հանցավորության վիճակի նկատմամբ հուսալի վերահսկողության ապացույց։ Հասարակությունը դրանց չի հավատում, բայց քաղաքական իշխանությունն ուրախանում է ու իր կցաճուկ իրավապահ համակարգի գոյությունն իմաստավորում՝ մեդալներ բաժանելով ու համակարգը «բրեժնևացնելով»։ Տարեկան կտրվածքով կոնկրետ հանցատեսակների նվազումն իրավապահ համակարգի լավ աշխատանքի արդյունքը չէ, այնպես, ինչպես թվերի աճը՝ վատ աշխատանքի։ Համակարգն աշխատում է այնպես, ինչպես կարողանում է, այնպես, ինչպես աշխատել է ու հանցավորության դինամիկայի վրա «կոսմետիկ» զսպումներից զատ, որոշիչ ազդեցություն ներկայումս ունենալ չի կարող։ Այդ աշխատանքը, մարդկանց անվտանգության զգացողությունը չի բարձրացնում ու չի գոհացնում։ Հասարակությանը թվերով կերակրելու փոխարեն անհրաժեշտ է իրականացնել հակակրիմինալ անվտանգային նոր քաղաքականություն, որի պատասխանատուն պետք է հանդիսանա ներքին գործերի նախարարությունը։
 
Նոր ստեղծված մի կառույց, որը գնալով ավելի ու ավելի է սերտաճում ոստիկանության հետ՝ դառնալով վերջինիս «ռուչնոյ» կառավարման մոդերատորը։ Այս քաղաքականության ծնունդ պետք է հանդիսանա նոր քրեական ոստիկանությունը՝ քաղաքականապես չեզոք, հանցավորության նկատմամբ թիրախային հակազդման ծրագրերով, նորացված օրենսդրությամբ, կրիմինալոգիական հատուկ պատրաստություն անցած գաղտնի աշխատակիցներով, «ավերակներից» վերականգնվող գործակալական ցանցով, օպերատիվ-վերլուծական, օպերատիվ-նախիմացային գերժամանակակից համակարգերի տեխնիկական իր զինանոցով։
 
Այս քաղաքականության բացակայությունը ևս 2-3 տարի շարունակվելու դեպքում, իննսունականներում մնացած «պինկերտոնյան» իրավապահ համակարգը պետու-թյանը կստիպի իրեն մեծարել ու երկրպագել բացառապես քաղաքական ու տնտեսական сыск-ի ցուցանիշներով։ Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացուց բացի, բոլորը կլինեն գոհ և երջանիկ։