Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է «հիմա խոսում» պաշտպանության նախկին նախարարը. «Փաստ» Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ» «Սա պետականության հանդեպ ծաղր է» . «Փաստ» Օրենքի վիճահարույց դրույթը՝ քաղաքական մահակ. «Փաստ» Ինչու՞ է Ալիևը ստորագրում այն, ինչի հետ ինքը կապ չունի. Էդմոն Մարուքյան Սևրի պայմանագիրը մնաց թղթի վրա. Հրայր Կամենդատյան Մենք իրավունք չունենք մոռանալու մեր տղաների սխրանքը. Արսեն Գրիգորյան Արևմուտքի խելքին ընկող քաղաքական լիդերները միշտ պետք է հիշեն, որ օգտագործվելու են Արևմուտքի կողմից. Մհեր Ավետիսյան
Յունիբանկի անժամկետ պարտատոմսերը ձեռք բերվեցին գրեթե մեկ օրումՈւզել են Արշակ Սրբազանի գրպանը բան գցեն, հիշել են՝ սքեմը գրպան չունի. Հայկ ՄամիջանյանԱդրբեջանական մշակութային ժառանգության վերականգնումն ու պաշտպանությունը Հայաստանում մեր ժողովրդի օրինական պահանջն է. ԱլիևՆզովում եմ ձեր այն արարքները, որոնք ուղղել եք Հայոց Սուրբ Եկեղեցին հալածելուն․ Տեր ՆարեկՀՀ սեփականության իրավունքն է վերականգնվել Երևանում գտնվող՝ 0.006 հա մակերեսով հողամասի նկատմամբ. Գլխավոր դատախազությունԴիվանագիտական նորմերի խախտում. Ռուսաստանից արձագանքել են Փաշինյանին Ադրբեջանցիները վնասել են Արցախում գտնվող 17-րդ դարի Սուրբ Ամենափրկիչ ՎանքըԺողովրդի կամքը հիմա աննախադեպ կերպով ճնշվում է․ Մենուա ՍողոմոնյանՓաշինյանի ձեռամբ ադրբեջանցի հատուկ ջոկատայինները գալու են ու «խաղաղ» տեղավորվեն ՀՀ-ում. ադրբեջանագետՄեծ մենաշնորհները պետք է ազգայնացվեն, դրանք պատկանում են ժողովրդին․ Հրայր Կամենդատյան Եվրոպայի Հայկական Միությունների Ֆորումի Նախագահությունը նախաձեռնել է Հայ Առաքելական Եկեղեցու և Հայաստանում Քրիստոնեության պաշտպանության նախաձեռնող խումբ Արշակ սրբազանը այս վարչախմբի պատվերով կալանավորված 4-րդ եպիսկոպոսն է. Մենուա ՍողոմոնյանՊատարագի ցենզուրայից մինչև պետական ողբերգություն․ Վահե ՀովհաննիսյանԱդրբեջանը Եվրոպայում խաղաղասեր է ձևանում, բայց հակառակն է անում Իշխանության` ամեն գնով պահպանումը ուղիղ ճանապարհ է դեպի բռնապետություն․ Հովհաննես Իշխանյան Արմավիրի մարզում «Mitsubishi Pajero»-ն վրաերթի է ենթարկել հետիոտնին. կարճ ժամանակ անց նա մահացել էՔրեական ոստիկաններն անօրինական միգրացիա կազմակերպելու դեպք են բացահայտելԶՊՄԿ-ի համար ակնհայտ է, որ հանքարդյունաբերությունը, հակառակ տարածված միֆի, իրականում գիտահեն ճյուղ է. Արմեն ՍտեփանյանՇուշիում ե՞րբ ես մասնակցելու պատարագի, կոնկրետ օր ունե՞ս ֆիքսած. Մխիթարյանը՝ Նիկոլ ՓաշինյանինՓաշինյանական իշխանությունը նույնիսկ քրգործերն է փնթի կարում
Քաղաքականություն
echo '
';

Պետական ճնշման նոր փուլ․ իշխանության թիրախում կրկին Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցին է

Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու շուրջ զարգացումները գնալով ավելի սրվում են՝ բացահայտելով այն իրողությունը, որ գործող իշխանությունը Եկեղեցուն դիտարկում է ոչ թե որպես դարավոր ազգային ինստիտուտ, այլ որպես վերահսկելի կառույցի վերաձևման հերթական օբյեկտ։ Փաշինյանի թիմակիցների վերջին քայլերը՝ կապված Ազգային եկեղեցական խորհրդի չգումարվելու հանգամանքը քաղաքական նպատակներով օգտագործելու փորձերի հետ, վկայում են առնվազն համակարգված միջամտության մասին։

Իշխանությունների նպատակը պարզ է․ ստեղծել պայմաններ, որոնց ներքո հնարավոր կլինի ճնշում գործադրել կաթողիկոսի վրա և ստիպել փոխել Եկեղեցու ղեկավարությունը։ Դա պահանջում է «հարմարեցված» հոգևոր առաջնորդ, որը կներգրավվի քաղաքական ճկունության ու իշխանական օրակարգի սպասարկման մեջ։ Բայց սա ոչ միայն ներսեկեղեցական խնդիր չէ. սա հարված է պետական-եկեղեցական հարաբերությունների հավասարակշռությանը և ազգային ինքնության կարևորագույն հիմքերից մեկին։

Եկեղեցին պատմականորեն եղել է հայկական ինքնության, մշակութային շարունակականության և արտաքին սպառնալիքներին դիմակայելու գլխավոր հենասյուներից։ Երբ պետությունը փորձում է այն վերածել կուսակցական գաղափարախոսության հավելումի, վտանգվում է ոչ թե միայն եկեղեցական ինքնավարությունը, այլ նաև ազգային անվտանգության տարրական սկզբունքները։ Եվ այսօր, երբ Հայաստանի շրջակայքում ռիսկերը մեծանում են, իշխանական ճնշումները ոչ թե ամրացնում, այլ թուլացնում են երկրի դիմակայունությունը։

Վերջին ամիսներին հոգևորականների նկատմամբ իրականացվող կալանքները դարձել են այս դինամիկայի ամենաբացահայտ դրսևորումը։ Սրբազանների նկատմամբ քրեական գործերի մեկնարկը, որոնք իրավապաշտպանների գնահատմամբ ավելի շատ քաղաքական աճպարարություն են հիշեցում, իշխանության գործող ոճի մաս են՝ վախ սերմանել, լռեցնել և վերահսկել։ Դրան զուգահեռ Եկեղեցին մնում է վերջին խոշոր ազգային ինստիտուտը, որը իշխանությանն ամբողջությամբ չի ենթարկվում, և հենց դա էլ դարձրել է այն թիրախ։

Փաստաբան Արամ Վարդևանյանի դիտարկմամբ՝ Մայր Աթոռի եպիսկոպոսաց դասի 57 անդամներից 10-ի վարքագիծը բացահայտորեն ցույց է տալիս, որ գործադիր իշխանությունը համակարգված միջամտում է Եկեղեցու ներքին գործընթացներին։ Սա փաստում է ոչ միայն քաղաքական ազդեցությունը, այլև այն, որ նման միջամտություն ոչ մի եվրոպական երկրի օրակարգում գոյություն չունի։ Վարդևանյանը ընդգծում է՝ Եկեղեցու սահմանադրական կարգավիճակը հատուկ է ամրագրված, և դրա վրա ոտնձգությունները չեն կարող մնալ առանց հետևանքների։ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի նախաձեռնությամբ դեկտեմբերի 10-12-ը գումարվելիք եպիսկոպոսաց ժողովը, որի մասին արդեն հրապարակված է տեղեկատվություն, ունի որոշիչ կարևորություն՝ ինչպես իրավական, այնպես էլ ինստիտուցիոնալ հարթությունում։

Սակայն առավել մտահոգիչ է այն, որ իշխանությունների միջամտությունը ոչ թե միայն կազմակերպական է, այլ նաև ուղղակիորեն հետապնդող։ Վարդևանյանը հիշեցնում է՝ ազգային բարերար Սամվել Կարապետյանին ապօրինի կալանքի ենթարկելու փաստը կապված է նրա՝ ընդամենը Մայր Աթոռը պաշտպանող հրապարակային հայտարարության հետ։ Այս հանգամանքը վկայում է ոչ թե իրավական հիմնավորվածության, այլ քաղաքական հաշվեհարդարի տրամաբանության մասին։ Հինգ ամիս տևող կալանքը դարձել է «պատիժ» այն բանի համար, որ Եկեղեցին պաշտպանվում է ազդեցիկ շրջանակների կողմից, ինչը իշխանությունը չի հանդուրժում։

Միաժամանակ փաստաբանն ընդգծում է՝ Եկեղեցին մնում է պաշտպանված հանրության լայն շերտերի կողմից։ Քաղաքացիների արձագանքը, հավաքները, հրապարակային հայտարարությունները և հոգևորականների հանդեպ ցուցաբերվող համերաշխությունը ցույց են տալիս, որ վախ սերմանել չի հաջողվել։ Ընդհակառակը՝ այս ճնշումներն ավելի են ընդգծում Եկեղեցու դերակատարությունը որպես ազգային ինքնության համախմբող գործոն։

Այսօր, երբ իշխանությունն ընտրել է ճնշման, միջամտության և քաղաքական հաշվարկների ուղին, առավել քան երբևէ ակնհայտ է դառնում․ Մայր Աթոռը ոչ միայն հոգևոր ինստիտուտ է, այլ նաև ազգային անվտանգության, հանրային դիմադրության և պետական մտածողության վերջին գիծը, որը դեռ չի ենթարկվել իշխանական վերահսկողությանը։ Եվ որքան մեծանում է ճնշումը, այնքան ավելի պարզ է դառնում, որ խնդիրը ոչ թե Եկեղեցին է, այլ իշխանության ցանկությունը՝ վերաձևել ազգային ինստիտուտները սեփական կամքին համապատասխան։

Հայ Առաքելական Եկեղեցու շուրջ ընթացող ճակատամարտը վաղուց անցել է ներքին վեճերի սահմանը․ այն դարձել է պետականության հիմնարար սկզբունքների դեմ ուղղված պայքարի կարևոր դրվագ։