Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մեր թոշակառուներին սովամահ են անում․ թոշակները պետք է անհապաղ բարձրացնել․ Հրայր Կամենդատյան Դեկտեմբերի 10-ը մարդու իրավունքների պաշտպանության օրն է. ՀայաՔվե Այն մասին, թե ինչ անմիջական կապ ունի Հայաստանում հաստատված բռնատիրությունը մեր երկրում թոշակառուների համատարած անմխիթար վիճակի հետ․ Ավետիք Չալաբյան Գիտության համակարգ. ինչպե՞ս կանխել փլուզումը. ՀայաՔվե հիմնասյուներ Գիտնականը պետք է ունենա աճելու հնարավորություն․ ինչպե՞ս կանխել ուղեղների արտահոսքը. Ատոմ Մխիթարյան ԱՄՆ-ում տեղադրվում են 3D արևային վահանակներ. Ինչու են դրանք ավելի լավը, քան սովորականները «Այս գործընթացներն արդեն իսկ ազդել են մեր ներդրումային գրավչության վրա». «Փաստ» Մի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի «Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան
Պետք է ՀՀ-ն դարձնենք երկիր, որտեղ մարդու իրավունքները ամբողջությամբ պաշտպանված են․ Ալեն ՍիմոնյանՀարկային բեռը կաճի. որքա՞ն գումար կմնա աշխատողի ձեռքին Աշխարհի քրիստոնյաները սպասում են Բաքվում պահվող հայ գերիների ազատ արձակմանը. Դավիթ Վարդանյան«ԶՊՄԿ-ում գնումների և մատակարարումների գործընթացը երբևէ այսքան թափանցիկ չի եղել» Արցախը հանձնել է Ադրբեջանին Նիկոլ Փաշինյանը ու այս փաստն իրավունք չունի որեւէ մեկը մոռացության տալուԻնչպե՞ս պաշտպանվել կիբեռհանցագործներիցԱյն ինչ մեզ համար ուշացում է, Տիրոջ համար նախապատրաստություն է. Տերը լուռ հետևում է մեզ. Տեր ՄանուկԵվ ոչ մի ազգ չի կարող առաջ շարժվել, երբ իր խիղճը նստած է խցում․ ՄելոյանԿԳՄՍ նախարարը Լեհաստանում կհանդիպի հայ համայնքի ներկայացուցիչներինՏարոն Չախոյան, դուք որևիցե հայանպաստ բան կառուցած կա՞ք․ Ալիկ Ալեքսանյան Երևանի Ռուբինյանց փողոցում բախվել են «Tesla»-ն ու «Dodge»-ըՊահանջը մեկն է՝ դադարեցնել ՀՀ քաղաքացիների հիմնարար իրավունքների ոտնահարումը. Համահայկական ճակատը բողոքի ակցիա է իրականացրելԴեկտեմբերի 10-ից Տիտոգրադյան-Խաղաղ Դոնի փողոցների խաչմերուկում երթևեկությունը կկազմակերպվի շրջանաձևԺամանակին գեներալի սենյակում լացում էիք. հիմա գործ եք կարում այդ նույն գեներալի վրա. Ն. ԳևորգյանԱնչափահասի նկատմամբ ֆիզիկական ուժեղ ցավ պատճառելու դեպքով քրվարույթի նախաքննությունն ավարտվել է․ ՔԿԿարապետյանական ոճը սա է․ անդրադարձ Լոռու մարզի ամենամեծ ծննդատանը Քաղաքական ճնշման մեխանիզմ․ Գևորգ Սրբազանի օրինակը․ AnticorՊետական համակարգի արդիականացումը մեր բոլոր քաղաքականությունների առանցքում է. Մհեր ԳրիգորյանՍիմոնյանը չբացառեց Հայաստանի և Ադրբեջանի պատգամավորների ընդլայնված կազմով հանդիպման հնարավորությունըԿեղծ քաղհասարակության ներկայացուցիչներն իրենց օտար տերերին են ծառայում․ Արմեն Մանվելյան
Քաղաքականություն

Կարող եմ ենթադրել, որ ինչ-որ մի հերթական զիջման ներքո է ադրբեջանական կողմը թույլ տվել, որ էս ինքնաթիռը թռիչք կատարի․ Վահե Հակոբյան

Այսօր շուրջ վեց տարվա դադարից հետո առաջին անգամ Կապանի «Սյունիք» օդանավակայանում օդանավ վայրէջք կատարեց։ Թռիչքը, ինչպես տեղեկացրել են Քաղավիացիայի կոմիտեից, տեխնիկական էր։ Օդանավակայանում առաջին թռիչքը տեղի է ունեցել 2017 թվականին։ Այդ թվականին Սյունիքի մարզպետ Վահե Հակոբյանը Hayastan.news-ի հետ զրույցում ասաց, որ այն ժամանակ, երբ օդանավակայանը կառուցվեց, դա ընդհանուր մարզի զարգացման տրամաբանության մեջ էր։

«Երբ ողջունվեց էդ գաղափարը և՛ կառավարության կողմից, այդ թվում՝ այն ժամանակվա վարչապետ Կարեն Կարապետյանի, և՛ նախագահ Սերժ Սարգսյանի կողմից, բացառապես բոլոր ֆինանսական հոգսերը իր վրա վերցրեց Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը։ Եւ ո՛չ թե վերականգնվեց օդանավակայանը, այլ նորից կառուցվեց զրոյից։ Դա պետք է նույնպես փաստենք, որ էնտեղ առհասարակ որևէ շինություն, որը պիտանի կլիներ ապագա օդանավակայանի շահագործմանը, չկար։ Եւ թռիչքուղին, որը երկարեց 250 մետրով, և՛ ադմինիստրատիվ շենք ու օժանդակ կառույցները կառուցվեցին զրոյից»,-ասաց Վահե Հակոբյանը։

-Իսկ ինչո՞ւ դրանից հետո չշահագործվեց օդանավակայանը, և ինչպե՞ս եղավ, որ այսօր որոշեցին շահագործել։

-Հետո եղավ պատերազմը, և մեր կողմից ազատագրված հողերը, որ հանձնվեցին, ադրբեջանցիները մինչ օրս կանգնած են այդ հողերի վրա՝ օդանավակայանի գլխին, և իրենց դիրքերն ավելի բարձր են։ Եւ էստեղ կարող եմ ենթադրել, որ ինչ-որ մի հերթական զիջման ներքո է ադրբեջանական կողմը թույլ տվել, որ էս ինքնաթիռը թռիչք կատարի։ Ես ուրիշ բացատրություն չունեմ, որովհետև մինչև այսօր իրենք ահ ու սարսափով էին մոտենում, առհասարակ, որևէ թռիչքի։

-Այսինքն՝ Դուք կարծում եք, որ այս թռիչքն ադրբեջանցիների հետ համաձայնեցվա՞ծ է։

-Ես չեմ բացառում նաև այդպիսի մի հանցավոր պայմանավորվածություն, բայց պետք է սպասենք, տեսնենք, թե ինչի դեմ են ադրբեջանցիները համաձայնել։

-Իսկ եթե համարենք, որ որևէ դավադրություն չկա, և ոչ մի զիջման դիմաց չի կայացվել այս որոշումը, սա կարո՞ղ ենք համարել լավ, դրական փաստ, որ փորձում են, ի վերջո, օդանավակայանը շահագործել վեց տարվա դադարից հետո։

-Այն պետք է դեռ 2018-19 թվականից շահագործվեր։ Եթե հիշում եք, պետք է տոմսերը դոտացիոն այն ժամանակ բոլոր սոցիալական շերտերի համար՝ ուսանողներ կլինեին, թոշակառուներ և այլն, բայց դա պետք է շահագործվեր գոնե պատերազմից արդեն առաջ։ Եւ մենք հատուկ ընտրել և գնել էինք հենց այդ օդանավը՝ L410-ը այն հանգամանքներից ելնելով, որ ինքը պահանջում է կարճ վազքուղի և ոչ ասֆալտե կամ բետոնե ծածկ։ Իրենք, կարծում եմ, էստեղ հետապնդում են միմիայն քաղաքական դիվիդենտ։

Վահե ՄԱԿԱՐՅԱՆ