Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Քաղբանտարկյալներ Հայաստանի ժողովրդավարության ճանապարհին. երկակի ստանդարտների վտանգը Հայաստանի պատմության մեջ երրորդ ժամկետ չեն պաշտոնավարել և չպետք է լինի Ձեզ եմ ներկայացնում Ռուսաստանի Դաշնության Պետական Դումայի փոխնախագահ Պյոտր Տոլստոյի պաշտոնական շնորհակալագիրը․ Մհեր Ավետիսյան Դե, մարդիկ այլ բանով են զբաղված. «Փաստ» «Վախեցողների» կենսաթոշակային պոպուլիզմը. «Փաստ» Որոշումը կայացրել էին ու ընկել կրակը. ինչո՞ւ է ստիպված հետքայլ անում իշխանությունը. «Փաստ» Գյումրու տոնը՝ քաղաքական բևեռացման ու սուր հակամարտության ֆոնին. «Փաստ» «Մեր ձևով» շարժումը մարզերում առաջին քայլը սկսեց Գյումրիից Հայտնի է՝ ով կդառնա Փարաքարի համայնքապետ. «Փաստ» Ժողովրդական վստահությունն՝ ընդդեմ քաղաքական անհանդուրժողականության. «Փաստ» «Պետական պարտքի շարունակական ավելացումը պետբյուջեի համար բավական լուրջ բեռ է ստեղծել». «Փաստ» Ինչպե՞ս կարձագանքեն եվրոպացի չինովնիկները քաղբանտարկյալների թեմային. «Փաստ»
Քաղբանտարկյալներ Հայաստանի ժողովրդավարության ճանապարհին. երկակի ստանդարտների վտանգըԾաղկաձորի փոխքաղաքապետը հայտնվել է սկանդալի կենտրոնում. ծեծ` մարզպետարանի դիմաց. «Ժողովուրդ»Հայաստանի պատմության մեջ երրորդ ժամկետ չեն պաշտոնավարել և չպետք է լինիՆախկին ՔՊ–ական պատգամավոր Աննա Կարապետյանը՝ Թաթոյանի թիմո՞ւմ. «Հրապարակ»Փաշինյանին ասել եմ՝ «քեզ փոխանցել ենք Արցախի Հայնրապետություն, մտածիր՝ ի՞նչ ես թողնելու քեզնից հետո»ՀՀ դեսպանը և սենատոր Դեյնսը քննարկել են TRIPP-ի շրջանակում համագործակցության նոր հնարավորություններըՄանրէաբանական շեղումներ՝ «Զավիկի ղարսում»․ կասեցվել է հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունըՎեհափառն Արցախի պաշտոնյաների հետ քննարկել է ռшզմագերիների ազատ արձակմանն առնչվող հարցերԱպօրինի մուտք են գործել «ՀԷՑ»-ի Գորիսի մասնաճյուղի գլխավոր ճարտարագետի տուն և գողացել ոսկյա զարդերՌազմական բյուջեն՝ իբրեւ սպառնալիք խաղաղության գործընթացին.ո՞ւմ վրա են հույս դրել ՀՀ իշխանությունները ԿԸՀ-ն բաշխել է Վաղարշապատ համայնքի ՏԻՄ ընտրություններում ՏԻՄ նախագահի և քարտուղարի պաշտոնները«Չորրորդ» ադրբեջանական հանրապետությունը հիմնվում է «խաղաղության» մասին խաբեբայության վրա. ԶուրաբյանՎաղարշապատում բախվել են «VAZ 2107»-ն ու բեռնատար «ZIL»-ը. կա վիրավորՌուբինյան-Քըլըչ ձևաչափը, որ երեք տարուց ավելի գործում է, որերորդ անգամ անդրադառնում է Կարս-Գյումրի երկաթգծի գործարկման հարցին, բայց առաջընթացը զրոյական է․ Մենուա ՍողոմոնյանԴիպլոմ՝ կանխիկի դիմաց. հնդիկ ուսանողները` իրենց խաբած գործակալների մասին․ «Հետք»«Նուբարաշեն» ՔԿՀ տեղափոխված Արսեն Ղուկասյանի կյանքին վտանգ է սպառնում. փաստաբանՍպիտակ-Վանաձոր երթուղին սպասարկող «ПАЗ»-ը վրաերթի է ենթարկել հետիոտնին. վերջինս մահացել էՂարիբ Բաբայանի քրեական հետապնդման ժամկետները կասեցվել ենՇարունակվում է ԼՂ-ից բռնի տեղահանվածների բնակարանային ապահովման առցանց դիմումների ընդունումը․ ԱՍՀՆՄեղրի համայնքին կվերադարձվի 0.8 հա մակերեսով հողամաս․ հայցը բավարարվել է
Տնտեսություն

Բեռնատարների արևային մարտկոցները կարող են տարեկան 10000 մղոն լրացուցիչ ընթացք ապահովել

Hightech.plus-ը գրում է, որ Շվեդիան աշխատում է գիտական ​​և արդյունաբերական նախաձեռնության վրա, որի նպատակն է զարգացնել թեթև արևային վահանակների տեղադրումը բեռնատարների վրա: Ինչպես նախատեսվում է, դա կնվազեցնի ծախսերը, կնվազեցնի վնասակար նյութերի արտանետումները և կստեղծի կայուն տրանսպորտային համակարգ: Հիբրիդային համակարգով փորձարարական բեռնատարը, որը ծածկված է արևային մարտկոցներով, կարող է ապահովել երկարատև վազք առանց լրացուցիչ ծախսերի՝ տարեկան լրացուցիչ 5000-ից մինչև 10000 կմ կախված եղանակային պայմաններից: Շվեդիայում աշխատելիս նման ծանր բեռնատարը տարեկան կարտադրի 8000 կՎտժ:

Համատեղ նախագծում Ուփսալայի համալսարանը և Eksjö Maskin & Truck, Midsummer, Ernsts Express, Dalakraft և Scania-ն ուսումնասիրում են, թե ինչպես կարելի է արդյունավետորեն օգտագործել արևային էներգիան շարժման ընթացքում, ինչպես կարելի է նվազեցնել ածխածնի արտանետումները, ինչպես կարող են հիբրիդային բեռնատարները փոխազդել էլեկտրացանցերի հետ երկկողմանի լիցքավորման միջոցով և ինչպես նվազեցնել բեռնափոխադրումների վրա կլիմայական ազդեցությունը:

560 ձիաուժ նախնական հզորությամբ փորձարարական հիբրիդային բեռնատարը հագեցած է 18 մետրանոց կցասայլով, որը ծածկված է 100 քմ արևային մարտկոցներով։ Դա նրան տալիս է միջին տան արևային մակերեսը՝ 13,2 կՎտ հզորություն:

Բեռնատարն օգտագործում է նոր թեթև տանդեմ արևային բջիջներ հիմնված Midsummer արևային մարտկոցների և նոր պերովսկիտ արևային մարտկոցների համակցության վրա: Շվեդիայում աշխատելիս այն տարեկան արտադրում է մոտ 8000 կՎտժ: Հետազոտական ​​բեռնատարի մարտկոցներն ունեն 300 կՎտ/ժ հզորություն, որից 100 կՎտ/ժ-ը՝ բեռնատարում, 200 կՎտ/ժ-ը՝ կցասայլում։

Նույնիսկ հաշվի առնելով Շվեդիայում արևային էներգիայի համեմատաբար քիչ արդյունավետությունը պայմանավորված աշխարհագրական դիրքով և եղանակային պայմաններով, բեռնատարի արևային էներգիան ապահովում է տարեկան մինչև 5000 կմ լրացուցիչ վազք: Ավելի շատ արևային ժամեր ունեցող երկրներում կարելի է ակնկալել ավելի մատչելի արևային էներգիա: Հետազոտողները կարծում են, որ արևային էներգիայի ներդրումը կկրկնապատկվի հասարակածին մոտ գտնվող երկրների համար: Արևային մարտկոցներով հագեցած բեռնատարները կարող են այնտեղ տարեկան լրացուցիչ 10000 կմ վազք կատարել առանց հավելյալ ծախսերի։ Դա ամսական 830 կմ է, և այդ ցուցանիշն ապագայում կարող է աճել ևս 1,5-2 անգամ, քանի որ շուկա դուրս կգան ավելի արդյունավետ արևային մարտկոցներ։ Նախագիծը ֆինանսավորվում է շվեդական Vinnova ինովացիոն գործակալության կողմից։

Հայաստանում արևային պանելներ արտադրող առաջին և միակ ընկերությունը Սոլարոնն է։ Տեղադրե՛ք SolarOn արևային կայան և զրոյացրեք էլեկտրաէներգիայի ծախսը:

Գրե՛ք կամ զանգահարեք և ստացեք անվճար հաշվարկ Ձեզ անհրաժեշտ արևային կայանի հզորությանն ու արժեքի վերաբերյալ։

Զանգահարեք 8757, 010 440055

էլ. փոստ ֊ Info@solaron.am