Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Ձեզ եմ ներկայացնում Ռուսաստանի Դաշնության Պետական Դումայի փոխնախագահ Պյոտր Տոլստոյի պաշտոնական շնորհակալագիրը․ Մհեր Ավետիսյան Դե, մարդիկ այլ բանով են զբաղված. «Փաստ» «Վախեցողների» կենսաթոշակային պոպուլիզմը. «Փաստ» Որոշումը կայացրել էին ու ընկել կրակը. ինչո՞ւ է ստիպված հետքայլ անում իշխանությունը. «Փաստ» Գյումրու տոնը՝ քաղաքական բևեռացման ու սուր հակամարտության ֆոնին. «Փաստ» «Մեր ձևով» շարժումը մարզերում առաջին քայլը սկսեց Գյումրիից Հայտնի է՝ ով կդառնա Փարաքարի համայնքապետ. «Փաստ» Ժողովրդական վստահությունն՝ ընդդեմ քաղաքական անհանդուրժողականության. «Փաստ» «Պետական պարտքի շարունակական ավելացումը պետբյուջեի համար բավական լուրջ բեռ է ստեղծել». «Փաստ» Ինչպե՞ս կարձագանքեն եվրոպացի չինովնիկները քաղբանտարկյալների թեմային. «Փաստ» Ո՞ւմ թեկնածությունն են առաջադրելու Փարաքար համայնքի ղեկավարի ընտրություններում. «Փաստ» «Զոհի մեղադրանքը»՝ որպես պետական քաղաքականություն. «Փաստ»
Փաշինյանին ասել եմ՝ «քեզ փոխանցել ենք Արցախի Հայնրապետություն, մտածիր՝ ի՞նչ ես թողնելու քեզնից հետո»ՀՀ դեսպանը և սենատոր Դեյնսը քննարկել են TRIPP-ի շրջանակում համագործակցության նոր հնարավորություններըՄանրէաբանական շեղումներ՝ «Զավիկի ղարսում»․ կասեցվել է հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունըՎեհափառն Արցախի պաշտոնյաների հետ քննարկել է ռшզմագերիների ազատ արձակմանն առնչվող հարցերԱպօրինի մուտք են գործել «ՀԷՑ»-ի Գորիսի մասնաճյուղի գլխավոր ճարտարագետի տուն և գողացել ոսկյա զարդերՌազմական բյուջեն՝ իբրեւ սպառնալիք խաղաղության գործընթացին.ո՞ւմ վրա են հույս դրել ՀՀ իշխանությունները ԿԸՀ-ն բաշխել է Վաղարշապատ համայնքի ՏԻՄ ընտրություններում ՏԻՄ նախագահի և քարտուղարի պաշտոնները«Չորրորդ» ադրբեջանական հանրապետությունը հիմնվում է «խաղաղության» մասին խաբեբայության վրա. ԶուրաբյանՎաղարշապատում բախվել են «VAZ 2107»-ն ու բեռնատար «ZIL»-ը. կա վիրավորՌուբինյան-Քըլըչ ձևաչափը, որ երեք տարուց ավելի գործում է, որերորդ անգամ անդրադառնում է Կարս-Գյումրի երկաթգծի գործարկման հարցին, բայց առաջընթացը զրոյական է․ Մենուա ՍողոմոնյանԴիպլոմ՝ կանխիկի դիմաց. հնդիկ ուսանողները` իրենց խաբած գործակալների մասին․ «Հետք»«Նուբարաշեն» ՔԿՀ տեղափոխված Արսեն Ղուկասյանի կյանքին վտանգ է սպառնում. փաստաբանՍպիտակ-Վանաձոր երթուղին սպասարկող «ПАЗ»-ը վրաերթի է ենթարկել հետիոտնին. վերջինս մահացել էՂարիբ Բաբայանի քրեական հետապնդման ժամկետները կասեցվել ենՇարունակվում է ԼՂ-ից բռնի տեղահանվածների բնակարանային ապահովման առցանց դիմումների ընդունումը․ ԱՍՀՆՄեղրի համայնքին կվերադարձվի 0.8 հա մակերեսով հողամաս․ հայցը բավարարվել էԳիտության համապետական տոնը համախմբել է շուրջ 35 000 մասնակցիԻնչու՞ են նախկին դատավորներն ու դատախազները միջինից 27 անգամ ավել թոշակ ստանում. Հրայր Կամենդատյան Պետք է վերջ տալ մեր ժողովրդի մեջ սերմանվող ատելությանը. Դավիթ ՀակոբյանՄարզային բժշկուհուն մեղադրանք է առաջադրվել 28-30 շաբաթական հղիության ապօրինի ընդհատման գործով
Տնտեսություն

Աշխարհի առաջին արևային էներգիայով աշխատող ամենագնացը կփորձարկվի անապատում

Novate.ru-ն գրում է, որ  Հոլանդացի ուսանողները Մարոկկոյում փորձարկում են արևային էներգիայով աշխատող աշխարհում առաջին ամենագնաց մեքենան: 2 տեղանոց, ճանապարհային երթևեկության համար թույլատրված Stella Terra մոդելի ամենագնացի տանիքին տեղադրված են արևային մարտկոցներ և արևոտ օրն այն կարող է 630 կմ հաղթահարել առանց լիցքավորման:

Մարոկկոյում արևոտ մի օր փոքրիկ, տարօրինակ ձևով կանաչ մեքենան իր ճանապարհն է անցել երկրի խիտ անտառներով, լեռնային արահետներով և անապատային ավազներով, ընդ որում նա շարժվել է միայն վերևից շողացող արևի միջոցով:

Stella Terra-ի՝ արևային էներգիայով աշխատող աշխարհում առաջին ամենագնացի 1000 կմ փորձարկումը, ըստ դրա ստեղծողների՝ Էյնդհովենի տեխնոլոգիական համալսարանի ուսանողների ավարտվել է և ցուցադրել էկոլոգիապես մաքուր տրանսպորտի ներուժը:

«Մենք մանրակրկիտ փորձարկեցինք Stella Terra-ն: Մենք սկսեցինք Մարոկկոյի հյուսիսից և քշեցինք ավելի քան հազար կիլոմետր տարբեր լանդշաֆտներով, որպեսզի ավարտենք մեր ճամփորդությունը Սահարայում, և դա արևի սնուցմամբ», — բացատրել է թիմի նախագծի ֆինանսական մենեջեր Բրիթ վան Հուլստը:

Մեքենան նախագծված է խորդուբորդ և վայրի տեղանքների համար և կարող է օրական ավելի քան 630 կմ ճանապարհ անցնել, եթե արև է շողում, անբարեկարգ ճանապարհների դեպքում  հեռահարությունը մոտավորապես 550 կմ է՝ կախված տեղանքից:

Երկտեղանոց Stella Terra-ն օգտագործում է արևային էներգիա տանիքի վահանակների միջոցով, ինչը նշանակում է, որ այն լիցքավորման կայանների կամ վառելիքի կարիք չունի:

Թիմն ավարտել է իր արևային էներգիայով սնվող ճամփորդությունը և ամենագնացը գերազանցել է բոլոր սպասելիքները: Ընդ որում թիմը պնդում է, որ իրենց մեքենան գերազանցել է սպասելիքներն ի վերջո սպառելով 30 տոկոսով ավելի քիչ էներգիա, քան սպասվում էր: Պարզվել է, որ նրանց արևային վահանակների սովորական փոխարկիչն ավելի արդյունավետ է արևի լույսը փոխակերպելու համար:

«Առանց այդ էլ դժվար է ստեղծել ամենագնաց, որը կարող է դիմակայել ծանր պայմաններին, էլ ուր մնաց դրա մեջ արևային մարտկոցներ ներդնել, ես դեռ չեմ տեսել, որ որևէ մեկը դա անի», — պատմել է Էյնդհովենի տեխնոլոգիական համալսարանի պրոֆեսոր, մոբիլության փորձագետ Մաարտեն Սթայնբուխը:

«Ես ակնկալում եմ, որ հինգից տասը տարվա ընթացքում էլեկտրական մեքենաները կկազմեն մեր ողջ էներգետիկ համակարգի մի մասը: Եվ երբ կհայտնվեն տնային էլեկտրական մարտկոցները, նույնիսկ հնարավոր կլինի էներգիա արտադրել արևային մեքենաների միջոցով և այն վերաուղղել տուն: Solar Team Eindhoven-ի նորարարությունները կարող են փոխել ապագան»,- հավելել է նա:

Հայաստանում արևային պանելներ արտադրող առաջին և միակ ընկերությունը Սոլարոնն է։ Տեղադրե՛ք SolarOn արևային կայան և զրոյացրեք էլեկտրաէներգիայի ծախսը:

Գրե՛ք կամ զանգահարեք և ստացեք անվճար հաշվարկ Ձեզ անհրաժեշտ արևային կայանի հզորությանն ու արժեքի վերաբերյալ։

Զանգահարեք 8757, 010 440055

էլ. փոստ ֊ Info@solaron.am