Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Fastex Exchange-ի նոր թարմացումները ներկայացվել են Fastex Meetup-ի ընթացքում «Մարդն իր խղճով, ապրումով արտահայտություն է արել, որի համար գտնվում է ձերբակալման մեջ, այլ պատճառ չկա»․ Բագրատ Սրբազան Ի՞նչ իրավական, տնտեսական և էներգետիկ ռիսկեր է պարունակում ՀԷՑ-ն ազգայնացնելու Փաշինյանի «ծրագիրը». «Փաստ» «Արցախ» կամերային նվագախմբի արցախցի երաժիշտների մեծ մասին ազատել են. «Փաստ» Խորտակվող «նավն» ու հենարանների կորուստը. «Փաստ» Եկեղեցու դեմ որևէ պայքար առայսօր չի հաջողվել. Արմեն Մանվելյան Կոնվերս Բանկը համագործակցում է IFC-ի հետ առևտրի ֆինանսավորման կարողությունների հզորացման նպատակով Գոնե ֆիզիկապես կառավարություն կա՞, թե՞ չկա.... «Փաստ» Ադրբեջանը սպասում է Իրանի կազմաքանդմանն էթնիկ-կրոնական սահմաններով. «Փաստ» «Քոչարյան, հանցագործ» գոռացողը 7 տարի անց կալանավորվել է խոշտանգման հոդվածով. «Փաստ» Ինչո՞ւ է ՍԱՏՄ ղեկավարի նշանակման հարցը ձգձգվում. «Փաստ» Ի՞նչ չեն կարողանում «կիսել» քպականները. «Փաստ»
Այստեղ ենք, պատրաստ ենք և կալանավորվել, և նահատակվել. Հայր Ասողիկ Հայաստանը միանում է Չարլի Չապլինի «Ոսկու տենդը» ֆիլմի 100-ամյակի նվիրված համաշխարհային ցուցադրությանըԱստրախանի մարզում արևային էներգիայի արտադրության մեջ միլիարդավոր ռուբլիներ կներդրվեն. կհայտնվի ևս մեկ արևային էլեկտրակայան Հնարավոր է կարճատև անձրև և ամպրոպ, ամպրոպի ժամանակ քամու ուժգնացումՊակիստանն առաջարկել է Թրամփին առաջադրել խաղաղության Նոբելյան մրցանակիԻսրայելը, մեր հարևան Իրանի վրա hարձակվելով, տարածաշրջանը կանգնեցնում է լիակատար աղետի եզրին․ Թուրքիայի ԱԳ նախարարԵրևանում բախվել են «Mercedes»-ը, «Subaru»-ն և «Opel»-ը․ կա տուժածԻրանի ԱԳ նախարարը Ստամբուլում մասնակցում է ԻՀԿ ԱԳ նախարարների խորհրդի նիստինԱրարատ Միրզոյանը և Կայա Կալասը մտքեր են փոխանակել առաջիկայում նախատեսվող շփումների օրակարգի շուրջԱրցունքներ ու պայքար․ բռնցքամարտի բաց առաջնությունը` ՔաջարանումԻսրայելի պաշտպանության բանակը հայտնել է Սպահանի միջnւկային օբյեկտին ևս մեկ hшրված հասցնելու մասինՊետք է վերականգնել եղբայրական հարաբերությունները Ռուսաստանի հետ. Գագիկ ԾառուկյանԹրամփը հայտնել է՝ որքան ժամանակ է տալիս Իրանին միջուկային գործարքի համարՀՀ վարչապետն աշխարհի բոլոր հայերի պատասխանատուն չէ․ ՓաշինյանԲոլորիս գլխում մի բան է՝ նրանց նպատակը Թուրանն է. իրենք ուզում են գնան-գան հարավ, հյուսիս, արևելք արևմո՞ւտք, է թո՛ղ գնան, մենք էլ ենք ուզում. Փաշինյան (տեսանյութ)Ինչ ծրագիր ունի Զելենսկին զորահավաքն արագացնելու համար. FTԱկումբային ԱԱ․ «Չելսին» պարտություն կրեց «Ֆլամենգոյից»Պատրաստվում եմ Էրդողանին հրավիրել Հայաստան. ՓաշինյանԵրկխոսությունը, հարաբերությունների կարգավորումը և խաղաղության խթանումը տարածաշրջանում՝ մեր անմիջական հարևանությամբ, առանցքային են ՀՀ արտաքին քաղաքականության մեջ․ ՄիրզոյանԹուրքիայի հետ հնարավոր է ունենալ լավ հարաբերություններ և խաղաղություն, եթե Հայաստանը Ռուսաստանի կողքին է. Մհեր Ավետիսյան
Տնտեսություն

Տնտեսագիտական նոնսենս կամ ինչ է փնտրում ԱԺ պատգամավորը «Սպայկա»֊ի բեռնատարներում. Past.am

Past.am-ը գրում է.

ԱԺ պատգամավոր Գառնիկ Դանիելյանը, ով, որքան գիտենք, մասնագիտությամբ տնտեսագետ է, «Գյուղատնտեսության ահագնացող խնդիրները» վերտառությամբ նյութ է հրապարակել ֆեյսբուքյան իր էջում։

 

Զարմանալի է, որ գյուղատնտեսության ահագնացող խնդիրների շարքում պատգամավորը հիշատակում է «Սպայկա» ընկերության անունը, այն դեպքում, երբ այդ ագրոհոլդինգի ներկայությունն ուղղակի փրկում է հայկական գյուղատնտեսությունը։ Դանիելյանը պնդում է, թե անհատ բեռնափոխադրողներին մտահոգում է, որ «Սպայկա» ընկերությունը ստացել է արտոնյալ պայմաններ՝ արտերկրի բեռնափոխադրման կազմակերպությունների հետ համագործակցելու համար։

Նախ, առանց «Սպայկա»-ի դժվար է պատկերացնել, որ Հայաստանը կարող է ընդհանրապես գյուղատնտեսություն ունենալ։ Խոսքը վերաբերում է թե՛ փոխադրումների մեջ «Սպայկա» ընկերության ունեցած դերին, թե՛ ագրոտնտեսության մեջ կատարվող և կատարված, աննախադեպ ծավալների ներդրումներին, հսկայական տարածքներին, ջերմոցներին։

Ինչ վերաբերում է պատգամավորի մատնանշած արտոնյալ պայմաններին, տնտեսագետ պատգամավորը պետք է որ ըմբռներ, որ խոշոր ընկերությունը, որն ունի տասնյակ տարիների փորձ, միջազգային կապեր, բնականաբար արտերկրում այլ ընկերությունների հետ ավելի բարձր մակարդակի համագործակցություն է ունենում, քան անհատ, կամ փոքր, նվազ հետագիծ և ծավալներ ունեցող ընկերությունը։ Հետևաբար, ի՞նչ արտոնությունների մասին է խոսքը, ո՞վ պիտի օտարերկրյա ընկերություններին պարտադրի արտոնյալ պայմաններ տրամադրել ոչ թե հին գործընկերոջը, այլ որևէ անհատ վարորդի։ Ո՞վ պետք է Հայաստանից դուրս «Սպայկա»-ին արտոնություն տար։ Կամ ի՞նչ կապ ունի պետությունը։ Պետք է մի քիչ տրամաբանական հարցադրումներ անել։

Մանրամասները` սկզբնաղբյուր կայքում