Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է «հիմա խոսում» պաշտպանության նախկին նախարարը. «Փաստ» Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ» «Սա պետականության հանդեպ ծաղր է» . «Փաստ» Օրենքի վիճահարույց դրույթը՝ քաղաքական մահակ. «Փաստ» Ինչու՞ է Ալիևը ստորագրում այն, ինչի հետ ինքը կապ չունի. Էդմոն Մարուքյան Սևրի պայմանագիրը մնաց թղթի վրա. Հրայր Կամենդատյան Մենք իրավունք չունենք մոռանալու մեր տղաների սխրանքը. Արսեն Գրիգորյան Արևմուտքի խելքին ընկող քաղաքական լիդերները միշտ պետք է հիշեն, որ օգտագործվելու են Արևմուտքի կողմից. Մհեր Ավետիսյան
Ոչ սթափ, առանց վարորդական վկայանի տղամարդը «Nissan»-ով բախվել է կայանված «Ford Transit»-ինՆԳՆ-ում մեկնարկել է ապագա պարեկային ծառայողների ամփոփիչ պետական ատեստավորումըՀայաստանի կալանավայրերը լի են դատավճիռ չունեցող մարդկանցով․ Ավետիք Չալաբյան Էդգար Շաթիրյանն ընտրվել է Սահմանադրական դատարանի փոխնախագահԵթե որևէ մեկին մեղադրում են գործակալ լինելու մեջ, պետք է հարուցվի քրեական գործ, ոչ թե գրպանը բան գցեն. Արթուր ԽաչատրյանԶեղչեր ամերիկյան խանութներից ու քեշբեք Կոնվերս Բանկից C360 Mastercard քարտապանների համարՌուս և գերմանացի քաղաքական գործիչները գաղտնի հանդիպել են Աբու Դաբիում. DWՄենք շատ վստահելի հարաբերություններ ունենք ռազմшտեխնիկական համագործակցության ոլորտում. Պուտինը՝ Մոդիի հետ հանդիպման ժամանակՀայաստանի Գիտությունների ակադեմիայում տեղի ունեցավ Ռուսաստանի առաջատար համալսարանների ցուցահանդես և շնորհանդես Քաղաքացին ցանկացել է նետվել Երևանի Հաղթանակ կամրջիցԿամ բոլորս միասին պայքարում ենք ինքնիշխան Հայաստան ունենալու համար, կամ մեր հայրենիքը ադրբեջանացվում է․ Էդմոն Մարուքյան«Մեր ձևով» շարժմանն է միացել արդեն 11,000-րդ կամավորը, ինչը խոսում է մարդկանց` հայրենիքի հանդեպ պատասխանատվության բարձր զգացման մասինԵս «խուլիգան եմ», Սրբազանը՝ «պլան գցող». քաղբանտարկյալ Նարեկ ՍամսոնյանԵվս մեկ տեսանյութ Վայոց Ձորի մարզ իրականացրած աշխատանքային այցից․ «Մեր ձևով»Հովիկ Աբրահամյանը կապ չունի 5330 հա հողատարածքի վարձակալության հետՍուրբ Յոթ Վերք եկեղեցում Փաշինյանի մասնակցությամբ պատարագին ես հաստատ չեմ լինելու․ Նարեկ Սրբազան«Առաջարկ Հայաստանին» նախագիծը Հայաստանի, հայկական աշխարհի, հայ ժողովրդի համար է․ Իվետա ՏոնոյանԻ՞նչ հիմքով են ոստիկանները հայտնվել Գորիսի պետական քոլեջում․ Սյունիքում պարզաբանման են սպասումԿԳՄՍ նախարարության պաշտոնական կայքում հրապարակված լուրը, ըստ որի՝ Հասմիկ Ավագյանն ընդունել է Յուրի Սաքունցին, սպորտային քաղաքականության անտեղյակության դասական օրինակ է Իսակովի պողոտայում բախվել են «Lexus»-ը, «Toyota»-ն և «Զվարթնոց»-ի հաշվեկշռում հաշվառված ավտոբուսը
Տնտեսություն
echo '
';

Տնտեսագիտական նոնսենս կամ ինչ է փնտրում ԱԺ պատգամավորը «Սպայկա»֊ի բեռնատարներում. Past.am

Past.am-ը գրում է.

ԱԺ պատգամավոր Գառնիկ Դանիելյանը, ով, որքան գիտենք, մասնագիտությամբ տնտեսագետ է, «Գյուղատնտեսության ահագնացող խնդիրները» վերտառությամբ նյութ է հրապարակել ֆեյսբուքյան իր էջում։

 

Զարմանալի է, որ գյուղատնտեսության ահագնացող խնդիրների շարքում պատգամավորը հիշատակում է «Սպայկա» ընկերության անունը, այն դեպքում, երբ այդ ագրոհոլդինգի ներկայությունն ուղղակի փրկում է հայկական գյուղատնտեսությունը։ Դանիելյանը պնդում է, թե անհատ բեռնափոխադրողներին մտահոգում է, որ «Սպայկա» ընկերությունը ստացել է արտոնյալ պայմաններ՝ արտերկրի բեռնափոխադրման կազմակերպությունների հետ համագործակցելու համար։

Նախ, առանց «Սպայկա»-ի դժվար է պատկերացնել, որ Հայաստանը կարող է ընդհանրապես գյուղատնտեսություն ունենալ։ Խոսքը վերաբերում է թե՛ փոխադրումների մեջ «Սպայկա» ընկերության ունեցած դերին, թե՛ ագրոտնտեսության մեջ կատարվող և կատարված, աննախադեպ ծավալների ներդրումներին, հսկայական տարածքներին, ջերմոցներին։

Ինչ վերաբերում է պատգամավորի մատնանշած արտոնյալ պայմաններին, տնտեսագետ պատգամավորը պետք է որ ըմբռներ, որ խոշոր ընկերությունը, որն ունի տասնյակ տարիների փորձ, միջազգային կապեր, բնականաբար արտերկրում այլ ընկերությունների հետ ավելի բարձր մակարդակի համագործակցություն է ունենում, քան անհատ, կամ փոքր, նվազ հետագիծ և ծավալներ ունեցող ընկերությունը։ Հետևաբար, ի՞նչ արտոնությունների մասին է խոսքը, ո՞վ պիտի օտարերկրյա ընկերություններին պարտադրի արտոնյալ պայմաններ տրամադրել ոչ թե հին գործընկերոջը, այլ որևէ անհատ վարորդի։ Ո՞վ պետք է Հայաստանից դուրս «Սպայկա»-ին արտոնություն տար։ Կամ ի՞նչ կապ ունի պետությունը։ Պետք է մի քիչ տրամաբանական հարցադրումներ անել։

Մանրամասները` սկզբնաղբյուր կայքում