Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Քաղաքական հաշվեհարդարը Գյումրիում նոր թափ է ստանում. «Փաստ» ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ․ ՀՀ-ում ավելի քան 860,000 քաղաքացուց մոտ 806,000 մարդ բոյկոտում և մերժում է հայտարարագրման համակարգը. պատրաստ ենք աջակցել խնդիրների հետ բախվող անձանց. Նաիրի Սարգսյան «Հայաստանում գրանցված կազմակերպությունների ընդհանուր թվի անկում ունենք». հարկային քաղաքականությունը հարվածում է փոքր ու միջին ձեռնարկություններին. «Փաստ» Հայաստանը՝ փոփոխվող աշխարհում. արդյո՞ք կարող է արդարացված լինել առճակատման «ճամբարի» ընտրությունը. «Փաստ» Սոցիալ-տնտեսական ծանրագույն վիճակն ու գնաճի բացվող երախը. «Փաստ» ԵՊՀ-ն «ոստիկանապատել» են․ «Սրբազան պայքար» (տեսանյութ) Հայաստանը Սոչիում կմասնակցի միջազգային փառատոնի. «Փաստ» Նորանոր ցածրունքներ նվաճելով. «Փաստ» Էսկալացիայի վտանգի մասին խոսում են բոլորը․ «Պատիվ ունեմ» «Այսօր մենք կոչված ենք ազատագրության»․ Բագրատ Սրբազանը Դրոյի շիրիմի մոտից պատգամ է հնչեցրել (տեսանյութ) Իսկ այլ երկրներում հնարավո՞ր է հարսանիք օպերային թատրոնում կամ մարզադաշտում. «Փաստ» Վտանգն ավելի խորանալու միտում ունի
Մասկն առաջարկել է ստեղծել նոր ամերիկյան կուսակցություն և այն անվանել «Ամերիկա»Ադրբեջանը հիմքեր է պատրաստում Հայաստանի վրա հարձակվելու համար. Ավետիք ՉալաբյանՓրկարարները Զորավար Անդրանիկ փողոցի մոտակայքում գտնվող ջրանցքից դուրս են բերել մոտ 75 տարեկան կնոջ մшրմինՄիացյալ Նահանգներում վաճառքի են հանվել 698 միլիարդ դոլարի արժողությամբ տներԵրևանում՝ Բաղրամյան պողոտայում, մեքենաներ են բախվելՄեր մեղքերի մեջ որևէ մեկը, բացի մեզնից, մեղավոր չէ. Դավիթ ՍարգսյանՄեր փրկությունն ազգ-բանակ դառնալն է. Ավետիք Քերոբյան«ՀայաՔվեն» տարածքային գրասենյակ բացեց Լոռու մարզի Ստեփանավան քաղաքումԱդրբեջանն իր հանցագործներին ֆինանսավորելու է՝ Հայաստան տեղափոխվելու համար. Ավետիք Չալաբյան Արհեստածին Ադրբեջանը ոչ միայն պատմականորեն չի կոչվել Ադրբեջան, այլ դրա ներկայիս տիտղոսային ազգի ներկայացուցիչների նախնիներն իրենց ինքնանվանման մի քանի ձև ունեին․ ՈսկանյանԱԺ «Պատիվ ունեմ» խմբակցությունը վարչապետի թեկնածու է առաջադրում Դավիթ Համբարձումյանին Օդեսայի մոտակայքում նախատեսվում է երկու արևային էլեկտրակայանի կառուցում Ով էլ առաջադրվի թեկնածու, ինձ համար այն ընդունելի է մի պարզ տրամաբանությամբ․ մենք ոչ թե գործընթաց ենք սկսում վարչապետ ընտրելու, այլ վարչապետին հեռացնելու նպատակով․ Էդգար Ղազարյան«Որպես հայ՝ զգում եմ, որ անելիք ունեմ Հայաստանում»․ ջութակահար Զոհրաբ ԹադևոսյանԻշխանությունը բարելավում է ՌԴ հետ հարաբերությունները. Արևմուտքը կատաղած է Հայ-վրացական հարաբերությունները վերջին շրջանում բավականին լուրջ ճգնաժամ են ապրում Թրամփը հրամայել է ավելացնել ԱՄՆ-ում անօդաչու թռչող սարքերի արտադրությունըՍյունիքում անչափահասների անհետացման ու հայտնաբերման դրվագը ցույց տվեց իշխանության դեմքը Մասկը պատրաստ է ոչնչացնել Թրամփի և Հանրապետականների քաղաքական ծրագրերը․ NBC NewsԶանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը դարձել է CaseKey բիզնես խնդիրների լուծման մրցույթի գործընկերներից մեկը
Տնտեսություն

Տնտեսագիտական նոնսենս կամ ինչ է փնտրում ԱԺ պատգամավորը «Սպայկա»֊ի բեռնատարներում. Past.am

Past.am-ը գրում է.

ԱԺ պատգամավոր Գառնիկ Դանիելյանը, ով, որքան գիտենք, մասնագիտությամբ տնտեսագետ է, «Գյուղատնտեսության ահագնացող խնդիրները» վերտառությամբ նյութ է հրապարակել ֆեյսբուքյան իր էջում։

 

Զարմանալի է, որ գյուղատնտեսության ահագնացող խնդիրների շարքում պատգամավորը հիշատակում է «Սպայկա» ընկերության անունը, այն դեպքում, երբ այդ ագրոհոլդինգի ներկայությունն ուղղակի փրկում է հայկական գյուղատնտեսությունը։ Դանիելյանը պնդում է, թե անհատ բեռնափոխադրողներին մտահոգում է, որ «Սպայկա» ընկերությունը ստացել է արտոնյալ պայմաններ՝ արտերկրի բեռնափոխադրման կազմակերպությունների հետ համագործակցելու համար։

Նախ, առանց «Սպայկա»-ի դժվար է պատկերացնել, որ Հայաստանը կարող է ընդհանրապես գյուղատնտեսություն ունենալ։ Խոսքը վերաբերում է թե՛ փոխադրումների մեջ «Սպայկա» ընկերության ունեցած դերին, թե՛ ագրոտնտեսության մեջ կատարվող և կատարված, աննախադեպ ծավալների ներդրումներին, հսկայական տարածքներին, ջերմոցներին։

Ինչ վերաբերում է պատգամավորի մատնանշած արտոնյալ պայմաններին, տնտեսագետ պատգամավորը պետք է որ ըմբռներ, որ խոշոր ընկերությունը, որն ունի տասնյակ տարիների փորձ, միջազգային կապեր, բնականաբար արտերկրում այլ ընկերությունների հետ ավելի բարձր մակարդակի համագործակցություն է ունենում, քան անհատ, կամ փոքր, նվազ հետագիծ և ծավալներ ունեցող ընկերությունը։ Հետևաբար, ի՞նչ արտոնությունների մասին է խոսքը, ո՞վ պիտի օտարերկրյա ընկերություններին պարտադրի արտոնյալ պայմաններ տրամադրել ոչ թե հին գործընկերոջը, այլ որևէ անհատ վարորդի։ Ո՞վ պետք է Հայաստանից դուրս «Սպայկա»-ին արտոնություն տար։ Կամ ի՞նչ կապ ունի պետությունը։ Պետք է մի քիչ տրամաբանական հարցադրումներ անել։

Մանրամասները` սկզբնաղբյուր կայքում