Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Կադրեր շրջիկ պատարագից Արևային վահանակներ բազմահարկ շենքերում. Պետությունը պատրաստվում է աջակցել դրանց Հայաստանին անհրաժեշտ է ստեղծել գիտության դիվանագիտության կենտրոն․ Մենուա Սողոմոնյան Կոչ եմ անում` դադարեցնել այս աբսուրդային ապօրինությունները. Փաստաբան Դատարանների նկատմամբ անասելի ճնշումներ կան. Արմեն Ֆերոյան Եթե որևէ դատավոր վկայակոչի, թե Սամվել Կարապետյանի գործով ճնշումներ են եղել, զրո նշանակություն է ունենալու․ պատասխանատվության անխուսափելիության սկզբունքը կա, լինելու է և գործելու է. փաստաբան Հակապետական արշավի շրջանակում Եկեղեցին վերջին ազգապահպան կառույցն է, որին փորձում են վնասել. Նաիրի Սարգսյան (տեսանյութ) Սամվել Կարապետյանի գործով բացակայում են իրավունքի և օրենքի հենարանները․ Արամ Վարդևանյան Պետության եկամուտները աճում են, թոշակները՝ մնում անփոփոխ․ Ավետիք Չալաբյան Ծաղկաձորում կազմակերպել է երկօրյա աշխատարան՝ ուղղված կուսակցության երիտասարդական միության զարգացմանը․ Էդմոն Մարուքյան Փաշինյանի իշխանությունը շահագրգիռ չէ գերիների վերադարձով Փաշինյանը նույն հարթության մեջ է դնում արցախահայերի հարցն ու «Արևմտյան Ադրբեջանը»
Կադրեր շրջիկ պատարագիցԱրևային վահանակներ բազմահարկ շենքերում. Պետությունը պատրաստվում է աջակցել դրանց «Մեր ձևով»-ը ՔՊ-ի համար լուրջ խնդիրներ է ստեղծում՝ ինչը բնականաբար լավ է․ Գառնիկ ԴավթյանՔննարկվել են հրդեհների կանխարգելմանն ուղղված հարցեր. ՆԳՆ-ում տեղի է ունեցել աշխատանքային խմբի նիստՀայաստանին պետք է մարդ, որը մեր փոքրաթիվ ազգին կմիավորի, որովհետև մեր հակառակորդները ավելի շատ են և ավելի միաբանցած են, քան մենք․ Նարեկ ԿարապետյանՄարուքյանը ընդդիմադիրներին առաջարկում է համախմբվել՝ «Փաշինյանի թոշակի ուղարկելու համար» Դեկտեմբերի 14-ի գիշերը Երևանի հանրային տրանսպորտը կաշխատի մինչև ժամը 01:00Սյունիքի այցի ամփոփում․ փակվող դպրոցներ, կրճատվող աշխատատեղեր, դատարկվող գյուղեր․ Գոհար ՄելոյանՈվ ձեռք է բարձրացնում դպրոցի վրա, նա ձեռք է բարձրացնում Հայաստանի վրա․ Ռուբեն ՄխիթարյանՎիճաբանություն և ծեծկռտուք «Զվարթնոց» օդանավակայանում․ կան բերման ենթարկվածներՄիայն լավ կրթությամբ կարող է կառուցվել ուժեղ Հայաստան․ Արթուր ԴանիելյանԼատվիան երկարաձգել է իր օդային սահմանային գոտում գիշերային թռիչքների արգելքըՇարունակելով «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամների այցը Սյունիքում՝ համոզված ենք, որ միասին կերտելու ենք ուժեղ ՀայաստանԻջևան-Ղազախ երթուղու գործարկումը հնարավորություն է տալիս իրականացնել երկար քննարկվող նախագծեր6 ամսից մենք կգանք ու կլուծենք բոլոր խնդիրները ի շահ մեր ժողովրդի․ Ալիկ ԱլեքսանյանԱյսօր տեղի ունեցավ «Լուսավոր Հայաստան» կուսակցության V համագումարը՝ նվիրված կուսակցության 10-ամյա հոբելյանինՀայաստանը հասել է մի կետի, երբ իրավիճակի շարունակականությունը հավասար է կործանման. Վարդան ՕսկանյանՀատկապես սահմանամերձ համայնքներում դպրոց փակելը հավասարազոր է գյուղը դատարկելու կանաչ լույսին․ Մարիաննա ՂահրամանյանԲյուրեղավանի դպրոցում 14-ամյա տղաները վիճաբանել, հարվածել են միմյանց․ նրանք տեղափոխվել են հիվանդանոցԱրևմուտքը դեռ շատ է խոսելու նիկոլական ռեժիմի կողմից ՀՀ-ում մարդու իրավունքների ոտնահարման մասին
Հասարակություն

Աղվան Ավագյան․ Զբոսաշրջությունը որպես ազգային բրենդինգի անբաժանելի մաս. Դվինի առանձնահատուկ դերը և ռազմավարական նշանակությունը Հայաստանի համաշխարհային կերպարում

Մի դարաշրջանում, երբ համաշխարհային հեղինակությունը որոշում է հնարավորությունները, Հայաստանի նման փոքր պետությունները պետք է ստեղծեն համոզիչ պատմություններ առանձնանալու համար: Ազգային բրենդավորումը, մասնավորապես զբոսաշրջության միջոցով, հնարավորություն է տալիս կապել պատմական ժառանգությունը ժամանակակից ձգտումների հետ:

Դվինի համալիրը, որպես լյուքս դասի օբյեկտ, մարմնավորում է այս երկվությունը՝ համատեղելով հայկական մոտիվները համաշխարհային շքեղության չափանիշների հետ՝ մշակութային դինամիզմ ցուցադրելու համար։ Զբոսաշրջությունը ոչ միայն տնտեսական ոլորտ է, այլև կարևոր գործիք երկրի միջազգային ընկալումը ձևավորելու համար:

Անհոլտի կարծիքով, ազգային բրենդավորումը ներառում է վեց չափանիշ՝ զբոսաշրջություն, մշակույթ, կառավարում, արտահանում, ներդրումներ և մարդիկ, որտեղ զբոսաշրջությունը ծառայում է որպես համաշխարհային լսարանի հետ փոխազդեցության ամենաերևացող և հասանելի ուղիներից մեկը: Հայաստանը, իր հարուստ պատմական ժառանգությամբ և զարգացող տնտեսությամբ, օգտագործում է զբոսաշրջությունը՝ իր կերպարը հետխորհրդային պետությունից վերափոխելու ժամանակակից և մշակութային առումով հարուստ վայրի:

Դվինի նման լյուքս դասի նախագծերը կարևոր դեր են խաղում այս ռազմավարության մեջ: Առաջարկելով հայկական գեղագիտության վրա հիմնված համաշխարհային մակարդակի ծառայություններ՝ նման կառույցները ստեղծում են ազգային ինքնության շոշափելի ներկայացում՝ միաժամանակ գրավելով միջազգային շքեղության ճանապարհորդներին:

Սա համապատասխանում է Կոտլերի և այլոց կարծիքներին, որոնք պնդում են, որ զբոսաշրջային ենթակառուցվածքները ծառայում են որպես «մեղմ ենթակառուցվածք»՝ ազդարարելով երկրի մշակութային և տնտեսական հավակնությունները։ Ազգային բրենդինգը գերազանցում է մարքեթինգը. այն աշխարհաքաղաքական գործիք է:

Դվինի ռազմավարական կարևորությունը կայանում է նրա երկակի գործառույթում՝ որպես հյուրընկալության օբյեկտ և դիվանագիտական հարթակ: Պետական այցեր, մշակութային ցուցահանդեսներ և բարձր մակարդակի միջոցառումներ հյուրընկալելով՝ համալիրը մարմնավորում է Նայի «մեղմ ուժի» հայեցակարգը, որտեղ մշակութային և գեղագիտական գրավչությունը խթանում է միջազգային համակրանքը և ներգրավվածությունը։

Բացի այդ, Դվինի ճարտարապետական տեսքը՝ ավանդական հայկական քարագործության և ժամանակակից շքեղության համադրություն, արտացոլում է Հայաստանի հետսոցիալիստական անցումը: Այս միտումնավոր գեղագիտական ընտրությունը փոխանցում է ազգային կարողության և շարունակականության պատկեր՝ ամրապնդելով երկրի ապրանքանիշի պատմությունը։

Իր գեղագիտությունից զատ՝ Դվինը հանդես է գալիս որպես ոչ ֆորմալ դիվանագիտական հանգույց՝ գրավելով օտարերկրյա ներդրողներին, պաշտոնյաներին և մշակութային գործիչներին՝ ստեղծելով փորձառություններ, որոնք ընդգծում են հայկական արհեստները, խոհանոցը և ժառանգությունը, համալիրը ուժեղացնում է երկրի մեղմ ուժը՝ միաժամանակ խթանելով տեղական տնտեսական աճը: Այս մոտեցումը համահունչ է Մորգանի և այլոց մոտեցմանը, որոնք պնդում են, որ տուրիստական բրենդավորումը պետք է համատեղի իսկությունը համաշխարհային գրավչության հետ:

Դվինը դրան հասնում է՝ հավասարակշռելով բացառիկությունը և մշակութային ներկայացվածությունը՝ ապահովելով, որ Հայաստանի ազգային կերպարը ոչ միայն հաղորդվի, այլև անմիջականորեն ընկալվի միջազգային այցելուների կողմից։

Այս ուսումնասիրությունը ընդգծում է, թե ինչպես են զարգացող տնտեսությունները օգտագործում զբոսաշրջային ենթակառուցվածքները որպես ազգային բրենդավորման գործիք։ Դվինը Կովկասյան տարածաշրջանում ներկայացնում է պատկերավոր օրինակ՝ ցույց տալով ազգային հեղինակության, մշակութային վստահության և զբոսաշրջության մեջ ռազմավարական ներդրումների միջև աճող կապը։ Դվինի նախադեպը ցույց է տալիս, թե ինչպես կարելի է բրենդավորում իրականացնել ֆիզիկական ենթակառուցվածքների միջոցով, որոնք հաղորդակցում են ազգային կարողությունները, ստեղծագործականությունը և շարունակականությունը։

Հայկական տեսողական մշակույթի տարրերի՝ քարագործության, զարդանախշերի և խոհանոցի միտումնավոր ներառումը միջազգային ծառայությունների ստանդարտի շրջանակներում միաժամանակ ծառայում է որպես ժառանգության պահպանում և ռազմավարական առաջխաղացում։ Ավելին, Դվինը ցույց է տալիս էլիտար զբոսաշրջային ենթակառուցվածքների ներուժը որպես դիվանագիտական հարթակ՝ համաշխարհային ուշադրությունը գրավելու և միջազգային փոխազդեցությունը խթանելու համար։

Վերջնական արդյունքում, Հայաստանի ներդրումները բարձրակարգ հյուրընկալության ոլորտում արտացոլում են նրա ավելի լայն ձգտումը՝ դիրքավորվել ոչ միայն որպես զբոսաշրջային վայր, այլև որպես մշակութային և տնտեսապես դինամիկ խաղացող համաշխարհային ասպարեզում։

 

Հեղինակ՝ Աղվան Ավագյան