Շաքարավազը վտանգավոր է սրտի համար, ահա թե ինչով կարող եք այն փոխարինել

Շաքարավազ

Դա հանգեցնում է ճնշման ուժեղացման, վնասում է արյան անոթներին, նպաստում է արյան խցանումների առաջացմանը: Դա առաջացնում է թիամիինի պակաս, որի պատճառով զարգանում է սրտի մկանների դիստրոֆիա:

Մեծացնում է արտամարմնային հեղուկի կուտակումը: Բարձրացնում է խոլեստերինը և մարմնի քաշը, դրանով իսկ խանգարելով արյան շրջանառությունը և մեծացնում է սրտի վրա բեռը:

 

Նվազեցրեք ձեր շաքարի ընդունումը կամ փոխարինեք հետևյալ մթերքներով.

1) մեղր: Այն ամրացնում է սրտի մկանների և արյան անոթների պատերը.

2) Թարմ հատապտուղներ `խաղող, ելակ, կեռաս: Պարունակում է մեծ քանակությամբ մանրաթել: Սա նվազեցնում է գլյուկոզի բացասական ազդեցությունը մարմնի վրա;

3) չիր. Չորացրած ծիրան, չամիչ: Մաքրում է արյան և արյան անոթները խոլեստերինից, նվազեցնել սրտի կաթվածի ռիսկը;

4) մուգ շոկոլադ: Էպիկատեխինի շնորհիվ բարելավում է արյան անոթների ներքին մակերեսը: Այն նաև նվազեցնում է արյան ճնշումը և մեծացնում է ինսուլինի զգայունությունը;

դիտվել է 4 անգամ
Լրահոս
Ամենաընթերցված