Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Փաշինյանի և Ալիևի` 5 ժամ տեւած բանակցություններն Աբու Դաբիում ավարտվեցին Արվեստագետները` Արցախ վերադարձի մասին «Հայաքվեն» պահանջում է քրեական գործ հարուցել ՔՊ-ի կողմից եկեղեցու դեմ հանցագործությունների փաստերի հիման վրա Ռուս–ադրբեջանական հարաբերությունների փլուզման ֆոնին՝ Արշակ Կարապետյանի դիպուկ վերլուծությունը՝ Հայաստանի ապագայի մասին «Փաշինյանը զիջում է ամեն ինչ՝ իր աթոռը պահելու համար». Արշակ Կարապետյան «Ուժի հերթական ցուցադրությունն է, իշխանությունն ուղիղ ճակատամարտի մեջ է մտել ժողովրդի հետ, հաղթողը մեկն է լինելու՝ կա՛մ իշխանությունը, կա՛մ հայ ժողովուրդը». «Փաստ» Խոզնավարի ուղղությամբ կրակոցների կայուն ինտենսիվություն է գրանցվել. Ադրբեջանը շարունակում է լարվածություն պահպանելու մարտավարությունը. «Փաստ» Ժամանակը քիչ է. ի՞նչ վտանգներ են հնարավոր առաջիկայում. «Փաստ» ԱԱԾ-ն Փաշինյանի իշխանության պահպանման գործի՞ք․ Վանեցյանի կոշտ գնահատականը Փաշինյանն ու Ալիևը կհանդիպեն Դուբայում՝ ԱՄՆ քավորությամբ Մայր Աթոռի վրա գրոհը սահմռկեցուցիչ էր. Արմեն Մանվելյան Վարչապետն անհա՞տ է, թե՞ կարգավիճակ ու ինստիտուտ. «Փաստ»
Երևան-Գյումրի-Բավրա ճանապարհին «Nissan March»-ը դուրս է եկել երթևեկելի գոտուց, բախվել բետոնե սյանը և գլխիվայր հայտնվել երթևեկելի գոտուց դուրսՀՀ քննչական կոմիտեի նախագահն ընդունել է ՀՀ-ում ՉԺՀ դեսպանինՄի շարք անձինք ապօրինի եղանակով վարորդական վկայականներ ձեռք բերելու համար կաշառքի միջնորդության պատրվակով քաղաքացիներից խաբեությամբ ստացել են տարբեր չափի գումարներ. քրեական վարույթները դատարանում ենՇիա հավատացյալների նկատմամբ բռնnւթյունների հերթական ալիքն՝ ԱդրբեջանումԱրարատյան դաշտում և Սյունիքի հովիտներում առաջիկա 5 օրերին սպասվում է բարձր կարգի հրդեհավտանգ իրավիճակԶեղչի քարտով աhшբեկչությո՞ւն են ապացուցում. սա իրենց պետք էր, որ ունենային մեղադրանքի ֆոն՝ հայտարարելու, որ Դաշնակցությունը պետք է փակել. Վարդանյան338 հազար դոլարին համարժեք դրամ է փոխանցվել Վերականգնված միջոցների միասնական հաշվին` որպես պետությանը պատճառված վնաս. Գլխավոր դատախազությունԵՄ-ն կոչ է արել Բաքվին և Երևանին արագացնել խաղաղության համաձայնագրի ստորագրման գործընթացըԻդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասինՆեթանյահուն հույս ունի շուտով հաշտություն կնքել մի քանի արաբական երկրների հետԿառավարիչը համատիրությանը պատճառել է առանձնապես խոշոր չափերով վնասՓոխանակ ոստիկանները մեզ պաշտպանեն, Փաշինյանին են պաշտպանում. քաղաքացիՎրաստանում դեղձի արհեստականորեն գունավորման դեպքը բացահայտվել էՓորձում են վախեցնել և հնազանդեցնել ձեռնարկատերերին. Արմեն ՄանվելյանԵրևան քաղաքի կառավարման ղեկին պատահաբար հայտնվածները սեպտեմբերից ստիպելու են, որ սեփական մեքենաներով տեղաշարժվողները հրաժարվեն դրանցից ու օգտվեն «բարեփոխված» տրանսպորտից. ավագանու անդամ«Ոչ օլիմպիական մարզաձևերի» միության նոր գործընկերը «Mix fight» ֆեդերացիան է ՔԿ–ն՝ «Տաշիր պիցցա» ցանցի տնօրենի կալանավորման մասինՀայկական Սփյուռքը վերադառնում է հայաստանյան իրականություն. Նարեկ ԿարապետյանԱշտարակ քաղաքի Երևանյան փողոցի տներից մեկի տանիքում հրդեհ է բռնկվելՌուբեն Վարդանյանի իրավnւնքները կոպտորեն խախտվում են. Սիրանուշ Սահակյան
Հասարակություն

Շվեյցարիայում գործարկվել է արևային երկաթուղին

Շվեյցարական Sun-Ways ստարտափը գործարկել է փորձնական արևային էլեկտրակայան՝ արևային վահանակներ տեղադրելով գործող երկաթուղու ռելսերի միջև։ Երկաթուղիներ կան գրեթե յուրաքանչյուր երկրում, և դրանք հսկայական, չօգտագործված տարածքներ են։ Վահանակների տեղադրումը ռելսերի միջև զգալիորեն կմեծացնի էներգիայի արտադրությունը՝ առանց առանձին էլեկտրակայանների համար հողեր հատկացնելու անհրաժեշտության։

Արևային վահանակները ռելսերի միջև տեղադրելու գաղափարը նոր չէ։ Սակայն շվեյցարացիներն առաջինն են այն կատարելագործել՝ ապահովելով վահանակների արագ տեղադրում և նույնքան արագ ապամոնտաժում։

Ապամոնտաժումն անհրաժեշտ է ռելսերի ստուգման և վերանորոգման համար, որոնք խստորեն կարգավորվում են համապատասխան գերատեսչությունների կողմից։ Երկաթուղային ենթակառուցվածքը ռազմավարական կարևոր ոլորտ է, և դրա շահագործումն ուղեկցվում է անվտանգության բարձր պահանջներով։

Շվեյցարիայի իշխանությունները թույլ են տվել Sun-Ways-ին 100 մետրանոց հատվածը յուրահատուկ վահանակներով հագեցնել Նևշատել կանտոնի Բուտ գյուղի մոտ գտնվող գործող երկաթուղու վրա։ Այս հատվածում գնացքները շարժվում են ցածր արագությամբ՝ մինչև 70 կմ/ժ։ Քանի որ արագ ապամոնտաժվող վահանակների տեղադրումը նորույթ է, իշխանությունները նախընտրել են զգուշանալ և պահանջել երեք տարվա փորձարկում՝ ընկերության կողմից նախատեսված վեց ամսվա փոխարեն՝ արգելելով նաև փորձարկումներն ավելի բանուկ երթուղիներում։

Վահանակների տեղադրման և ապամոնտաժման համար Scheuchzer շվեյցարական ընկերությունը մշակել է հատուկ մեքենա, որն արագացնում է գործընթացը։ Դրա օգնությամբ 1000 քմ վահանակները տեղադրվում են ընդամենը մի քանի ժամում։ Եթե Շվեյցարիայի ողջ երկաթուղային ցանցը (մոտ 5320 կմ, բացառությամբ թունելների և վատ լուսավորված հատվածների) հագեցվի նման վահանակներով, տարեկան էներգիայի արտադրությունը կարող է կազմել 1000 ԳՎտ/ժ՝ երկրի էլեկտրաէներգիայի պահանջարկի մոտ 2 %-ը։

Փորձնական նախագծի համար իշխանությունները հատկացրել են մի փոքր ավելի քան 700 հազար դոլար։ Այն տարեկան 16 հազար կՎտ/ժ էլեկտրաէներգիա կմատակարարի տեղական ցանցին։ Նախագծով արդեն հետաքրքրվել են ԱՄՆ-ի, Չինաստանի, Ճապոնիայի և Հարավային Կորեայի ներկայացուցիչները։ Ավելին, Հարավային Կորեան հաջորդ տարի նախատեսում է գործարկել նմանատիպ արագ ապամոնտաժվող վահանակներով փորձնական նախագիծ։

Հայաստանում արևային պանելներ արտադրող առաջին և միակ ընկերությունը Սոլարոնն է։

Տեղադրե՛ք SolarOn արևային կայան և զրոյացրեք էլեկտրաէներգիայի ծախսը:

Գրե՛ք կամ զանգահարեք և ստացեք անվճար հաշվարկ Ձեզ անհրաժեշտ արևային կայանի հզորությանն ու արժեքի վերաբերյալ։

Զանգահարեք 8757, 010 440055

էլ. փոստ ֊ Info@solaron.am