Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի «Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն Մարուքյան Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներին Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ»
Երբ տեսնում ես Ադրբեջանի սպառազինության մրցավազքը, ակնհայտ է, որ Ալիևյան խաղաղությունը խաբկանք էՄիջազգային կառույցներ ու դեսպանատների ներկայացուցիչներ,ու՞ր եք,ինչու՞ չեք դատապարտում այս բարբարոսական հարձակումը Միհրան Հակոբյանի նկատմամբ. Շարմազանով Գեղարքունիքի մարզի գյուղերից մեկում 2 անչափահաս ծեծի են ենթարկել 38-ամյա տղամարդուն և նրա տղայինԵրբ տեղի կունենա Երևանի գլխավոր տոնածառի լույսերի վառման արարողությունըՇինանյութի մանրածախ վաճառքով զբաղվող ընկերության կողմից պետությանը պատճառված 11.9 մլն դրամի վնասը վերականգնվել էAxelMondrian-ը 2025թ ընթացքում արժանացել է երեք միջազգային հեղինակավոր մրցանակների՝ բրենդինգի, հանրային կապերի (PR) և կոմերցիոն ֆիլմերի արտադրության ոլորտներում«Հայաստան-Արցախ-Սփյուռք» 16-րդ մրցանակաբաշխությունն ընտրել է տարվա լավագույններին Անհանդուրժելի է կենսաթոշակառուների խնդիրները ուրանալը․ Հրայր ԿամենդատյանԻմ առաջարկն է բոլորին. անենք միասնական գործ՝ բոլոր հնարավոր եղանակներով բացատրենք ժողովրդին՝ ինչի´ մասին են այս ընտրությունները. Վահե ՀովհաննիսյանԶանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը աջակցում է ավելի քան 7000 դիմորդ ու 900 շրջանավարտ ունեցող ծրագրին Մերցը հարյուրավոր բողոքներ է ներկայացրել իր հասցեին ուղղված վիրավորանքների համար. WeltԱՄՆ-ն 2026 և 2027 թվականներին Ուկրաինային աջակցելու համար կծախսի 800 միլիոն դոլարՀայաստանում գործատուներին կբաժանեն «բարեխիղճ» և «ոչ բարեխիղճ» խմբերի. ի՞նչ է դա ենթադրումԹոշակառուները սոված են, քանի որ պետությունը ֆինանսավորում է ռեպրեսիվ համակարգը․ Ավետիք Չալաբյան Ջերմուկում ծրագրում են մինչև 2028 թ. նոր օդանավակայան կառուցել. ծրագիր, որ քննարկվում է շուրջ 20 տարի. Hetq.amՍպերցյանը ճանաչվել է ԲԿՄԱ-ի դեմ խաղի լավագույն ֆուտբոլիստԶելենսկին դեռ չի ծանոթացել hակամարտության կարգավորման վերաբերյալ ԱՄՆ առաջարկներին․ ԹրամփԱնտեսված գիտություն, ձախողված պետություն․ ինչպե՞ս կառավարել գիտությունըԱյսօր Բռնցքամարտի աշխարհի առաջնությունում Հայաստանն ունի 8 ներկայացուցիչUcom-ը խթանում է տիեզերական ճարտարագիտության ուսուցումը
Հասարակություն

Շվեյցարիայում գործարկվել է արևային երկաթուղին

Շվեյցարական Sun-Ways ստարտափը գործարկել է փորձնական արևային էլեկտրակայան՝ արևային վահանակներ տեղադրելով գործող երկաթուղու ռելսերի միջև։ Երկաթուղիներ կան գրեթե յուրաքանչյուր երկրում, և դրանք հսկայական, չօգտագործված տարածքներ են։ Վահանակների տեղադրումը ռելսերի միջև զգալիորեն կմեծացնի էներգիայի արտադրությունը՝ առանց առանձին էլեկտրակայանների համար հողեր հատկացնելու անհրաժեշտության։

Արևային վահանակները ռելսերի միջև տեղադրելու գաղափարը նոր չէ։ Սակայն շվեյցարացիներն առաջինն են այն կատարելագործել՝ ապահովելով վահանակների արագ տեղադրում և նույնքան արագ ապամոնտաժում։

Ապամոնտաժումն անհրաժեշտ է ռելսերի ստուգման և վերանորոգման համար, որոնք խստորեն կարգավորվում են համապատասխան գերատեսչությունների կողմից։ Երկաթուղային ենթակառուցվածքը ռազմավարական կարևոր ոլորտ է, և դրա շահագործումն ուղեկցվում է անվտանգության բարձր պահանջներով։

Շվեյցարիայի իշխանությունները թույլ են տվել Sun-Ways-ին 100 մետրանոց հատվածը յուրահատուկ վահանակներով հագեցնել Նևշատել կանտոնի Բուտ գյուղի մոտ գտնվող գործող երկաթուղու վրա։ Այս հատվածում գնացքները շարժվում են ցածր արագությամբ՝ մինչև 70 կմ/ժ։ Քանի որ արագ ապամոնտաժվող վահանակների տեղադրումը նորույթ է, իշխանությունները նախընտրել են զգուշանալ և պահանջել երեք տարվա փորձարկում՝ ընկերության կողմից նախատեսված վեց ամսվա փոխարեն՝ արգելելով նաև փորձարկումներն ավելի բանուկ երթուղիներում։

Վահանակների տեղադրման և ապամոնտաժման համար Scheuchzer շվեյցարական ընկերությունը մշակել է հատուկ մեքենա, որն արագացնում է գործընթացը։ Դրա օգնությամբ 1000 քմ վահանակները տեղադրվում են ընդամենը մի քանի ժամում։ Եթե Շվեյցարիայի ողջ երկաթուղային ցանցը (մոտ 5320 կմ, բացառությամբ թունելների և վատ լուսավորված հատվածների) հագեցվի նման վահանակներով, տարեկան էներգիայի արտադրությունը կարող է կազմել 1000 ԳՎտ/ժ՝ երկրի էլեկտրաէներգիայի պահանջարկի մոտ 2 %-ը։

Փորձնական նախագծի համար իշխանությունները հատկացրել են մի փոքր ավելի քան 700 հազար դոլար։ Այն տարեկան 16 հազար կՎտ/ժ էլեկտրաէներգիա կմատակարարի տեղական ցանցին։ Նախագծով արդեն հետաքրքրվել են ԱՄՆ-ի, Չինաստանի, Ճապոնիայի և Հարավային Կորեայի ներկայացուցիչները։ Ավելին, Հարավային Կորեան հաջորդ տարի նախատեսում է գործարկել նմանատիպ արագ ապամոնտաժվող վահանակներով փորձնական նախագիծ։

Հայաստանում արևային պանելներ արտադրող առաջին և միակ ընկերությունը Սոլարոնն է։

Տեղադրե՛ք SolarOn արևային կայան և զրոյացրեք էլեկտրաէներգիայի ծախսը:

Գրե՛ք կամ զանգահարեք և ստացեք անվճար հաշվարկ Ձեզ անհրաժեշտ արևային կայանի հզորությանն ու արժեքի վերաբերյալ։

Զանգահարեք 8757, 010 440055

էլ. փոստ ֊ [email protected]