Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
«Հայաստանում գրանցված կազմակերպությունների ընդհանուր թվի անկում ունենք». հարկային քաղաքականությունը հարվածում է փոքր ու միջին ձեռնարկություններին. «Փաստ» Հայաստանը՝ փոփոխվող աշխարհում. արդյո՞ք կարող է արդարացված լինել առճակատման «ճամբարի» ընտրությունը. «Փաստ» Սոցիալ-տնտեսական ծանրագույն վիճակն ու գնաճի բացվող երախը. «Փաստ» ԵՊՀ-ն «ոստիկանապատել» են․ «Սրբազան պայքար» (տեսանյութ) Հայաստանը Սոչիում կմասնակցի միջազգային փառատոնի. «Փաստ» Նորանոր ցածրունքներ նվաճելով. «Փաստ» Էսկալացիայի վտանգի մասին խոսում են բոլորը․ «Պատիվ ունեմ» «Այսօր մենք կոչված ենք ազատագրության»․ Բագրատ Սրբազանը Դրոյի շիրիմի մոտից պատգամ է հնչեցրել (տեսանյութ) Իսկ այլ երկրներում հնարավո՞ր է հարսանիք օպերային թատրոնում կամ մարզադաշտում. «Փաստ» Վտանգն ավելի խորանալու միտում ունի Պատկերացնո՞ւմ եք՝ 107 տարի առաջ ասեին` գնանք իրական Հայաստանի հետքերով․ Բագրատ Սրբազան Կատարելագործել են արատավոր այն ամենը, ինչ ժամանակին քննադատում էին
Միշուստինը կոչ է արել ընդլայնել ԱՊՀ-ի և ԵԱՏՄ-ի միջև համագործակցությունըՄեր լեգենդար պապերն ու տատերը դիմում են մեզ. Մհեր ԱվետիսյանԱզգային արխիվից Ադրբեջանին նյութեր են փոխանցել, քրեական գործ է հարուցվել՝ պետական դավաճանության և լրտեսության հատկանիշներովԶՊՄԿ-ի բոլոր ստորաբաժանումների 172 եռակցողներ ամրապնդեցին գիտելիքները Որքա՞ն կպահպանվի անձրևային եղանակըԱյն մասին, թե ով պետք է լինի Հայաստանում քաղաքական գործչի պատվիրատուն. Ավետիք ՉալաբյանՀունիսի 5-ին և 6-ին բազմաթիվ հասցեներում գազ չի լինելու«Երջանկության» բյուջեի քննարկումը. ինչո՞ւ մարդիկ չեն զգում եկամուտների աճը Դեսպանության միջոցով պայմանավորվածություն ստանալ չի լինի. Շենգենյան վիզայի դիմումի ընդունման կարգըՌԴ ԱԳՆ-ն բողոքի նոտա է հղել Ճապոնիայի դեսպանատանըԻ՞նչ է ուզում Նիկոլ Փաշինյանը Հայաստանյայց Առաքելական Սուրբ Եկեղեցուց, ինչու՞ է այսքան համառորեն հարձակվում․ Մենուա ՍողոմոնյանԻնչ են քննարկել Իրանի և Ադրբեջանի նախագահներըՔաղաքացին` բանակից փողով ազատելու օրինագծի մասին Մատվիենկոն կայցելի Ծիծեռնակաբերդ և «Մայր Հայաստան» հուշահամալիր․ «Ժողովուրդ» «Տատիկների» գործով դատարանը իմ միջնորդության առնչությամբ որոշեց, որ վարչական հսկողությունն առանց էլեկտրոնային սարքերի հնարավոր էԻշխանությունն ինքն է կռիվ անում, որպեսզի իր դիրքը, պաշտոնը, փողը պաշտպանի. Բագրատ Սրբազան«Հայաստանում գրանցված կազմակերպությունների ընդհանուր թվի անկում ունենք». հարկային քաղաքականությունը հարվածում է փոքր ու միջին ձեռնարկություններին. «Փաստ» Արարատ Միրզոյանն արտոնյալ է ՔՊ թիմում, բայց հետ քաշված. «Ժողովուրդ»Հայաստանը՝ փոփոխվող աշխարհում. արդյո՞ք կարող է արդարացված լինել առճակատման «ճամբարի» ընտրությունը. «Փաստ» Փաշինյանի «աբսոլյուտիզմը» երկրի ներսում և գլխիկոր վիճակը՝ դրսում. «Փաստ»
Հասարակություն

Կաննի կինոշուկայում «Գագիկ Ծառուկյան» հիմնադրամի աջակցությամբ գործող Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի տաղավարը հայտնվել է համաշխարհային կինոինդուստրիայի իրադարձությունները լուսաբանող պարբերականների ուշադրության կենտրոնում

Արա Գյուլերին նվիրված կինեմատոգրաֆիական հարգանքի տուրք «ԲԱՐԵՎ» կենսագրական խաղարկային լիամետրաժը դառնում է Հայաստանի և Թուրքիայի կողմից համատեղ արտադրվող առաջին ֆիլմը։
 
Կանն, Ֆրանսիա, 2025։ Կաննի կինոշուկայում «Գագիկ Ծառուկյան» հիմնադրամի աջակցությամբ գործող Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի տաղավարը հայտնվել է համաշխարհային կինոինդուստրիայի իրադարձությունները լուսաբանող պարբերականների ուշադրության կենտրոնում։
Մայիսի 16ին, Լոս Անջելեսում լույս տեսնող Variety-ն հոդված է հրապարակել պրոդյուսերներ Անի Գալստյանի և Էլա Ալամաչի կողմից՝ Ֆիլմարտադրողների Համահայկական ֆեդերացիայի տաղավարում ստորագրված հայկական արմատներով լեգենդար լուսանկարիչ Արա Գյուլերի կյանքը նկարագրող «ԲԱՐԵՎ» վերնագրով կենսագրական ֆիլմի համատեղ արտադրության պայմանագրի մասին։
 
«20-րդ դարի պատկերների լեզվով պատմություններ պատմող հայ լուսանկարիչ Արա Գյուլերի կյանքը էկրան է բարձրացվում «ԲԱՐԵՎ» վերնագրով ֆիլմով»՝ գրում է Variety-ն, որ նախկինում երբեք չէր անդրադարձել Հայաստանի ներկայությանը Կաննում։ «Թուրքիայի և Հայաստանի կինեմատոգրֆիստների կողմից ստեղծվող խաղարկային լիամետրաժ առաջին ֆիլմով նշանավորված պատմական այս իրադարձությունը իրենից ներկայացնում է մշակութային համագործակցության և փոխըմբռնման փորձի համարձակ ու աննախադեպ մի ակտ»՝ նշված է Նիք Վիվարելլիի «Բացառիկ» խորագրի ներքո լույս տեսած հոդվածում։
 
«ԲԱՐԵՎ» ֆիլմը ներկայացված է Կաննի 78-րդ կինոփառատոնի կինոշուկայի բաժնում։ Ֆիլմը կարտադրվի թուրքական «Կարա Կեդի ֆիլմ», «Լույս Մեդիա» ընկերությունների և հայկական «Էնսո Ֆիլմզ» կինոընկերության կողմից ու կարող է խորդանշել կինեմատոգրաֆիական համագործակցության նոր դարաշրջան։
 
Ֆիլմի սցենարը ռեժիսորներ Էլա Ալյամաչի և Արեն Պերդեցու հեղինակմամբ մշակվել է Արա Գյուլերի կենդանության օրոք՝ նրա անձնական խնդրանքով և մասնակցությամբ: Արխիվային լայնածավալ հետազոտություններ և մշակումներ են իրականացվել Արա Գյուլերի արխիվային և հետազոտական կենտրոնում՝ «Դողուշ» խմբի հովանու ներքո:
 
Արա Գյուլերը, որին հաճախ անվանում են «Թուրքական Կարտիե-Բրեսոն», լուսանկարել է այնպիսի կուռքերի, ինչպիսիք են Սալվադոր Դալին, Ուինսթոն Չերչիլը, Ինդիրա Գանդին և համաշխարհային ճանաչում է ձեռք բերել Ստամբուլի ու Անատոլիայի իր հուզիչ դիմանկարների շնորհիվ: Տպավորիչ կարիերայի ընթացքում նա արժանացել է բազմաթիվ միջազգային պարգևների, որոնց թվում՝ «Master of Leica», «the Legion d’Honneur» և «Key to the City of Paris» կոչումները, որոնք արտացոլում են նրա աննախադեպ ազդեցությունը լուսանկարչության և մշակութային դիվանագիտության վրա:
 
«ԲԱՐԵՎ» ֆիլմը հարգանքի տուրք է Գյուլերի ուշագրավ ժառանգությունը և ծառայում է որպես կինեմատոգրաֆիական պատմական իրադարձություն՝ հանդիսանալով այս մասշտաբի առաջին համատեղ արտադրությունը Թուրքիայի և Հայաստանի միջև:
 
Ֆիլմը ստացել է աջակցություն Թուրքիայի մշակույթի նախարարության կինոյի հիմնադրամի կողմից և նախնական գնման արտոնագիր՝ TRT-ի 12 Punto սցենարների մշակման հարթակի կողմից, որի ժյուրիի նախագահը եղել է Օսկարակիր ռեժիսոր Պավել Պավլիկովսկին։
 
«Ֆիլմի հեղինակները համոզված են, որ մշակութային համագործակցությունը կարող է լինել ապաքինման և փոխըմբռնման միջոց, և «Բարևը» նպատակ ունի ցույց տալու կինոյի ուժը՝ պատմական ժառանգությունը գնահատելու և իմաստավորելու ճանապարհին», եզրակացնում է Variety-ն։
 
«ԲԱՐԵՎ» Ֆիլմի մասին․
 
Ճանապարհորդություն, որը փոխեց ամեն ինչ։
 
1967 թվականի աշնան տեղի ունեցած իրադարձությունները նկարագրող «ԲԱՐԵՎ» ֆիլմը պատմում է Արա Գյուլերի մասին, երբ նա գտնվում է իր կարիերայի բարձրակետում։ 39 տարեկան Արան լուսանկարել է աշխարհի ամենահեռավոր անկյունները և ամենաազդեցիկ անհատներին։ Այնուամենայնիվ, հոր հետ կարճատև ճանապարհորդությունը դեպի հոր ծննդավայր և նախնիների հայրենիք վերածվում է խորապես անձնական ոդիսականի, որը ընդմիշտ կփոխի նրան։
 
Ֆիլմի վերնագիր՝ «Բարև»
 
Ռեժիսորներ՝ Էլա Ալյամաչ, Արեն Պերդեցի
 
Սցենարիստներ՝ Էլա Ալյամաչ, Արեն Պերդեցի
 
Պրոդյուսերներ՝ Էլա Ալյամաչ, Հարություն Կուրան
 
Կո-պրոդյուսերներ՝ Անի Գալստյան, Հովհաննես Գալստյան
 
Արտադրող՝ կարա կեդի ֆիլմ
 
Տևողություն՝ 120 րոպե
 
Ժանր՝ կենսագրական, ճանապարհային ֆիլմ, պատմական դրամա։
 
Կապ՝
parallels_film@yahoo.com | +37491207284
luysmedia@luys.com.tr | +90 530 088 03 06