Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Fastex Exchange-ի նոր թարմացումները ներկայացվել են Fastex Meetup-ի ընթացքում «Մարդն իր խղճով, ապրումով արտահայտություն է արել, որի համար գտնվում է ձերբակալման մեջ, այլ պատճառ չկա»․ Բագրատ Սրբազան Ի՞նչ իրավական, տնտեսական և էներգետիկ ռիսկեր է պարունակում ՀԷՑ-ն ազգայնացնելու Փաշինյանի «ծրագիրը». «Փաստ» «Արցախ» կամերային նվագախմբի արցախցի երաժիշտների մեծ մասին ազատել են. «Փաստ» Խորտակվող «նավն» ու հենարանների կորուստը. «Փաստ» Եկեղեցու դեմ որևէ պայքար առայսօր չի հաջողվել. Արմեն Մանվելյան Կոնվերս Բանկը համագործակցում է IFC-ի հետ առևտրի ֆինանսավորման կարողությունների հզորացման նպատակով Գոնե ֆիզիկապես կառավարություն կա՞, թե՞ չկա.... «Փաստ» Ադրբեջանը սպասում է Իրանի կազմաքանդմանն էթնիկ-կրոնական սահմաններով. «Փաստ» «Քոչարյան, հանցագործ» գոռացողը 7 տարի անց կալանավորվել է խոշտանգման հոդվածով. «Փաստ» Ինչո՞ւ է ՍԱՏՄ ղեկավարի նշանակման հարցը ձգձգվում. «Փաստ» Ի՞նչ չեն կարողանում «կիսել» քպականները. «Փաստ»
Նույնիսկ չեմ ցանկանում քննարկել դա. Պուտինը՝ Խամենեիին սպանելու հավանականության մասինԱյս իշխանությունը դասական օկուպացիոն ռեժիմ է. Արմեն ՄանվելյանԹույլ չենք տա, որ մեր եկեղեցին թուրքերի կամակատարների փայ դառնա. Ավետիք Չալաբյան Թուրքիայի ՊՆ ղեկավարն ընդունել է Ադրբեջանի արտաքին հետախուզության ղեկավարինFastex US-ն ազդարարել է իր մուտքն ԱՄՆ շուկա Bitcoin 2025-ի շրջանակումՎերսկսվել է հայկական կոնյակով բեռնված բեռնատարների բացթողումը մաքսային պահեստներից․ ՊԵԿՎՏԲ-Հայաստան Բանկը դարձել է «Երաժշտությունը հանուն ապագայի» հիմնադրամի պաշտոնական գործընկերԻսրայելին աջակցելու հարցում Թրամփը իսկապես բարդ ընտրության առաջ է կանգնած, սա նրա նախագահության ամենից բարդ որոշումն է լինելու․ Սուրեն ՍարգսյանՊատրաստ եմ հանդիպել բոլորի, այդ թվում՝ Զելենսկու հետ. ՊուտինՌուբինյանց փողոցում ավտոմեքենաներ են այրվելԹրամփն Իրանի վերաբերյալ հայտարարություն է արել, որը հակասում է ԱՄՆ հետախուզության եզրակացություններինԵրևանի և մարզերի հարյուրավոր հասցեներում հունիսի 19-ին և 20-ին լույս չի լինիՀարյուրավոր հասցեներում գազ չի լինի՝ հունիսի 19-ին, 20-ին, 23-ին, 24-ին, 25-ին և 26-ինԻրան-Իսրայել կոնֆլիկտի սրվելու դեպքում մեր վիճակը շատ է ծանրանալու. Մենուա Սողոմոնյան Երևանի մետրոպոլիտենում շարունակվում են շարժակազմերի վերանորոգման աշխատանքներըԵղանակը կցրտի՞Այս պահին Փաշինյան-Ալիև-Էրդողան եռակողմ հանդիպում նախատեսված չէ, բայց չեմ կարող բացառել. ԵղոյանԱՄՆ-ն Իսրայելում գտնվող իր քաղաքացիներին տարհանման հնարավորություն է տալիսՍամվել Կարապետյանի կալանավորումը Նիկոլ Փաշինյանի վախերի դրսևորում է, ուրիշ որևէ բան չկա այստեղ. Աննա Գրիգորյան (տեսանյութ)Հնդկաստանը շնորհակալություն է հայտնել Հայաստանին Իրանից իր քաղաքացիների տարհանմանն աջակցելու համար
Հասարակություն

Արմավիր-Երևան երթուղին ժամանակավոր սպասարկում է նորագյուղցի Բոգոյի՝ (Ռուբեն Կոստանյան) ընկերությունը՝ հնամաշ ու անսարք գազելներով. Hetq.am

Արմավիրի մարզում միասնական երթուղային ցանցն իրականություն չի դառնում: Արդեն 4 տարի է «Գալակտիկա տրանս սերվիս» ՍՊԸ-ն Վարչական դատարանում վիճարկում է Արմավիրի տարածքը սպասարկելու համար հայտարարված մրցույթի արդյունքները: Մինչ այդ, Արմավիրից Երևան և հակառակ ուղղությամբ երթևեկողների համար ժամանակավոր լուծում են գտել. օգտվել հնամաշ գազելների կամ 7 տեղանոց ավտոմեքենաների ծառայություններից ու սպասել դատական վեճի ավարտին: Այս մասին գրում է Հետքը։

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության կայքում հրապարակված տեղեկատվության համաձայն՝ ընդամենը 19 մեքենա է շահագործվում, որից 16-ը՝ հիմնական, 3-ը՝ պահուստային: Երթուղու երկարությունը 43 կմ է, երթի տևողությունը՝ 1 ժամ 10 րոպե:

Արմավիր քաղաքի բնակիչ Նարեկ Ղևոնդյանը տարիներ շարունակ բարձրաձայնում է Արմավիրի տրանսպորտի վիճակի մասին: Գրություններով դիմել է պատկան մարմիններին, սակայն դրանից իրավիճակը չի փոխվում: «Հետքի» հետ զրույցում Նարեկն ասաց, որ այժմ Արմավիր-Երևան և հակառակ ուղղությամբ երթուղին շատ քիչ ավտոմեքենաներ են սպասարկում:

Այդ ավտոմեքենաների մի մասը «Գազել» է ու հին: Անսարքության պատճառով ճանապարհներին հաճախ են կանգնում: Մարդիկ ստիպված են լինում շոգ մեքենայի մեջ սպասել, մինչև վարորդներն անսարքությունները վերացնեն: Նարեկ Ղևոնդյանն ասում է, որ  ուղևորատոմսը 500 դրամ է, ինչը թանկ է սպասարկման դիմաց։

Իրավիճակը փրկում են 7 տեղանոց մասնավոր ավտոմեքենաները, որոնք, օգտագործվելով որպես տաքսի, լրացնում են բացը: Սակայն, այստեղ էլ օգտվողները լուրջ խնդիր են տեսնում: Վարորդների նկատմամբ պատշաճ հսկողություն չկա, թեև ուղևորափոխադրում են իրականացնում: Որպեսզի ուսանողները կամ աշխատանքի գնացողները չուշանան, ստիպված օգտվում են այդ ավտոմեքենաներից:

Արմավիրի մարզի միասնական երթուղային ցանցը սպասարկող օպերատորի մրցույթը կայացել է 2021թ. նոյեմբերի 19-ին, որի արդյունքում Վաղարշապատի տարածարջանը սպասարկվում է «Էջմիածնի ԲՈՒԱՏ» ԲԲԸ-ի կողմից: Իսկ Արմավիրի տարածաշրջանը սպասարկելու համար մրցույթին հայտ ներկայացրած կազմակերպությունները, ըստ Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության, չեն բավարարել պահանջներին, և մրցույթում հաղթող չի ճանաչվել:

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Արմեն Սիմոնյանը «Հետքի» գրավոր հարցմանն ի պատասխան հայտնել է, որ մրցույթի արդյունքները ներկայում վիճարկվում են դատական կարգով: Գործընթացի ավարտից հետո միայն հնարավոր կլինի անդրադառնալ մարզում միասնական երթուղային ցանցի ներդրմանը:

Մինչ այդ, նախարարությունը 2024թ. նոյեմբերին հայտարարություն էր հրապարակել՝ «Արմավիր-Երևան» թիվ 207 միջմարզային երթուղին սպասարկելու իրավունքը ժամանակավոր տրամադրելու մասին: Գնահատմանը մասնակցելու նպատակով ներկայացվել է մեկ դիմում՝ «Երկու ընկեր» ՍՊԸ-ի կողմից:

Ավելին՝ սկզբնաղբյուրում։