Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Արշակ Կարապետյան. «Միջանցքի անվան տակ մեզ պարտադրում են ազգային ինքնասպանություն» Ուշագրավ ցուցանիշներ ու տնտեսության վիճակի... ցուցիչներ. «Փաստ» Ի՞նչ վիճակ է հայ-վրացական սահմանի անցակետերում. «Փաստ» Սամվել Կարապետյան. մեկենասից՝ «երրորդ ուժի» առաջնորդ. «Փաստ» Փաշինյանն ու իր ուսապարկերը որոշել են Վարդավառը վերածել սոցցանցային արշավի, թե բա՝ «տեսեք, ինչ լավ է մեր երկրում, ինչ երջանիկ ժողովուրդ ունենք». Միքայել Գրիգորյան Իշխանությունը քաղաքացիական պատերազմ է հրահրո՞ւմ. «Փաստ» Ի՞նչ այլընտրանքային ճանապարհային քարտեզ են պատրաստում. «Փաստ» Քաղաքական աստառով գործողություններ, որոնք բացասաբար են ազդելու Հայաստանի վրա. «Փաստ» Հակակոռոպցիոն կոմիտեն ու դատախազությունը որոշել են Նիկոլ Փաշինյանի նկատմամբ քրեական վարույթ չնախաձեռնել. «Փաստ» ՔՊ «փիառչիկներն» էլ են խոստովանում, որ ՀԷՑ-ի «գործը» բացառապես քաղաքական է. «Փաստ» Ամերիկյան վարձակալի թուրքական ականջները. «Փաստ» «Եթե կառավարությունը չկատարի արբիտրաժի որոշումը, առնվազն երեք հետևանք է լինելու Հայաստանի համար»
Արդյունաբերությունը՝ որպես Վանաձորի և Հայաստանի զարգացման առանցք Քանի՞ անչափահաս է պահվում Հայաստանի քրեակատարողական հիմնարկներումՏեսչական մարմնի ղեկավարն ընդունել է «Գումի» շուկայի մսավաճառներինՎերաքննիչ դատարանն Արմեն Աշոտյանի նկատմամբ սահմանել է վարչական հսկողության բավականին խիստ տարբերակ, որը դժվար է անվանել լիարժեք «ազատություն». փաստաբանԹրամփը հայտարարել է, որ ՌԴ-ի դեմ նոր պատժամիջոցներ կսահմանի այն դեպքում, եթե Ուկրաինայում hրադադար չհաստատվի իր կողմից ավելի վաղ հնչեցրած ժամկետումԱՄՆ-ն փորձում է Ադրբեջանին ներքաշել հակաիրինական կոալիցիայի մեջ․ Սուրենյանց«ՀայաՔվեի» կրթական հարթակի երրորդ դպրոցի շրջանավարտները ստացան իրենց ավարտական հավաստագրերըԱբրահամյան համաձայնագրերը նոր փորձանք են դառնալու Հայաստանի գլխին Հայ-ամերիկյան նոր զորավարժություն. դեմարշ ՀԱՊԿ-ի դեմ Ադրբեջանում հայերի գտնվելու պայմաններում այդ երկրից հեռանում է միակ միազգային կառույցը, որը այցելում էր նրանց, կոմունիկացիա ապահովում նրանց հարազատների հետ. ԱբրահամյանՓաշինյանն ակտիվորեն շարունակում է նոր Սահմանադրության մշակումը Ուկրաինան պատժամիջոցներ է սահմանել Ռուսաստանի «ստվերային նավատորմի նավապետների» դեմ«Московский комсомолец»-ը Այվազովսկու հուշարձանը քանդած Ադրբեջանը համեմատել է նացիստական Գերմանիայի հետԻրանն ու Պակիստանը քննարկել են Ռուսաստանին և Եվրոպային կապող տնտեսական միջանցքի ստեղծման հարցըՖասթ Բանկը մասնակցել է Սևան ստարտափ սամմիթ 2025-ին Թուրքիան դատապարտել է իսրայելցի ծայրահեղական նախարարի «ներխուժումը» Երուսաղեմի Ալ-Աքսա մզկիթՈղբերգական վթար, «Porsche»-ն բախվել է «Toyota»-ին, բեռնախցիկում իրեր դասավորող վարորդը տեղում մաhացել է․ Shamshyan Սարսափելի բան է տեղի ունենում. Նիկոլի «կրուտիտը» չի՛ անցնելու. Արշակ Կարապետյան (video) Արեգակի վրա M դասի բռնկում է տեղի ունեցելՄոսկվայում անոմալ անձրևներ են սպասվում
Հասարակություն

Պատկերացնում եմ՝ որքան եք հիշել մեզ խցանումների մեջ, ուզում եմ խնդրել ձեր ներողամտությունը. Ավինյան

Երթևեկության փոփոխությունները գուցե առաջացրել են անհարմարություններ, սակայն դրանք անհրաժեշտ են քաղաքի ապագա տրանսպորտային կայունության համար։ Այս մասին Երևանի քաղաքապետարանի գործակարգավարական խորհրդակցության ժամանակ ասաց քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը:

«Սիրելի՛ երևանցիներ, պատկերացնում եմ՝ որքան նյարդայնացնող են այս բոլոր փոփոխությունները և որքան եք դուք մեզ հիշել, երբ կանգնած եք եղել խցանումների մեջ։ Բայց ուզում եմ խոսենք այն մասին, թե առհասարակ ինչու են այս փոփոխությունները արվում և ինչու են արվում հիմա»,- ասաց քաղաքապետը։

Նրա խոսքով՝ ամառային շրջանը լավագույն ժամանակն է նման փոփոխությունների համար, քանի որ փողոցներում երթևեկությունն այդքան ինտենսիվ չէ, և հնարավոր է անցում կատարել նոր համակարգի՝ նվազագույն անհարմարություններով։

«Հիմնական նպատակն այն է, որ հանրային տրանսպորտով երթևեկող քաղաքացիներին տանք առավելություն։ Երբ ավտոբուսը կարողանում է արագ ու անարգել երթևեկել, քաղաքում մարդկանց մեծ զանգված ավելի արագ է տեղաշարժվում։ Եվ այո, մի փոքր դժվարություններ առաջանում են անձնական մեքենաների համար, բայց դա ժամանակավոր է։ Մենք ունենք գործիքներ, որոնց միջոցով հնարավոր է նաև այդ հոսքերը կառավարել այնպես, որ մեքենաներն էլ չկանգնեն անընդհատ»,- շեշտեց Ավինյանը։

Քաղաքապետը հիշեցրեց, որ յուրաքանչյուր ավտոբուս կարող է տեղափոխել նվազագույնը 60 ուղևոր, մինչդեռ մեկ մեքենայում միջինում նստում է 1.2 մարդ։ «Այսինքն՝ մեկ ավտոբուսը գրեթե 60 մեքենայի համարժեք է, և տրամաբանական է, թե ինչու ենք այս ճանապարհով գնում»,- նշեց նա։

Եզրափակելով՝ Ավինյանը հավելեց. «Ուզում եմ ձեր ներողամտությունը խնդրել՝ այն ծախսված նյարդերի համար, որոնք խցանումների մեջ դուք ծախսել եք։ Բայց վստահ եղեք՝ մենք ամեն օր աշխատում ենք այնպես, որ նույնիսկ ավտոմեքենաների համար հնարավոր լինի ապահովել անընդհատ երթևեկություն»։