Նոր նա­խա­գիծ մե­քե­նա­նե­րի տեխզն­նու­թյան մասին. «Փաստ»

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում շրջանառության մեջ է դրել «Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ և լրացում կատարելու մասին նախագիծը: Ի դեպ, այս նախագծի ընդունումը ենթադրելու է փոփոխություններ մի շարք օրենքներում ևս: «Փաստն» ընթերցողներին ներկայացնում է նախագծի կարևոր կետերը:

Տեխզննության արդյունքում շահագործման պահանջներին համապատասխանող տրանսպորտային միջոցի համար զննություն իրականացրած լիցենզավորված անձը տրամադրում է կտրոն, որը պետք է փակցվի տրանսպորտային միջոցի դիմապակուն:

Սակայն, ինչպես նշված է նախագծում, ներկայումս տրանսպորտային միջոցների պարտադիր տեխզննության անցկացումը կրում է ձևական բնույթ, քանի որ տեխնիկական զննության կտրոնը բանկերից ձեռք բերելուց հետո տրանսպորտային միջոցի սեփականատերը կամ տիրապետողն այն չի ներկայացնում տեխզննության, իսկ ՃՈ-ն վերահսկողությունն իրականացնում է միայն այն դեպքում, երբ տեխզննության կտրոնը փակցված չէ մեքենայի դիմապակուն՝ միևնույն ժամանակ չունենալով վերահսկողական մեխանիզմներ մեքենաների սեփականատերերի (տիրապետողների) և կայանների նկատմամբ:

Այս նախագծով նախարարությունն առաջարկում է տեխզննության գործընթացի նկատմամբ վերահսկողությունը բարձրացնելու նպատակով հանել տեխնիկական զննության կտրոնի տրամադրման պահանջը, և վերահսկողությունը իրականացնել էլեկտրոնային շտեմարանի և արատորոշման քարտի միջոցով:

Արատորոշման քարտը ներառում է անհրաժեշտ տեղեկատվություն տրանսպորտային միջոցի տեխնիկապես սարքին ճանաչվելու կամ հայտնաբերված թերությունների, ինչպես նաև տեխզննություն, կրկնակի տեխզննություն անցնելու վայրի, օրվա, ժամի վերաբերյալ:

Այն նաև տպագրվում և տրամադրվում է տրանսպորտային միջոցի սեփականատիրոջը կամ տնօրինողին: Քարտը լրացվում է էլեկտրոնային եղանակով, պահպանվում էլեկտրոնային շտեմարանում, ինչը հնարավորություն է տալիս ՃՈ-ին վերահսկողություն իրականացնել նաև էլեկտրոնային եղանակով` առանց տրանսպորտային միջոցը կանգնեցնելու:

Նշվում է, որ այս նախագծերի ընդունումից հետո կփոխարինվեն նաև կառավարության 2007 թվականի փետրվարի 15-ի թիվ 344-Ն և 2011 թվականի թիվ 350-Ն որոշմամբ հաստատված կարգերը, որոնցով կնախատեսվի, որ տեխզննության պահանջների որոշ մասը պարտադիր լինի ոչ ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտային միջոցների և մինչև 3500 կգ առավելագույն ընդհանուր զանգված ունեցող բեռնատար տրանսպորտային միջոցների համար:

ընդունման պարագայում կունենանք հետևյալ արդյունքները.

1.կբացառվի տրանսպորտային միջոցների սեփականատերերի կամ տիրապետողների կողմից տեխզննության կտրոն ձեռք բերելու և առանց տեխզննության կայան ներկայանալու հողմապակուն փակցնելով տրանսպորտային միջոցների շահագործումը,

2. վերահսկողություն կիրականացվի ոչ թե կտրոնի առկայության կամ բացակայության, այլ տրանսպորտային միջոցի փաստացի տեխզննություն անցնելու կամ չանցնելու նկատմամբ` հիմք ընդունելով արատորոշման քարտի և էլեկտրոնային շտեմարանի տվյալները,

3. բացի տրանսպորտային միջոցների սեփականատերերին կամ տիրապետողներին վարչական պատասխանատվության ենթարկելուց, կսահմանվի նաև վարչական պատասխանատվություն կայանների նկատմամբ տեխզննության գործընթացը սահմանված կարգով չիրականացնելու համար:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

դիտվել է 11 անգամ
Լրահոս
Հուզական, ագրեսիվ առաջնորդությունը վտանգներ է պարունակում և կարող է հանգեցնել խիստ անցանկալի հետևանքների. Վանեցյան Իշխանական ֆեյքնյուզերի հերթական մանիպուլացիան՝ Գ. Պետրոսյանին ԲՀԿ-ից չեն հեռացրել... Հովիկ Աբրահամյանը ծննդյան օրը նշել է թոռնիկների հետ (Ֆոտոշարք)«Սադրանք, որն առաջացրեց պոռթկում».Գ.Ծառուկյանն արձագանքել է ԱԺ-ում տեղի ունեցած միջադեպին «Բարի Սամարացի» ընկերությունը մսի շուկայում վերջին զարգացումների մասինՎանեցյանի շուրջ իշխանությունների կողմից ստեղծվող միֆերը փուչիկի պես պայթելու են 26 ամյա վիրաբույժի 1000-ից ավել վիրահատությունները Վանեցյանի շուրջ իշխանությունների կողմից ստեղծվող միֆերը փուչիկի պես պայթելու են Սեփական երկրի կառուցումը բոլորիս պատասխանատվությունն է. ԻԴԵԱԼ-ը արդեն Մասիս քաղաքում է ԱԱԾ․ Վանեցյանը պետական հեղաշրջում չի պլանավորել, իսկ Հրաչյա Հակոբյանի հայտարարություն հաղորդում չի համարվի
Ամենաընթերցված